Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

On siinä viiva selvästi namibihibibi :) <3 koska sulla menkkojen pitäis alkaa..? mulla kummastelu jatkuu. Välillä tulee ihan aavistus mahdottoman haaleanvaaleanpunaista pyyhkiessä. Välillä ihan ruskeaa! Mulla ei IKINÄ ole tullur ruskeaa vuotoa.. täytyy nyt seurailla alkaako menkat ja uutta testiä tehdä jos ei, kun nyt kp 32/28-31 ja välillä jopa pidempi kierto, niin vaikea tässä seurata koska ne menkat sit myöhässä on..
 
Huomenna pitäis alkaa. Huomenna on 30/30. Mullakin eilen tuli ihan aavistuksen verran hivenen rusehtavaa valkovuotoa jossa ehkä muutama haiven verta, siis todella pieniä haivenia. Mutta menkkoja ei oo ainakaan näkynyt ja valkovuoto melkeinpä paksua limaa... Vatsaa on vihlonut tänään aika lailla ja kokoajan on odottanut, että tuleeko sieltä menkat vai ei. Mutta menkkakipuihin eroten nyt ei ole koko alapää hellänä ja kipeä, yleensä menkkojen aikaan ei pysty edes hädintuskin istumaan ja nyt ei siis ole kuin alavatsassa outoja vihlaisuja. Kahdesta aiemmasta en ole mitään merkkejä näin tarkkaan miettinyt ennalta kun ovat olleet vähän kuin vahinkoja, ihania vahinkoja... Sillon en kiinnittänyt mihinkään oireisiin huomiota kunnes menkat oikeasti olivat kunnolla myöhässä. Esikoisestani plussaa näytti vasta viikolla 7!!
 
Mäkin esikoisesta plussasin vasta ööö.. olisko ollu 9 viikolla. Digi näytti 6+ sillon.. olin niin hyväksynyt sen et en tule raskaaksi ja sit oli kaikkea muutakin etten tajunnu että menkat kamalasti myöhässä ja huono olo, pistin kaiken muun piikkiin.. kunnes tajusin et ei hemmetti ja juoksin joulupäivänä digin hakemaan <3
 
Tine mulla kemiallisessa viivat hävis melko nopeasti, mutta esim. Apteekin omaan sain vahvan plussan päivää ennen kuin vuoto alko. Enkä kyllä oo kuullu, et digi vois enemmän näyttää...outoa,
Muuten, onko kukaan muu huomannu, et apteekin oma on alkanut antamaan tod. helposti viivanpaikkoja? Huomasin vaan nyt kun viimeks testailin, et jotain näky. Nyt tein jäljelle jääneen testin ihan piruuttani. Mulla siis oli menkat, en ole raskaana ja tämmösen sain. image - Aijaa.com
Yllätys, et ei näy kun siirsi koneel, mut jos joku näkee. Eli ei nekään ole niin "luotettavia" enää.
 
Sunflower11
Ovistesti voi olla plussaa loppukierrosta ilman, että se kertoo mitään. Mulla on ollut monessa kierrossa.
Lh-hormoni voi nousta loppukierrossa.

Ja toi ovistesti ei mun mielestä ihan plussa ole.
 

Yhteistyössä