Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga: kiitos kannustavista sanoista. Kaipa joku on niillä plussannut ihan oikeasti, kun kerta apteekissa niitä myydäänkin. Kauheen ristiriitaisia ajatuksia on. Ja taas mä nään vähän väriä sun testissä. Toivon että vahvistuisi.
 
Huomenta.

Oikeassa olitte. Väärä plussa oli eilen. Ostin piruuttani samanlaisen eilen ja tein sen tänään aamulla, negahan se. Aukasin molemmt testit vielä ja eilisessä todella vaalanpunainen paksu viiva edelleen, tän aamusessa vain haalea viivanpaikka tmv. Fuuk. Kuopataan porukalla nää p*skatestit ja poltetaan roviolla :kieh:
Jos nyt luovuttas, odottas menkat ja sit oisikin jo helpompaa, kun yleensä ovuloin vahvasti.. tietäs ainakin millo vois alkaa hätähousuilemaan :D
 
Oon seuraillut jo jonkin aikaa tätä ketjua mutta nyt oli ihan pakko jo kommentoidakin, voi ärsytys millasia testejä kaupitellaan jos se neIHM sun testi oli viallinen ja vielä ihan yleisesti antaa tuollaisia :O Sehän oli aivan selkeä viiva! O_O

Terv. itellä odottaa ne Davidin r-testit ja tekisi mieli heittää vesilintua niillä jo nyt ja ostaa jotain parempia...
 
Olin neuvolaan yhteydessä vauvan asioissa ja mainitsin noista testeistä. Laitto verestä hcg:n, mutta vasta maanantaina. Käski olla siihen labrakäyntiin asti kuin olisin raskaana. No ite en usko teidä juttujen ja lukemani perusteella positiiviseen olotilaan, mutta voiphan sitä labrassa käydä maanantaina :stick:
 
neIHM toivottavasti verikokeista tulisi toivottu tulos. :heart:

Ite oon muuten ollu ihan tyytyväinen davidin ovistesteihin. Clearblue testiryhmässä kun olin niin CB anto hymynaaman samana päivänä kun davidissä oli ovisplussa (kontrolliviiva oli testiviivaa haaleampi) ei ne sitten vissiin kaikilla toimi samoin.

Täällä kerran vielä kiellon päälle testattu ja negahan se oli. Huomenna pitäis menkkojen alkaa ja juilinta tuolla alamahassa enteilee samaa. Noh, ei muuta kuin testejä ja hoitoja kohti. Jospa vastaus sieltä meidän lapsettomuuteen löytyisi. =)

Mites Minalo? Onko kaikki menny hyvin?
 
Heilanga :(:hug: Mä niin toivon sullekin sitä plussaa! Niinkuin kaikille ihanaisille :heart:. ja kiitos taas sanoistasi. Itse en usko raskauden mahdollisuuteen enää, eilen vielä hetken hypin onnesta, mutta tipuin kyllä pian. Palelu mulla on kyllä todella järkyttävää ja mikään viltti ei riitä, lämmöt todella koholla.. varmaan ne menkat, joskus ehkä saapuuvat? Päätin "vapauttaa" ihteni testeiltä ja seuraava ja viimenen olkoot se verikoe.
 
Heilanga :hug: Oisin niin niin mielelläni suonut sulle sen plussan! Toivotaan tosiaan, että hoidoista löytyisi syy lapsettomuuteen ja uskon ihan täysin, että saatte lapsen vaikka sitten hoitojen avulla! :heart: Kiitos kysymästä, eipä tässä oikein tiiä miten asiat on. Pelkään niin paljon sitä keskenmenoa etten pysty iloitsemaan yhtään. Tuntuu, että oireetkin on vähentyneet. Huomenna olisi viimeisen digin vuoro. Jos ei se näytä et 3+ niin sitten mä sekoan täysin! :ashamed:

nelHM :hug: Voimia sullekin! Onhan se täysin mahdollista että verikoe paljastaisikin ihanan ylläripyllärin! ;)
 
