Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

salla voi höh. Halaus!

sansu86 Eikö ovistestit aina anna jonkunlaisen viivan mut kun viivat on tasavahvoja, on ovis? En oo ite koskaan tikutellut mut näin oon asian käsittänyt :D Raskaustestissa nään kyllä 2 viivaa mut onko toinen viiva ihan oikeella kohdalla, en tiedä minkä testin oot tehny mut eikö viivojen välin pitäis olla vähän suurempi? Ja jos sulla on uutta kiertoa nyt tosiaan kp19 niin eihän raskaus vielä näkyisi, siitä en tiedä reagoiko r-testit ovikseen? Hmmhmm!
 
Onko täällä kenelläkään kokemusta Predictor Early testistä? Onko oikeasti herkkä? Sain tänään aamulla dpo 11-12 puhtaan negan. Paketissa sanotaan, että näyttää 90% tarkkuudella plussan jopa 4 päivää ennen menkkoja. Onko siis peli jo menetetty? Olis kiva päästä tänne esittelemään haamuja, kun sen verran pitkään ollaan jo yritetty ja vuosi mennyt jo hoidoissakin.
En osta tuota testiä enää ikinä.

Sain itse 4 ja vielä 3 päivää ennen menkkoja negat Predictor Earlyillä, 2 päivää ennen menkkoja digi kertoi että raskaana 1-2, eikä edes miettinyt kauaa. Nyt rv 8+4. :)
 
Hei! Kuukautisten pitäisi alkaa huomenna/ylihuomenna ja kun malttamaton oon, niin tänään testasin Clearbluen digitestillä iltapäiväpissasta (ja kyllä, pissalla olin käynyt tuntia ennen) negan. Eli onko peli aivan menetetty..?? Alavatsalla painontunnetta, väsymystä ja koko ajan sais käydä pissalla... Clearblue on vissiin herkkä testi, voiko se näyttää aamupissasta vielä plussaa? Onko kellään kokemusta?
 
raskaustesti oli cittarin jokin halppis. ja ovis tikut on kaikki noi antanut eri vahvusia viivoja siis välil vahvempia ja välil haaleampia. tossa ne jo vähän haalenneet. siks ihmeissäni kun kaverille niit näyttänyt aina ja ihmetteli itekkin et välist ne on tummempia kuin toisen päivän. ja huvikseen sit tuon raskaustestin tein.. viimeks kun tein ovistestei ja niist on aikaa en ees aina saanut kahta viivaa ollenkaan tikkuun. paha mennä sanomaan. enkä tie vaikka se ois väärässä kohtaa. onneks oon asennoitunut sillai etten raskaana ole sillä kahta vuotta jo yritetty ja hoidot pitäis alkaa elo- syyskuus
 
Huonosti saa zoomattua tuota sansun testiä, mutta näyttäis värikertymältä, kun nuo rajat ei ole tarkkoja, ja on kyllä ihan väärässä paikassa..
Ja mitä ovistesteihin tulee, niin harvalla ne näyttää täysin negatiivistä. Eli ihan normaalia on, että niissä on kaksi viivaa :)
 
sansu86 ei kannata heittää kirvestä kaivoon :hug: Testaat vaikka parin päivän päästä uudestaan ;) Ovistikkuseshan voi kumminkin reagoida myös raskauteen ja eihän sitä tiedä vaikka tuohon sun r testiin ois tullu joku virhe ja tullu viivanpaikka erikohtaan. :stick: kyllähän sitä tuotteessa kun tuotteessa tulee virheitä.
 
sansu86, mulla ainakin ovistesteihin tulee aina jonkinlaista viivaa. Mulla on PCO ja kohonneet LH-arvot, joten se on syynä. Tässä kierrossa sain lähes tasavahvat viivat kp 15, jotka lähti uudelleen haalenemaan ja sitten vahvistui taas. Räikeä ovisplussa tuli kp 23. Tsemppiä hoitoihin!

hiulu, kiitos tsempeistä!

Olisi varmaan vaan pitänyt uskoa sitä Predictorin negaa eilen, kun tänäänkin tuli selkeä nega apteekin omaan. Ei muuta kuin uusia pettymyksiä, vikaa inssiä ja ivf-jonoa kohti!
 
hydrangea : juuhmua oikein häiritsee nuo viivat kun välil vähän vahvenee ja sit taas haalenee ja tänään ovistikku antoi sellaisen haalean viivan mikä on nega. mulle ei oo mitään pco:ta diagsoonia annettu sanoivat vaan etten ovuloi ti sit mist johtuu. sinun taivaltasi olen tuolta clomittareista seurannut :D ja tsemppiä hoitoihin sinulle :)

yönenkeli : kyllä mä noit ovistikkui jatkan edelleen ja meinaan raskaustestin tehä myös joku päivä tässä. ärsyttää vaan jo pikku hiljaa kun sen vaavin haluisimme jo kovasti
 
helou, täällä yksi hätähousu liittyy joukkoon. Kerrottakoon sen verran että yritystä ei silleen päällä ole ollut mutta ovulaation aikaan tuli kyllä peittoa heiluteltua. nyt on kp 22 menossa ja kiertohan mulla on 28pvää. Tänää hädissäni jo testailin ja negahan se oli. Aikasin juu testattu, tiedän ;D yksi testi odottaa kaapissa aamua ja huomenna postin pitäisi tuoda lisää. Ja minä kuin vannoin että en ala testailemaan joka aamu :D

Olot ollut kummallisia kyllä. Lämmöt olleet koholla muutaman päivän, reilustikin välillä että on voinut puhua jo kuumeesta mutta kipeä olo ei ole ollut yhtään, poskia vain kuumottanut. Nännit kipeät kun vähänkin koskee ja nännin vierusta täynnä joitain vaaleita palleroita. ja valkovuoto.. mistä sitä riittää ?! tänäänkin jouduin vaihtamaan alushousut parin tunnin jälkeen koska sitä tuli reilusti. Mietin että voisiko olla jotain pissatulehdusta tjn.. ? Tai sitten vaan kuvittelen kaiken kun mietin että ehkä mahdollisesti saattaisin olla raskaana. argh!
 
Madeia Valitettavasti ei näy mitään : / Koita muutaman päivän päästä uudestaan :)
Carolina : Sun testissä taitaa viivanpaikka näkyä mut en oo varma onko väriä.

Mulla on henkilökohtaista kokemusta siitä että ovistesti näyttää plussaa, kun on raskaana.
Ja se vahvistui vasta rv 5+ tositosi tummaksi ja kontrolliviivaan ei juuri väriä riittänyt.

Mimmu07 ja nökö rv 6+
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä