Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiitos tsemppauksesta kaikki! Tän aamun digi antoi mulle parhaan syntymäpäivälahjan kun ilmoitti raskaana 3+!! :heart: Edelleenhän tässä ei tiedä miten loppujen lopuksi käy..mutta ihan hyvillä mielin mennään päivä kerrallaan! :)
Mie niin arvasin..:rolleyes:
Onnea kovasti ja hyvää masumatkaa.:kiss:
Rauhaisaa odotusta, sekä joulun aikaa.:heart:
Onnittelut myöskin synttäreiden johdosta.:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Oon lukenut että viivanpaikka vois olla vahva ja testasinkin sillon ku tiesin etten oo raskaana, mutta ei se ollut tuommonen, just ja just näkyvä.. oioi, jännittää, nakitin miehen hakemaan pregcheckejä.. mullakin olis jos oon ovuloinut puolessa välissä kiertoa, myt n.dpo 10, joten jännättävää riittää että antaisko näin ajoissa tuommosta jos en olis.. silti en usko ennenku saan kunnon selvän viivan :D mutta kiitos että sanoit noin, parempi olo heti ja toivo korkeella (tippuupahan kunnolla sit jos niikseen on) :)
 
Höh :(( onnea ens kiertoon! Mä testannut tuon haamutestin jälkeen kaks pregcheckiä, ei mitään mainittavaa, ehkä jotain ihan haaleeta jos nyt oikein haluaa sen nähdä.. nyt saa testaukset odottaa ens viikkoon, jos malttais niin ihan sinne keskiviikkoon asti! Veikkaanpa silti että ei täälläkään tärppi käynyt vaik oloja oliskin. :(
 
Heilanga HÖH! oishan tuota siullekin sen kaks viivaa suonu :hug:. Toivottavasti ens kierrossa..

annikaeveliina Jospa se siun viiva vahvistuu, kun annat ajan kulua (melko helppoa joo).

Mulla kp1! Wuhuu! Mulle tää on hyvä juttu, koska saan hormonitoimintani nyt takas aj helpottaa vähä näitä juttuja ja seuraamista. Se kaks viikko sit ollu kaamea kipu oli siis ovulaatio, joten en mä rikkikään ole vielä mennyt :D. Sitähän mä täällä vähän väläyttelin, että oisko voinu ovista olla. Saa nähdä millainen on eka kierto.. venyykö pitkäksi vai oisko ihan normisettiä jopa. Saa nähdä oonko täällä kuukauden päästä taas jännää. Mutta teitä mä kyllä käyn seuraamassa. Plussatuulia ihanaiset :whistle::heart:
 
Mitäs mieltä olette..?

katso liitettä 19305 << Raskaustesti

Livenä kun kattoi, niin jotain oli näkevinään.. Puhelimellakin vielä jotain näkyi! Mutta nyt koneelta kun katsoo, niin ei silmä erota yhtikäs mitään :D

Raskaustestin tein siis tänä aamuna aamupissistä!

Tässä vielä äsken tekemäni ovulaatiotesti.. :)

katso liitettä 19306

Siinä selvästi näkyy jotain, mutta on aika haalea silti. Luottaako vai eikö?
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan kovasti että olis tärppi käynyt :) meillä yritystä takana reipas 2v ja esikoista yritettiin 1,5v, sais ruveta jo tärppäämään, kyllästyttää tää testailu ja pettymys joka kuukausi.. tosin nyt on oloja siihen malliin ja testitkin jotain näyttelee, että toivon et olis masuasukki siellä.. :)
 
Tälläinen tuli täällä tänään: Dpo8, kp26/22-27. Tuo viiva tuli n. 5 minsan kohdalla mutta katosi.. eli tuskin voi luottaa siihenkään. Kyseessä siis Sofi One-Step raskaustestit.. Siinä ohjeissa sanotaan että odota 5-10min negatiivisen tuloksen varmistamiseksi, eli toisinsanoen tuo mun viiva nyt on sitten neg. kun kerta katosi alle 10min? En ottanut niin tarkkaan kyllä kellosta aikaa, mutta kokkeillaanpas vaikka ylihuomenna uudelleen. : )
Nyt siis on ihme ja kumma ettei oo menkat alkaneet kun normi kierto tosiaan lyhkänen ja ovis tapahtuu aina viikkoa ennen menkkoja, niinkuin nytkin oletettavasti..

Tässäpä kuva : CAM00332 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Ei näy tuo kuva. Mutta mitä mä oon tolla testillä testaillu, niin mä en oo saanu siihen yhtään mitään viivan tapaistakaan. Nega ei oo jääny epäselväksi.

E: Nyt näkyy :) Kyllähän tossa jotain on :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Amuniina: Mä en oo ikinä saanu mihinkään testiin viivasta niin nyt yllätyin kun siellä oikeasti tollanen hetken aikaa pörräsi :) oijoi!!! Noh, ei parane vielä hehkuttaa. Kuitenkin vasta dpo8, joten ei hätiä vaikkei vielä mtn näykkään..
 
Mä voin kuvitella miltä susta tuntuu!! Mulla on just tuo sama testi polttelemassa kaapissa ku aattelin ettei varmaan näytä vielä mitään.. Rohkeniskohan sitä vielä korkata.. :)
Ja hei, peukkuja Maicy!!! Vaikuttaa lupaavalta ;)
 
Meridia: Kyllä mäkin tuossa r-testissä jottain nään, täytyy kyllä kääntää tätä näyttöä että näkyy mutta toivotaan että siellä nyt tirriäinen on! <3

Amuniina: Kiitos!! Pidetään peukkuja että tosiaan nyt napsahtaisi.. On kuudes kierto menossa ja pettymyksiä pettymysten perään tullut jo useamman kierron ajan.. tosiaan kierrot olleet niin että lh-vaihe kestänyt alta viikon, siinä ei paljon kiinnitytä.. :/ Jospa nyt ois kierto hieman muuttunut! Mitkä päivät sulla nyt ? Dpo? :) Ainahan sitä voi kokeilla, mutta ei parane pettyä jos ei vielä näytä jos ei oo tarpeeksi vielä aikaa kulunut.. :) <3 Tsemppiä!!
 

Yhteistyössä