MiNalo Toivon, että odotus menee hyvin ja pystyisit alkaa rentoutumaan ja nauttimaan myös. Mutta vaatinee niitä rv:ja kasaan..? Kyllä on kaikki sympatia varsinkin teille, ketkä ovat pitkään lasta toivoneet ja pettyneet kuukaudesta toiseen. Elämä on joskus niin epäreilua. Mutta aina on toivoa! Ja niin kauan sitä ylläpitää, kaikki on mahdollista :heart:

Tarrasukkia plussanneille ja plussatuulia piinaajioille :whistle::whistle:
 


Oli pakko testata jollain muulla kun sillä davidilla, se kun sitä viivanpaikkaa tyrkkää. Pregcheck anto tämmösen. Tähän lisätty värikylläisyyttä ja kontrastia. Luonnossakin näkyy viiva, tooosi haalea mutta ihan ku siinä väriäkin olis ihan hippusen.. ja menkkojen pitäs alkaa normi 28pvän kierron mukaan keskiviikkona vasta. Mitä mieltä? Laitan vielä muokkaamattomankin. Mun puhelimen näytöllä näkyy hyvin, teille tietokoneellisille ei välttämättä näy. Kokemuksia?
 
annikaeveliina Minusta tuossa näkyy haamulaista. :)

Minalo Toivotaan, että sun kyytiläinen on tiukassa otteessa siellä ja pysyy kyydissä loppuun asti. :heart: Ehkä se oire on just se oireettomuus.... :)

Ittellä ei menkkoja alkanutkaan ainakaan tänään. Eilen ihan järjettömät menkkasäryt mut tänään ei mitään....:confused:
Koska olen pölö ja tikkuaddikti niin tein eilen sellasen cb plus testin. Joo tiedän, että ei oo maailman luotettavin ja antaa helposti haamuja. Ajattelin kuitenkin jakaa tän teidänkin kanssa. Tuskin merkkaa mitään mut kuiteski. :)

cb test 2 - Aijaa.com

testi cb - Aijaa.com

Eka kuva on otettu ihan aikarajan sisällä ja toi viiva pöllähti siihen melkein heti..siis "viiva" Toka on sitten kuivuneesta.
Mielipiteitä otetaan vastaan. :)
 
annikaeveliina Jotain toooosi haaleeta nään tossa sun testissä..Toivotaan et parin päivän päästä on jo selvempi! :)

Heilanga Aika selkeestikin näkyy tuossa kuivuneessa testissä haamu..ja vaikuttaisi olevan sellanen paksu eikä ohut viiva! :)

Mä tein sen digin...parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta. Ja tulos: "raskaana 2-3". :( Ei taas. Mutta tein samasta pissasta myös PC:n ja siinä viiva tuli heti näkyviin vahvana ja on hiukkasen kontrollia vahvempi. Ja sit avasin digin ja lähes tasavahvat kaks viivaa on toisessa tikuista. En löytäny sitä sivustoa, missä on se englanninkielinen digin ohjelehtinen..siinä näkyy et minkä näköiset viivat on et tulee se "3+". No joka tapauksessa se arpoi noita viikkoja tosi kauan..oli kyllä aika pettymys toi 2-3. Mutta yritän ajatella positiivisesti. Tänään kuitenkin vasta rv 5+0 eli muutama päivä vielä aikaa saada se 3+!
Tässä vielä kuva, jossa avatun digin liuskat ja alla PC:
20131213 160647 - Aijaa.com
 
Minalo Hienolta näyttää! :heart: Ei se digi vissiin aina oo oikein noita viikkoja oo arponu.

