Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Amuniina: Oletettavasti sulla pitäs menkat nyt sitten lähipäivinä alkaa.. Onko mtn tuntemuksia? Voithan sää testata, tolla dpo:lla nyt hyvinkin voi jo näkyä :)) Toivon todella että sullakin napero siellä pikkuhiljaa kasvaisi!
 
Ylihuomenna aattelin testata (ajatuskin jännittää!!!). Sillon on vapaapäivä ja oon lähdössä päiväreissulle ja sinä päivänä pitäs alkaa menkat. Eli saan aamulla tietää sitten otanko tamponit mukaan vai en :) Mä kyllä niin toivon että saan samanlaisen merkin tikkuun kun sä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Kysäsenpä nyt teiltä, jos olette enemmän näiden raskaus- ja ovulaatiotestejen kanssa olleet tekemisissä. Eli oma kierto vähän hukassa kun viime kuussa otettiin hormoonikierrukka pois ja siitä lähtien seksiä ollut n. joka toinen päivä. Kuukautiset (tai tyhjennysvuoto?) alkoi melkein heti kierrukan poiston jälkeen ja ajattelin sitten oman kiertoni menneen sekaisin, menkkoihin oisi ollut melkeen 2 viikkoa aikaa.

Olen siis elänyt täysin tämän "uuden" kierron mukaan. Menkkoja odotan kuuluvaksi tämän viikon lopulla.. Hätähousu kun olen niin tein kuitenkin ensimmäisen raskaustestin tänään aamulla (dpo 10, ehkä) ja sain ihan puhtaan negan. No kaupassa ajattelin ens kiertoa varten ostaa ovistestejä (Pregcheck) ja piruuttani halusin kokeilla miten nuo toimii ja tein äsken testin. Tai siis kolme.

Ensimmäistä taisin kastaa vähän turhan paljon, sain nimittäin todella tummat 2 viivaa! No, tein vielä kaksi ja niihinkin sain viivat! En ehkä ihan yhtä tummia kun tuo eka, mutta melkeen!

Mitä tästö pitäisi nyt ajatella? "Vanhan" kierron mukaan nyt olisi juuri ovulaatio mutta eipä noi menkatkaan enää tullut kun tyhjennysvuoto loppui.. Nyt olen sitten ihan pihalla tämän kiertoni suhteen.

Osaisiko joku ehkä neuvoa mistä voisi olla kyse?
 
En ole aikoihin tänne kirjoittanut, otin vähän lomaa tästä "hössötyksestä" :) Heitin vitsinä kuukausi sitten, että tuon tuliaisia etelänreissulta - mahtoiko olla sittenkään vitsi? Tänään on kp 28/27, ovistesti (CB digi, mulla ei ole nyt raskaustestiä kotona) näytti aamulla hymynaamaa ja tätä (kuvassa ei niin hyvin näy, kun on puhelinkuva, mutta testiviiva on kontrollia vahvempi):

 
Noniin! Täällä taas ja yhtä hätäsenä... Elikkäs ne menkat alkoi silloin marraskuun 22.pvä vaikka oli jos mitä oireita, mitä ilmeisesti keksin sitten päästäni... No nyt on kuitenkin taas touhuttu ja yritetty urakalla ja nyt jännitetään taas... Nyt on menossa kiertopäivä 26 ja aamulla tein predictor early testin ja negaa se näytti. Myöhemmin päivällä kokeilin sitten vielä rfsu:n testillä ja siihen tuli mielestäni kun oikein tarkkaan katsoi, niin haamuakin haamumpi viivantapanen. Myöhemmin kuivuttuaan siinä ei sitten enää mitään näkynytkään. Nyt tuntuu, että sekoan kun ei malta odottaa... Vatsa on ollut tänään aika kipeähkö ja olo todella etova jo paripäivää. Lämpöä ollut jo muutaman päivän 37-37,4 kun normaalisti on 36,5. Olo ei kuitenkaan ole mitenkään kipeä, vaikka normaalisti olisin jo ihan vuodepotilas lämmön ollessa 37. Vatsaa on vihlonut välillä omituisesti ja kokoajan odottaa, että tuleeko sieltä menkat vai mitä tää menkkamainen vihlonta oikein mahtaa olla... No... Täytyy vielä jaksaa vaan odotella...
 
Viimeksi muokattu:
Paljon paljon onnea Tinttu ja Amuniina!!!!!!!

Täällä tullaan perästä, testailen dpo12, eli ylihuomenna :) Edelleen tuhrua tulee, siteeseen kuitenkin jäänyt vain hentoinen rantu. En laske näitä siis vielä menkoiksi. Mutta ihmeellistä tää on, nyt dpo10 ja en ole tainnut tänne asti päästäkään vielä heinäkuun jälkeen kertaakaan.. OUTOA!! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Kiitos Maicy, joskohan se suakin vauvanalku kiusailee =)

Mä soitin miehelle, että tää nyt vaikuttas plussalta.. Sillä oli kiirettä töissä, mutta mä sanoin sille että testataan vielä huomenna aamusta yhdessä. Varmistetaan ikäänkuin tämä onnellinen tapahtuma :heart: Hitsi että mä oonkin taivaissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja lintetsa
Mä ainakin voin todeta että kroppa ei valehtele mulle :) Mulla poistettiin 15.11 hormonikierukka, 3päivää jotain tuhrua ja sitte 14.12 tein positiivisen raskaustestin :) Tissit oireili heti, tuli sama tunne ku maitonousis rintoihin, välillä oli kuuma välillä kylmä. maha turvonnu ja ihan vähän etova olo. 14.päivä tein 2haaleaa haamua ja 16, vähä vähemmän haamun ja tänään kunnon viivan :) 20.1 olis sitte neuvola. kaikille oon jo melkein kailottanu että näin kävi. uskomatonta mutta totta :) kun nyt vain menis ja etenis normaalisti raskaus. 2raskausmyrkytystä kokenut.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Ellul Sielläpä on tuuri käynyt kyllä :) Onnea!
 
Onnea plussanneille <3 täällä vielä testailut jatkuu, viivat ei kyllä vahvistuneet oo ja niitä ei juurikaan nää, joten olen jo valmistautunut siihen että menkat alkaa.. :( hulluna vaan haluaisin nähdä sen kaks viivaa testissä! Kaupasta oli pregcheckit loppu, jouduin ottamaan rfsu:n testejä.. tosin, nekään ei oo kunnon viivoja antaneet vaan ihan haaleita, joten kaipa sen vahvistumisen niistäkin näkee jos vahvistuu..
 

Yhteistyössä