Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa!

Yönenkeli: Apua! Sinä sait kuin saitkin plussan. Paljon onnea!!!:flower::heart: Mulla vuorostaan alkaa piinapäivät... :popcorn:


Minä täällä taas, mutta nyt kysyisin apua kokeneimmilta ovistestaajilta.
Sain eilen illalla ensimmäistä kertaa oikean ovisplussan F2XDNi - Image - Aijaa.com, mutta tänään aamulla viiva oli vielä hitusen tummempi(kuvassa jo kuivunut) i1kpW8 - Image - Aijaa.com. Eli, onko mulla tänään vaiko huomenna ovis? Kummasta tuo nyt lasketaan?? :headwall:
 
Tässä mun tänään aamulla otettu testi, ensimmäistä kuvaa muokattu automaattitarkennuksella. Kuvat on otettu testiajan jälkeen. Olin niin uninen aamulla että katoin vaan nopeasti ja aamukiukkuisena, että nega tuli ja painelin takaisin peiton alle. Mutta kun heräsin uudestaan niin kappas, joku haalea haamu siinä on. En sitten tiedä kuinka nopeasti tai hitaasti se on siihen ilmestynyt. Mutta toivoa on siis.???? Täytynee hakea lisää testejä kaupasta.

Muoks. Lisään vielä kuvan kun sain otettua tarkemman.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Yemina oiskohan se sitten niin et tänään ovis plus eli onks se nyt niinku DPO -1 huomenna DPO 0 ja sitten DPO 1 :D Niin sain piti viellä sillon DPO 14 varmistaa digillä ja kyllähän sieltäkin tuli raskaana 2-3 :heart::heart::heart:

Mä alan nyt sitten jännäilemään sun puolesta:popcorn: ja kovasti toivon että sullekkin se plussa sieltä hiipii :p

Haave83 kyllä minä oisin jooootain hyyvin haaleata näkevinäni sun testissä, SIlle kovasti vahvistumisia puuuuuh :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on haamu heikentynyt. Kuvassa ylempänä eilinen testi ja alla tänään aamulla tehty. Voikohan sillä olla merkitystä, mihin aikaan aamusta testin tekee? Enpä tiedä. Yritän olla ajattelematta asiaa liikaa ja odottelen kuukautisia.
 
Pakko purkaa tuntoja tänne, kun on taas niin jännää.. nyt menossa kp 29/28 ja lauantain testihän oli nega. Viimeksi, kun kierto venyi, syyksi oletin kemiallisen raskauden, koska testeissä näkyi haamulaista monta kertaa. Saapa nähdä onko taas sellainen kyseessä. Ovis oli ihan ajallaan, joten sen piikkiin kierron venyminen ei varmaankaan mene.

Lämmöt on edelleen koholla ja monena yönä on tullut sellainen kuumepiikki, olen herännyt järkyttävään paleluun ja jonkun ajan päästä on tullut kova hiki. Mitähän tämä nyt on, oliskohan vielä toivoa?? :whistle:

Mies lupasi tuoda testejä kaupasta, kunhan pääsee töistä. Kait mä dippaan sit illalla.

Mites Haave83, ootko tehnyt uutta testiä tänään?
 
Täällä edelleen epäselvyyttä. Testasin tänään iltapäivällä jonkinlaisen haamun. Mutta ei ole mielestäni kovinkaan vahvistunut. Testiin jäi kaksi vaakasuuntaista viivaa, jotka hankaloittaa tulkintaa. Testiajalla olin näkeväni jotain todella hentoa viivaa, mutta en tiedä oliko vaan kuviteltua. Kuva on otettu testiajan jälkeen.

Olo oli eilen illalla suoraan sanottuna ihan kamala. Mua vaan itketti ja masensi kaikki. Tuntui niinkuin olisi salaman iskusta iskenyt masennus. Illalla väsytti kovasti, mutta aamuyöstä heräilin. Nukuin kuitenkin yli 8 tuntia. Tänään päivä meni ok, mutta iltapäivällä taas iski masennus ja itkuisuus. Sitten tuli kauhea väsymys ja otin tunnin päikkärit. Nyt olo on viluinen ja vähän kuin ois flunssa tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Haave83 Mikä dpo/kp sulla on menossa? Mitä testejä noi on? Hentoa viivasta näkyy, mutta jos kyseessä rfsu:n testi, niin antaa herkästi viivanpaikkaa.. Ite testasin vauvala.fi:stä tilatuilla OneStepin herkillä ja eka haamulainen tuli jo dpo7 ja vahvistui kovastikin dpo11 mennessä. Ja ei huijannu, nyt rv5+5 :) Edellisessä kierrossa testasin meinaa rfsu:n liuskoilla ja saman näköisiä antoi..viivanpaikkoja vain.

Toivon sun viivaselle vahvistumista :heart:
 
mäkin nään Haave haaluran viivan!..
Ja hyvältä kuulostaa Coyo, itsekin tilasin päivällä vauvalasta liuskatestejä ja toivotaan että pääsisin jo huomen :whistle: testailee :D.. sillä ehkä DPO 9 huome vasta.. enkä tosiaan oo varma oviksesta.. Mutta oliko sulla jotain oireita Coyo nuona aikoina..??
 
