Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Onnea KAS :) peggyllä näkyy viiva :) onko kellään kokemuksia rfsu:n kynätestistä? Sain niihinkin viivat,mutta tosi haaleet että just näky, ja en nyt sit tiedä et onko niissä samaa vikaa kun liuskoissa? Keskusteluja luin,ja niissä vähän puhuttiin ettei se juur turhia viivoja antelis..

Onpas paljon plussanneita! Toivon todella että pienet pysyy kyydissä! ! Onnea <3

Heilanga: kuivassa näkyy semkeesti viiva ja vahvempi ku eilen! Tulis nyt kunnon VIIVA sulle, niin toivon sitä! <3

Mulla oli kaikki tullu pois ja kohtu oli ihan siisti. Eikä akuutin tulehduksen merkkiäkäön. Ultras myös munikset ym. ja kaikki ok. Tosi helpottunut olo. Antiloopithan se kirjotti ja kefexin ois hyvä syödä ettei ala tulehdusta tekeekkään.. ja labroja otti. Maksaa muuten nii hitokseen että hy etten romahtanu siinä ku alko minnuu kynimään.. kallista! Mutta sen verran on tuo alakerta tärkee että maksaa tarvittaessa.
Juu ja on mullakin ollu joskus kohtutulehdus ja oli aika karseeta.. en tiiä miks ed.tuo alamaha nii herkkä ja kipee. Kait se ajan kanssa. Ja uutta yritystä pitäs ootella yhet tai jopa kajet menkat että kohtu sais huiltata.. ko en kyl tiiä. Ei huvittas.

nelHM: Hyvä, että kaikki oli kunnossa. Miehän tulin raskaaksi ekasta kierrosta keskenmenon jälkeen, mutta sehän meni heti alkumetreillä kesken. Kohtu/kroppa ei varmaan vain olleet vielä valmiit. Onhan näitä tarinoita toiseenkin suuntaan, mutta itse odottaisin nyt sen kaksi kiertoa. Ei se plussan saaminen ja tädin vierailu seuraavassa hetkessä ole niin lystiä. Nyt on vielä suuremmat pelot kuin aiemmin, kun on kokemusta keskenmenosta ensimmäisen kolmanneksen loppu puolella ja sitten vielä kemiallisesta.

nelHm, kiva kuulla että olet kunnossa. Onnea onnea plussanneille :flower:
ON.. Tein iltapisusta rfsu testin( muita ei ollut saatavilla). Parin minsan päästä tuli erittäin selkeä leveä j värillinen viiva. Voi kääk ...ajattelin että imuroin kämpän ja katson sen jälkeen vielä kuinka tummaksi se muuttuu..siinähän on se 30 min aikaa. Ja kattia kanssa , viiva oli kadonnut kuin pieru Saharaan. Hetken jo sydän otti innosta pari ylimääräistä lyöntiä. Tein sitten vielä ovistestin ja se näytti plussaa. Tosi tumma viiva. Dpo 10. Tuo testi näyttää niitä turhia viivoja mutta onko tuo kuinka tavanomaista että näyttää värillistä leveää hetken ja sitte katoaa kokonaan? Hirveetä kiusantekoa tuommoinen :stick:

Tervehdys kaikki! Tänne sitä aina päätyy kun kuvittelee löytävänsä kaks viivaa testistä :)
Täällä tänään ja eilen tehty pc:n liuskatestit. Kp 50 meneillään, mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, välillä ollut pois monta kuukautta :/ no joo, mutta siis eilen selkeä nega, mutta tänään päiväpissasta luulen bonganeeni jonkunlaisen haamujen kuningattaren! Olen kyllä ennenkin saanut joitakin viivanpaikkoja, mutta tää oli kyllä kaikista selkein. Ei näkynyt livenä niin selkeesti kun kuvassa, mutta laitetaan nyt pari kuvaa tän päivän testistä, jos jollain ois tullu samanlaisia? :)

image - Aijaa.com
? - Aijaa.com

Aliaana, oon kuullut noista rfsu:n testeistä vaikka minkänäköistä, että nehän voi vaikka miten temppuilla :D mutta jos on ovistesti näyttänyt plussaa niin huomenna kipittään apteekkiin ja uutta testiä kehiin! :)