Kiitos vastauksista. Mä oon joskus saanu väärän plussan tol cb:llä ja se oli sellainen ohut viiva ei tosiaan tollanen paksu. Kipasin apteekin kautta ja ostin apteekin oman. Mitäs sanotte....Tuleeko noihin helposti viivanpaikkoja? Ensimmäinen kuva on 5min. Kohalta ja toka sitten 15 päästä. Sellasta miettisin, kun ihan näytti välillä pelkältä viivanpaikalta ja sitten hetkenpäästä siihen alko ilmestymään väriä.

image - Aijaa.com
image - Aijaa.com

Taas selainen olo, et olis virtsatientulehdus. Kirvelee tai pistelee sillai hassusti...outoa....
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
MiNalo - se digihän olisi huomenna voinut vaikka näyttää sen 3+..älähän ihuna vielä hätäänny:kiss:tuo PC:n viiva ON vahva kumminhin.:heart:

Heilanga - siun CB:n +/- testissä on jännästi toka kuvassa poikkiviivahin ihan haalea, ei sellainen tumma sininen?
..m u t t a tuo pystyviiva näkyy miunhin näytölle ja nimen omaan paksuna palkkina.=)
Myöskin Apteekin omassa väriä..toivotaan:heart:

..ja ihuna..yksi R-oireistahan on tuo VT-tulehdus..;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Heilanga Mä nään tossa apteekin omassa paremmin kun cb:ssä.. mutta se onkin mulle tosi vieras testi, koskaan sillä testannut. Ja apteekin omaan en koskaan ole saanut haamun haamua enkä edes viivanpaikkaa. Niin toivon!

annikaeveliina hmm... Vähän oon epävarma, näenkö mitään. Haluisin kyllä. Ehkä jotain todella pientä. Mutta varmaan sä sen livenä näät, kun oikeesti vaikea saada kaikke haamulaista kuvaan. Toivon parasta!

MiNalo jospa se digi tosiaan jo huomenna vaikka jo näyttäs sen 3+.. kuiteskin niin vahvat viivat sulla, huippua =)!, että varmaan ite jättäsin "herran haltuun" homman, pääsiskö vähemmällä ressillä? Mutta toivotaan että se 3+ pärähtää digiin ihan pian.. aikaahan vielä on =)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Piti ihan loggautua sisään kommentoimaan tuota digitestiä MiNalolle. Mä olin tämän raskauden alussa niin tuossa samassa tilanteessa ja aivan epätoivoinen noiden digitestien kanssa!

Itse siis tein oletettuun ovikseen perustuen (ovistesteillä testattu) Cd:n digin muistaakseni rv 4+2 ja siihen tuli heti Raskaana 2-3. Siitä viikon päästä tein uuden ja taas 2-3. Seuraavana päivänä sama juttu ja siitä vielä kolmen päivän päästä edelleen aamupissasta Raskaana 2-3. Olin aivan masentunut! Tuossa vaiheessa oli siis oviksesta laskettuna viikkoja jo lähemmäs 6 kasassa. Olin ihan varma, että kesken meni ja itkeä pillitin monta päivää. (Joku muukin tätä kyseli muuten omassa ketjussaan muutama viikko sitten ja olin sinne kirjannut nuo omat rv:ni väärin, raskausdementia..).

Digillä testailut lopetin siihen ja nyt on viikkoja kasassa 20 ja vauvalla kaikki mitä parhaiten. :) Eli kehottaisin heittämään seinään kaikko digitestit ja luottamaan ihan peruskarvalakkitesteihin.

Googlettelin silloin ja nuo Cb:n digitestin käyttämät hcg:n rajat on tosi suppeat. Oikeasti normaali hcg voi vaihdella huomattavasti enemmän. Ja aivan oireeton oli minäkin rv5+. Mahtavasti ehti huonot olot yms pukata pari viikkoa myöhemminkin. :)

Kaikkea hyvää sinulle ja onnellista odotusta! Toivon, että pieni pitää siellä kovasti kiinni koko 9kk!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä