Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

en oo ihan varma ku en tuijotellu kelloa mut voi olla et on jo vähän testiajan ulkopuolella. Ens katoin vaan et joo ei siihen mitään tullu ja jotain touhusin hetken mut sit katoin uudestaan ja olin näkevinäni viivaa.... Näen vieläkin mutta voi olla ihan haamu vaan. Pitää testata aamupissistä uudestaan.
 
kas ihan selkeä viiva! Onnittelut. :)
hopess hienosti näyttää vahvistuneen. :heart:

Itse oon toivoni raskautumisen suhteen menettänyt siis ainakin tältä kierrolta. Ei viivasen viivasta mulla. :( noh, uuteen koetukseen vai miten se meni. Nyt just kyl vituttaa enemmän ku lakii sallii. Missä pirussa mun menkat taas on?!!

Tein eilen apteekin oman ja luulin jo, et nyt siihen viivanen piirtyy, mut sit ei kuitenkaan. En tiiä näkyykö sitä täs kuvassa, mut kuitenkin.

image - Aijaa.com

Sitten se ihan kuin olis hävinny ja kuivana siitä näky enää häivähdys

image - Aijaa.com

Mitäs tost ny sit pitäis ajatella?
 
KAS Sulla ihan selkeä viiva ja väriä, varovaiset onnittelut ja vauvaliimaa paljon matkaan :)

Heilanga Sun tetissä molemmissa erotan kyllä viivasta ja sanoisin että plussaa enteilee. :) Mun oma apteekintesti näytti tollaselta dpo11 ja seuraavana päivänä tein uuden saman moisen ja piirtyikin selkeämpi viiva ja digi sanoi raskaana 1-2. Oletko koittanut digiä tehdä? Se on kuitenkin erilainen tekniikaltaan ja lukee enemmän kuin tavallinen testi.
Ja sitten on tuo raskauskeijusta saatava first response testi. Niitä itse suosittelen :)
 
nelHM Todella epäammattimaista kohtelua olet saanut! Miksi siinä luukulla pitää aina olla se kaikista töykein tyyppi? Mulla esikoista odottaessa, rv 6 alkoi yhtäkkiä yöllä tulla verta ihan reilusti. Menin sitten päivystykseen kun soittaessa käskivät näytille. No, hoitaja luukulla että "mistä olet niin varma että olet raskaana, mitä jos ne onkin kuukautiset"? VITTU oikeesti mikä tyyppi!! :kieh: voiko noin tyhmiä ollakkaan.... Onneksi sillä kertaa kaikki oli hyvin, se oli joku hematooma, vuoto itseasiassa lakkasi vielä samana yönä. Mutta kyllä tympi tuollaiset typerät kyselyt. Ihan niinkuin se ei olisi tajunnut että näin 2000-luvulla on raskaustestejäkin olemassa.

Onnea plussanneille, teitä näkyy olevan useampikin! :)
 
Viimeksi muokattu:
mä sit taas sain siihen apteekin omaankin haamun,mut silti en usko raskaana olevani.. oon ihan sekasin ku ei hajuakaan koska on tosiaa mitään oviksia ollu jos edes on ollu yms.. mutta kyllä mäkin nään heilangalla viivasta,ja toivotaan että rupeis vahvistumaan jo :)
 
Täällä tänään kp 26/29 ja dpo 12 ja tälläinen tuli:

Dpo 12 - Aijaa.com

Mä pidän tota jo selkeenä plussana kun ei tarvinut yhtään tihrustella ja testiä käsissä pyöritellä ;) Kuvana on kyllä aika epätarkka kun aamuhämärissä testasin ja kuvasin 10 min sisään. Huomenna uudestaan ja kattellaan vahvistuuko :)
Missä vaiheessa kannattais digillä testailla jos haluis nähdä 3+ viikot? :)
 
Perskuta, kun en saa kännykällä laitettua kuvia tänne. Olisin voinut "ilahduttaa" kolmella kuvalla alati haalistuvasta viivasta... Kolmena peräkkäisenä päivänä testannut ja tosiaan vahvistumisen sijaan toinen viiva näyttää vain haalistuvan. Todella mieltä ylentävää... Silti raskausoireet lisääntyy, mutta kai ne voi olla ihan keksittyjä tai turhien toiveiden aiheuttamia. En tiedä... Taitaa lentää kirves kaivoon kohta.
 
