Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

JES! Carolina30+ mä nään viivan! Ja alemmasta kuvasta en lukenut, että miten meni testit ja ajattelin, että varmaan sitten kuvittelen viivoja, kun ylimmässä semmoisen nään (luulin että menevät ylhäältä alaspäin) ja kävin lukasemassa, että kuinka olit testit laittaneet. Jos mulle on tullu silmiin raskaustestiviivat pysyvästi :D Mutta juu-u, viiva näkyy ainakin mun silmiin. Hentonen, mutta kuitenkin :)
 
Tähtitomu LA on laskettu viime menkkojen eka päivästä kierron ollessa n. 30 päivää ja nyt siis rv 4+2 ja digin tein siis viime lauantaina dpo 14 .. Ja ovistahan tikuttelin ja plussa tuli 12.7 ja kivut samana iltana ja 13.7 aamulla. Nyt ois niinkun DPO 19

Kun tarkotin että tuo gidi näytti raskaana 2-3 kun oletettuja viikkoja olisi ollut tuo 3+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Carolina mäkin nään haamun. Käytin kuvaa kännykän kuvankäsittelyssä lisäten siihen saturaatiota ja kontrastia ja aika hyvin näkyy. Mikä dpo nyt on? Toivotaan vahvistumista! :)

Carolinan testi
[/URL][/IMG]
 
Fujin et tiedäkään kuinka helpottavaa on kuulla tuo, jotenkin sitä kuvittelee että itse keksii viivat jne! :D Mut hassua tosiaan että eilen vielä ihan täysin puhdas nega ja tänään jo noinkin näkyvä, toki kuva on muokattu mut silti! :) Aamua odotellessa! :)
 
Adalie ja Fujin: näen plussat molempien testeissä. Onnea! =)
Madeia: Ihan niinkuin tuossa sun testissä olis hyvinhyvin haalea haamu. Ootko jo testannut uudestaan?
Carolina: haamu näkyy. Toivotaan että vahvistuu ja pysyy matkassa.:heart:

Mä en oo tänään testaillut ja koitan pitää itseni kurissa huomiseen asti. Jokseenkin sekavat fiilikset. Pari päivää sitten uskoin olevani raskaana kun nännit tuli yhtäkkiä tosi kipeäksi ja muutenkin tissit arat, ihan niinkuin edellisessä kesken menneessä (vk8) raskaudessa. Mutta sitten yhtäkkiä ne ei olleetkaan enää yhtä kipeät. Ovulaation ajankohtaa en tässä kierrossa ole tunnistanut, ja kun kierron pituuskin on pcon takia ihan mitä sattuu niin en tiedä missä vaiheessa tässä nyt oikein mennään. No ei auta kuin odotella.
 
Haave83 En oo vielä testannu uudestaan, jos huomenna aamulla testais, kun luulis, että silloin jo näkyis jotain herkällä testillä. (menkat pitäs alkaa sunnuntaina).

Muoks. Oireitahan on tietty vaikka kuinka :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä