Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ansku-89 Oireita mulla ei viä dpo7 ollu mitään, mutta dpo8 alko järkyttävä palelu ja sitä kesti dpo10 saakka..siis sormet ja nenä varsinki koko ajan niin jäässä, että tunto lähti :D Muita oireita tuli vasta dpo11 eteenpäin..

Haave83 Mäkin nään punaista testiviivan vasemmalla puolella. Kokeilee jotain toista testiä, apteekin omaa suosittelisin. JOS on jo dpo14 niin pitäisi näkyä.. Tsemppiä :heart:
 
Kiitos ! :> Lähetinkin samankaltaisen kuvan ystävälleni ja kysyin että mitä hän siinä näkee niin juuri äsken vastasi että selkeästi siinä haamuviiva on. Kai se on vaan uskottava :D Itsellä kaksi lasta ja toisesta ensimmäisen testin tehtyäni oli juurikin testiviiva ýhtä haalea kun tän päiväisessä testissä. Nyt iski joku paniikki :D
 
ja mä luulin, että mulla oli vaan oman pään sisällä näitä oireita.. taas etoo ja oksettaa.. (kahvia juonut jota normisti vedän pannukaupalla..) ja alavattaa nippailee koko ajan, vähän kipeestikkin välillä.. :S kauanko menee kiinnittymisessä sen jälkeen ku munasolu hedelmöittyy? :)
 
Hei hätäpöksyiset!!!:wave:

Kysymystä pukkaaa Ovis testeitä.

Onko kukaan täällä dippaillut tuolla Find Out Fertest-merkkisellä testillä?
..jos näin, millä tapaa(vahvuus)on viivanen ilmestynyt kierron eri vaiheessa testiin oviksen tietämillä..esim. juuri kierron ensimmäisinä päivinä?

Itselläni Kp2 ja dippasin tuollaisen ja sain ihmeen vahvan viivan?..
niitä nyt Verkkoapteekissa 1.90e 2-3kk:n paketti/14kpl..käykääpä kipaisemassa tilailla!!;)
..minähin höperehin tilaamaan kun sain niin halvalla - vaikka ei olisi enää tarvettakaan..juuuh!:snotty:

FindOut Fertest ovulaatiotesti 2-3 kuukauden pakkaus - 1,90EUR - Verkkoapteekki.fi
Huom! Viimoseksi käyttöpäiväksi maininta: 9/2012 mutta miun testit oli ihan tuoretta tavaraa: 5/2015=)


Siispä--->..jos joku noita aiemmin käyttänyt, kovin mieluusti ottaisin vastaan käyttökokemuksia.
..
ja varsinkin jos on tullut dipattua tärppikierrolla..:whistle::D


Kiitos kaunis jo edeltä.:heart:
Testeistä ei oo kyllä tietoa mut meinasin et ostanpa ku noin halvalla on, mut hinta oli noussu 9,90€ :(
 
Testeistä ei oo kyllä tietoa mut meinasin et ostanpa ku noin halvalla on, mut hinta oli noussu 9,90€ :(
Juu, itsekin huomasin kun verkkoapteekin sivustolla kävin, jotta hinta olikin noussut.
..kummasti on kyllä tuo parasta ennen päiväys 9/2012 jätetty tuonne sivustolle näkyviin, omani olivat kyllä tilattuani ihan priimaa - 5/2015

En nimittäin maksaisi kymppiä testipaketista noilla 9/2012 viim. käyttöpäivillä.

Ps. ja sainhin jo vastauksen(netistä opiskeltuani;))kysymykseeni: "miksiköhän jo Kp2 tulee niin vahva viivanen O-testiin"?

..No siksi kun olen jo vanha tipunen ja viimosia munasoluja viedään - kovasti kroppa buustaa jo kierron alussa LH-hormonia.
Parin viime kierron ovikset olleet: Kp10 ja Kp11(pari sitä edellistä ovis vasta Kp22 ja Kp26) n. vuosi takaperin ovis aina välillä Kp12-14..