Heissan. Täällä tänään ihan pieni tippa verta pyyhittäessä. Luulin menkkojen alkavan, mut ei sit alkanukkaan. Nyt illalla mielettömiä vihlaisuja alamahassa. Voisko olla jotain?
Tein nyt illalla testin ja päätin, että jos siihen en mitään viivanpoikasen tapaista heti 5min sisään saa niin lakkaan testailut tältä kierrolta...noh, musta tuntuu, että joku pilailee mun kustannuksella sillä eikös siihen pirun testiin jotain tullut. :headwall:

Tässä kuvasaastetta, en tiiä näkyykö mitään.

5min - Aijaa.com

Kuivana - Aijaa.com
 
Sarasofialle onnea =).

Annikaeveliina: mä en noista erota märissä viivaa, mut liuskassa näkyy kuivana. Kyllä sois sullekin jo kunnon viivan!

Mä ootan just yksityiselle gynelle. Alamahakivut paheni ja alkoi tiputtelee. . Haluun poissulkea tulehduksen ja tk:n en enää mene. Onneks sain ajan näin nopeesti yksityiselle.
 
nelHM: Toivottavasti ei ole tulehdusta ja kaikki on kunnossa. Mulla on kerran ollut kohtutulehdus ja se oli kivulias ja epämiellyttävä kokemus. Yksityisellä varmasti tutkitaan kunnolla ja jos on jokin on pielessä, se varmasti huomataan.

annikaeveliina: Täällä toinen viallinen... Tehnyt vissiin miljoona (no okei, 5) testiä ja kaikissa hailakka viiva. Väriä siinä on kuitenkin, niin olen päättänyt, ettei ole viivan paikka. En vain käsitä, miksei se viiva vahvistu. Toki testailu aloitettu hyvin aikaisessa vaiheessa, kun nyt on kp 22/28 ja ovis oli kierron 14. päivänä. Mutta kyllähän sen viivan pitäisi vahvistua, jos olen raskaana ja kaikki hyvin... En tiedä. Hermot menee ennen kuin on 30. päivä ja nähdään tuleeko se täti vai ei. Oireita (mm. väsymys, alavatsan juilinta, palelu erit. iltaisin, jatkuva pissahätä) on edelleen, mutta nehän voi kaikki olla ihan tuulesta temmattuja, kun kuvittelee olevansa raskaana. Niin ja sushia mulla tekee mieli. En siis ole ikinä ko. ruokalajia maistanut ja nytkin siis se on se raaka kala, mitä himottaa. Syksyisen raskauden aikana mulla teki mieli graavilohta ihan koko ajan. Vaikka oksentelin aamusta iltaan, niin graavilohi olisi kelvannut anytime. Plaah, tämä sekopää ottaa nyt koirat ja lähtee ulos... Jospa hetken aikaa ajattelisin muuta kuin raskautta ja testejä.
 
Tuleeko Apteekin raskaustestiin nykyään roskishaamuja? Tässä äsken tehty testi eli siis päiväpissasta. Kuva on otettu testin jo kuivuttua, mutta haamu ilmestyi siihen testiajan loppupuolella. Kuvaan on hieman lisätty kontrastia, luonnossa näkyy selvemmin. Tänään on kp 36, ovulaation ajankohdasta ei varmuutta. Minulla on pitkät kierrot. Mitä mieltä olette?

 

Yhteistyössä