nelHM: Toivottavasti ei ole tulehdusta ja kaikki on kunnossa. Mulla on kerran ollut kohtutulehdus ja se oli kivulias ja epämiellyttävä kokemus. Yksityisellä varmasti tutkitaan kunnolla ja jos on jokin on pielessä, se varmasti huomataan.
annikaeveliina: Täällä toinen viallinen... Tehnyt vissiin miljoona (no okei, 5) testiä ja kaikissa hailakka viiva. Väriä siinä on kuitenkin, niin olen päättänyt, ettei ole viivan paikka. En vain käsitä, miksei se viiva vahvistu. Toki testailu aloitettu hyvin aikaisessa vaiheessa, kun nyt on kp 22/28 ja ovis oli kierron 14. päivänä. Mutta kyllähän sen viivan pitäisi vahvistua, jos olen raskaana ja kaikki hyvin... En tiedä. Hermot menee ennen kuin on 30. päivä ja nähdään tuleeko se täti vai ei. Oireita (mm. väsymys, alavatsan juilinta, palelu erit. iltaisin, jatkuva pissahätä) on edelleen, mutta nehän voi kaikki olla ihan tuulesta temmattuja, kun kuvittelee olevansa raskaana. Niin ja sushia mulla tekee mieli. En siis ole ikinä ko. ruokalajia maistanut ja nytkin siis se on se raaka kala, mitä himottaa. Syksyisen raskauden aikana mulla teki mieli graavilohta ihan koko ajan. Vaikka oksentelin aamusta iltaan, niin graavilohi olisi kelvannut anytime. Plaah, tämä sekopää ottaa nyt koirat ja lähtee ulos... Jospa hetken aikaa ajattelisin muuta kuin raskautta ja testejä.