Coyo: Kiitos vastauksestasi. :) Mulla on pco ja kierrot venyy huimiksi. Nyt taitaa olla kp 52. Joissakin kierroissa olen tunnistanut ovulaation varmasti, mutta nyt en ole varma. Veikkaisin että nyt saattaisi olla dpo 14. Tai sitten jotain ihan muuta. Ainoassa aikaisemmassa raskaudessani, joka meni kesken vk 8, sain hennon plussan dpo 16. Luteaalivaihe on mulla ollut noin 19 päivää.
Testit ovat pregcheckin. Voi kai tuo viiva vielä vahvistuakin, riippuu varmasti paljolti siitä, mikä dpo mulla nyt oikeasti sitten on menossa. Oireet kertoo, että jotain on tekeillä, mutta onko sitten oikeasti raskaus vai kemiallinen niin sitä jännitän. Keskenmenokin pelottaa, koska edellinen oli ihan hirveä kokemus.

Ihanaa kun tällä palstalla saa aina tukea ja apua! Keventää oloa. :)

Niin ja onnea Coyo raskaudestasi!:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Coyo
heipsan. Pakko tulla päivittää tilannetta, nyt menossa siis kp 28/28 ja ei ole kuukautiset vielä alkanu. Eilen tuli pienen pientä tuhrua aamusta mutta sekin loppu illalla eikä tänään ole vielä tullut mitään, ei edes normi kipua ole.. Lämmöt olleet nyt viikon 37.0-37.4 välissä, tänäänki 37.3.

tilaamillani testeillä sain loppuviikosta viivanpaikat mutta eilen testasin sitten kaupan testillä hyvinki selvän negan. Olen vaan nyt niin paljon tuhlannu rahoja testeihin että odottelen vaikka perjantaihin asti ja ostan sitten testin jos ei ole menkat alkanu. Alkaa vaan menee jo hermo!
 
Onnea Adalie :)

itse alan vasta seuraamaan ryhmäänne, vaikka tuntuu mieli niin malttamattomalta että haluaisi jo testailla vaikka ei oo kun eka kierto menossa ilman ehkäuisy joka tosin alko ilman ehkäsyä 2 päivää ennen edellisiä menkkoja jotka alkoi siis 23.07.2013 ja nyt jo kauheet oireet :) pupuiltu on paljon... mutta saattaa olla oireet ihan vaan haaveilua.. menkat kesti muutamia päiviä ja nyt siis olisko kp 15/27-28
 
Hei hätäpöksyiset!!!:wave:

Kysymystä pukkaaa Ovis testeitä.

Onko kukaan täällä dippaillut tuolla Find Out Fertest-merkkisellä testillä?
..jos näin, millä tapaa(vahvuus)on viivanen ilmestynyt kierron eri vaiheessa testiin oviksen tietämillä..esim. juuri kierron ensimmäisinä päivinä?

Itselläni Kp2 ja dippasin tuollaisen ja sain ihmeen vahvan viivan?..
niitä nyt Verkkoapteekissa 1.90e 2-3kk:n paketti/14kpl..käykääpä kipaisemassa tilailla!!;)
..minähin höperehin tilaamaan kun sain niin halvalla - vaikka ei olisi enää tarvettakaan..juuuh!:snotty:

FindOut Fertest ovulaatiotesti 2-3 kuukauden pakkaus - 1,90EUR - Verkkoapteekki.fi
Huom! Viimoseksi käyttöpäiväksi maininta: 9/2012 mutta miun testit oli ihan tuoretta tavaraa: 5/2015=)


Siispä--->..jos joku noita aiemmin käyttänyt, kovin mieluusti ottaisin vastaan käyttökokemuksia.
..
ja varsinkin jos on tullut dipattua tärppikierrolla..:whistle::D


Kiitos kaunis jo edeltä.:heart:
 
Madeia: pahoittelut vuodon alkamisesta!:( harmillista.
OneMore? : tervetuloa mukaan! :)

Mä en malttanut olla tänään(kään) testaamatta. Mutta mitään hyötyä siitä ei kyllä ollut. Testiviivan paikalle tuli omituinepunainen suttu. Ei kunnollista viivaa. Onko tällaisesta kokemuksia?

Nyt multa loppui taas testit ja päätin että nyt en kyllä pariin päivään edes hae niitä kaupasta. En kuitenkaan malta olla käyttämättä testiä, jos sellainen kaapista löytyy. Eräänlainen harrastus tämäkin.;) ehkä voisin mennä sitten labraan, niinkuin Madeia ehdotti, jos ei kuukautisia kuulu loppuviikosta.

Muoks. Tuossa kuvassa ei kyllä näy yhtään mitään. Luonnossa testissä näkyy punaista epämääräistä väriä testiviivan kohdalla, mutta ei siis viivaa. Taitaa olla nega. Kemiallinen todennäköisesti siis kyseessä, kun haamu hävinnyt?
 
Viimeksi muokattu:
Haave83.. mun silmään tuossa on niinku hailakka viiru vasemmassa reunassa (vastausviivan vas. puoli..) itse joskus oon kanssa testannu vastaavan ja se oli sitten loppujen viimeks nega.. :( noh, uutta putkeen vaan :D mie itte kävin tänään ostaan pari apteekin testiä ja aattelin tehdä aamulla.. vaikka tiiän et turhaa ku kierto on mitä on tällä hetkellä.. mutta niinku sanoit että kun niitä on kaapis niin ne tulee tehtyä :) OIREITA on, mutta saattaapi johtua jostain muusta :headwall:
 

Yhteistyössä