Sopii nii-iin premenopaussi kuvioihin..sitä ei vain aina muista (halua muistaa?)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, onko kellään kokemusta tällaisista testeistä?

http://www.emarket666.info/ebay/xpicd/shhg9248d.jpg


Tilasin noita jokin aika sitten ja mietin, että ovatkohan ihan toimivia? David on p*ska merkki oman kokemukseni mukaan :D Tosin ei hirveästi harmita, jos on susia, maksoin noista 5 euroa (30 ovulaatiotestiä ja 20 raskaustestiä).
KOkemusta hieman.
Taisin dipata noilla sellaisella kierrolla, jossa oli tärpin yritystä, näin luulen..
Antoi kyllä haaleaa viivasta ja varsinkin tulkitsemisjan jälkeen kun testi vielä kostea.
Lähinnä viivaset näkyi kameralla kuvattuna, ei niinkään livenä.

Uskon olevan ihan toimivia testejä kun dippailee ohjeen mukaan(ei siis tiiraile enää tulkitsemisajan jälkeen:D)
..ovat hyvin ohkaisia ja heppoisia, siitä en oikein pitänyt..ja siksipä hieman vaikea oli tiirailla sitä mahdollista viivasta.:whistle:;)

 
Testeistä ei oo kyllä tietoa mut meinasin et ostanpa ku noin halvalla on, mut hinta oli noussu 9,90€ :(
Itse tilasin eilen illalla kahdeksan aikoihin heti kun huomasin *mur-mur*:n laittaneen linkin tänne ja hinta oli silloin vielä 1,9€ja tilasinkin kaksi boksia siltä varalta jos päiväykset tosissaan itselläkin sattoisi olemaan myöhempään voimassa. Yön aikana näemmä muuttaneen hinnan entiselleen :/

Ainiin lisäyksenä vielä kyselisin, että miten näitä ovulaatiotestejä nyt luetaan. Ekaa kertaa tilailen ja kokeilen joten vähän hukassa olen. Bongatun ovulaaton haluan tietenkin käyttää hyödyksi jos vaikka heti tärppäisi ;) Onko siis niin, että kun testiin tulee vahva viiva niin siitä 24h sisällä on ovulaatio vai kuinka? ;o
 
Viimeksi muokattu:
Samhe, ei aamuvirtsasta (koska LH on kerääntynyt ja voi antaa "liian vahvan" tuloksen liian aikaisin), ajoita siis testaus 10-20 välille. Kun kaksi viivaa ilmestyy, kannattaa tikuttaa aamuin illoin (suht samoihin aikoihin). Kun viivat ovat tasavahvoja (tai testiviiva kontrollia vahvempi) ovulaatio tapahtuu todennäköisesti 24-36-48 tunnin (tästä oon lukenu ristiriitasta tietoa) kuluessa.
 
OneMore? Jos vasta dpo3 menossa, niin oireita ei voi olla, paitsi PMS:ään liittyen :/ Itellä jäi kaikki PMS-oireet pois, mitä yleensä on ollu rintojen arkuus, pahoinvointi, väsymys, turvotus ja finnit. Oireettomuus oli mulla varmin oire :) Oikeet raskausoireet ilmestyi vasta plussan jälkeen. Kaikki ei ovuloi joka kierrossa, mulla itellä laskujen/tuntemusten perusteella vuodessa oli kaksi kiertoa kun en ovuloinu.
 
Täällä taas..Pakko oli testata tänä aamuna kun lauantaina ois alkoholipitoiset juhlat tiedossa. Tänään kp 24/28-32. Dpo:sta ei tietoa, mutta veikkaillisin et se ois ollu välilllä 26.-30.7. Lyhyesti ja ytimekkäästi; näättekö tässä mitään?

Tämä kuva on otettu 20 minuutin kohdalla:
Cajb9q - Image - Aijaa.com

Ja tämä täysin kuivasta testistä:
KsYh8z - Image - Aijaa.com

Itse näkisin jotain?? Mutta niin minulla on ennenkin näkynyt eikä ole merkannut mitään..
 

Yhteistyössä