Sarasofia, eihän sillä viivN vahvuudella ole merkitystä kun jo noin selkeä on :) onnea, onnea! :flower:
Mulla ei oo testejä enempää, mut mies lupas ysiltä kipasta apteekkiin kun aukeaa. Koitan säästellä aamupissat sinne asti :D kauhee pissahätä jo! On tääki kyllä.. :D

Kengumamma, mun piti ihan käydä katsomassa millä testillä mä oon testannut ja joo on wondfon testejä! Toi oliki ihan uutta infoa mulle että välttämättä tummene.. kiitti! :)
willarose, no mä kun pelkään et rupiaa haalistuu ja katoaa kokonaan :D tänään ois ilmeisesti rv3+6!
Ens viikolla sit sillä viikkonäytöllisellä testaamaan :) Toivottavasti sulle tulis nyt kunnon viivat jo! :)

KAS, hyvältä näyttää, onnea! <3

Viimeksi muokattu:
Mut saa varmaan viedä pian johonki suljetulle.. Tää testaaminen ja arvuuttelu tekee hulluks. :D oon jo pidemmän aikaa taustaillut täällä ja nyt virallisesti ois ensimmäinen yrityskierto. Aiemmin kaksi lasta. Ensimmäistä yritettiin pidempään ja Pco-diagnoosia väläytettiin. Toinen kuitenkin ensimmäisestä yrittämisestä tärppäsi heti ja kolmatta nyt siis haaveillaan kun tytsy on jo 1,5v. Nyt kp 26. Ja ovulaation tunnistin 13.1 ilmoista ja nippailut oli 14.1. Mitään testejä en tehnyt. Kertokaas nyt et oliko se ovis vasta sillon tulossa vai just sit sillon. Mikä dpo nyt sitten ois?

No jokatapaukses olen testannut jo pari pv ja aiemmin melkeen voisi negoiksi sanoa, mut nyt tänään tuli tämmöinen. Kai tuo pc:n puikko sitten antaa jotain turhia viivoja vai. Luonnos näkyis selkeämmin. Ja siis testiajalla tämä. Kuva otettu kun tikku vielä märkä. Onko tuo testi ihan susi? Ja näkyykö siinä ees mitään? :D osaakohan ees linkittää tätä kuvaa. Jos ei näy niin kertokaa et mikä niistä linkkivaihtoehdoista kuuluu valita? :)

image - Aijaa.com

Utuliini mulla just tullut tuollainen viiva muutamaan pregcheckin testiin. Viimeksi eilen sain tuon tyylisen. Tänä aamuna apteekin testiin ei mitään.. :( Toivottavasti sulla rupeis viiva vahvistumaan! :)

Viimeksi muokattu:
Hei himotestaajat! :)

Olen täällä käynyt taustailemassa päivittäin, mutta nyt vasta ekan kerran otan keskusteluun osaa.

Mulla tänään kp 22/25 ja kahteen testiin tuli hailurainen haamu. Kyseessä wondfon one step, herkkä liuskatesti... Uskallanko luottaa tulokseen vai antaako vääriä positiivisia?
Kuvaa en valitettavasti saa nyt liitettyä.... :(

Vinkkina: Clearbluen viikkonaytolliset tarjouksessa kotitesti.fi:ssa. Muutenkin edullisempia kuin esim. Mammaksilla tai Halpatestilla. Ei tietenkaan tahan hataan ehdi mutta jos nyt tilaa niin tiistaina jo tulee. Itse tilasin sielta viikkonaytollisen ja muutamat liuskatkin. Maanantaina kova testirupeama edessa... :D

Yhteistyössä