Piti ihan loggautua sisään kommentoimaan tuota digitestiä
MiNalolle. Mä olin tämän raskauden alussa niin tuossa samassa tilanteessa ja aivan epätoivoinen noiden digitestien kanssa!
Itse siis tein oletettuun ovikseen perustuen (ovistesteillä testattu) Cd:n digin muistaakseni rv 4+2 ja siihen tuli heti Raskaana 2-3. Siitä viikon päästä tein uuden ja taas 2-3. Seuraavana päivänä sama juttu ja siitä vielä kolmen päivän päästä edelleen aamupissasta Raskaana 2-3. Olin aivan masentunut! Tuossa vaiheessa oli siis oviksesta laskettuna viikkoja jo lähemmäs 6 kasassa. Olin ihan varma, että kesken meni ja itkeä pillitin monta päivää. (Joku muukin tätä kyseli muuten omassa ketjussaan muutama viikko sitten ja olin sinne kirjannut nuo omat rv:ni väärin, raskausdementia..).
Digillä testailut lopetin siihen ja nyt on viikkoja kasassa 20 ja vauvalla kaikki mitä parhaiten.
Eli kehottaisin heittämään seinään kaikko digitestit ja luottamaan ihan peruskarvalakkitesteihin.
Googlettelin silloin ja nuo Cb:n digitestin käyttämät hcg:n rajat on tosi suppeat. Oikeasti normaali hcg voi vaihdella huomattavasti enemmän. Ja aivan oireeton oli minäkin rv5+. Mahtavasti ehti huonot olot yms pukata pari viikkoa myöhemminkin.
Kaikkea hyvää sinulle ja onnellista odotusta! Toivon, että pieni pitää siellä kovasti kiinni koko 9kk!