Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyytikki kyllä siinä minusta joku silimällä erotettava näkkyy. Koitin vilasta mitä täällä on tapahtunu ja olikse sie saanu aiemminki tuommosta viivantynkää? Pitäshän sen lähteä vahavistuun. Vaikka eihän se sitäkään tieten ihan hetkessä tee. Onpa ärsyttävä tilanne... :hug:
 
En oo aikaisemmin saanut (paitsi onestepeillä prkl! :D). Sen takia nyt tuntuukin niin hyvältä kun ees jotain ne testit näyttää! Varsinkin pregcheck mikä on aikaisemmin ollut niin nega kun voi vaan olla.. Joo toivotaan et me ja IMN saatais nyt kunnolla niitä haamuja niin voitas päästä vaikka yhdessä tammikuisiin tai helmikuisiin :)
 
No mä oon huvikseen katsonut parin kierron (ok useamman..) ajan et millon olis laskettu aika jos nyt tärppäis niin nyt olis la 29.1.16 :D Laskin siis hedelmöitysajankohdan perusteella koska tää kierto on ollut niin ennätyspitkä..

// Katselen ihan haltioituneena tota testiä ja mietin et miten tää voi olla mahdollista et saan ees jotain kerrankin testiin! En usko yhtään et oon raskaana mut silti oikeesti aika ihanaa nähdä siinä nuo kaksi viivaa jotka ei lähteneet ees pois testiajan jälkeen :heart::popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii jotain hailuraa näkyy.. monta päivää se on nyt antanut tuollaista viivaa?

Pupelaattori en kyllä näe siinä sun tikussa.. :(

Empuska jotain siinä on mut paha sanoa johtuuko raskaudesta vai onko taas niitä viivanpaikkoja.. :(

Mamma2012 miten meni ultrassa?
 
IMN
Pupelaattori Minä en ainakkaan oo ikkään saanu wondfoon minkää näköstä viivanpaikkaa :) (voi ei, taas tää murre tarttu kirjoituskieleen ku sun viestin luki :LOL:)

Viimeks tänään uitin wondfon r-testin ja meleko puhas nega se oli, ei ainakkaan mittään selevää viivanpaikkaa. Ja älkää kysykö miks uitin, en tiiä ittekkää.. :D

Nyytikkii Kyllähän me juhannukseen mennessä plussataan, eikös? ;) Toivoa ainakin on nyt enemmän kuin muutamana edellisenä päivänä.. pahin epätoivo on ohi :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii tiedän tasantarkkaan miltä susta nyt tuntuu :) Itsekkin tooooosi pitkään tyylipuhtaita negatiivisia tuijotellessa en vaan voinut irroittaa katsettani siitä hailurasta viivasta minkä vihdoinkin näin :)

Nyt tosin mun hailura viiva muuttui pelkäksi valkoiseksi selvääkin selvemmäksi negaksi, tai no jokin viivanpaikka näkyi, mut siinä kaikki, joten eipä sinne tainnu mitään kiinnittyä :(
tänään kp34/35 joten eiköhän sieltä menkat ala. ***tu!
 
Theran öö sunnuntaina tais olla eka, mut ei kyllä ollut yhtään noin "vahva" kuin nyt (vaikka on nytkin kovin vaalea) mut nyt mieskin näki ekaa kertaa ikinä mitään :D! Toivotaan parasta..

IMN kylläkyllä! Toivottavasti tää toukokuu jo olis plussa-aaltoinen :)
 
Nyytikkii, lupaavalta vaikuttaa!!! Minäkin näen viivaa noissa viimeisissä kuvissasi. Pidän kovasti peukkuja, että sinäkin pääset tammikuisiin.

Peukut pystyssä kaikille muillekin.

Muoks.
Empuskallakin näen viivaa, toivottavasti ei olisi pelkkä viivanpaikka.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Kiitoksia tsempeistä ja tässä terveiset alkuraskauden ultrasta; yksi kappale alkioita sieltä löytyi :heart: vastasi viikkoja (menkoista laskettuna 6+5 ja ultramittojen mukaan 6+6) ja sykekin löytyi (124bpm). Eli so far so good. Nyt voinkin mennä taas oksentamaan...

Nyytikkii: kyllä minä siellä hailuraa näen.

Riann@: tsemppiä!

Tammityttö: onneksi kynnet kasvaa takaisin :p Tulehan kertomaan uutiset sitten meille!
 
Theran Nou hätä mä täällä kyllä varmasti kärvistelen hamaan loppuun asti.

Tilasin sitte just kasan raskaustestejä vaikka itelleni lupailin etten enää tilailisi.. :whistle:
Viikonloppuna pitäis alkaa menkat ja tekis kovasti jo mieli testata vaikka oon varma että negaa tuloo.. taas..
 
Taisi se cb digitesti tehdä vaan tepposet, rfsu r- testi negaa/viivanpaikka, joten uskoisin että o- testit voivat näyttää lh huippua muuhunkin aikaan kierrosta kuin vain ovulaation aikaan. En saanut kuvaa liiteltyä mutta pistän tuon toisen minkä sit aamusta tekaisen pois alta. Mutta ompas harmi kun kerkis jo vähän innostua et mitäs jos sittenkin..
 
Theran, et kyllä jää yksin. Enköhän viimeistään mä pidä sulle seuraa hamaan tappiin asti ;)

Hei mä kuolen tähän turvotukseen, ihan järkyttävää. Töiden tekeminen vaikeaa kun hyvä että kävellä voi tän möhömahan kanssa. Järkyttävää, kivuliasta.
 
omanapailua....Täti kylässä tästä pv lähtien.. :(
Se olis sitten laitettava ovistestitilausta menemään,jotta pääsee taas liruttelee ja ihmettelee :D
Jotain hyvää sentään kuuluu..jos mitään maailman mullistavaa ei tapahdu,niin pääsemme viimeinkin heinäkuun 1pv. asustamaan meidän yhteistä kotia :heart: innolla odotetaan!saapahan tässä nyt jotain muutakin ajateltavaa,kuin ainaisen kierron jahkailun...
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Hmmh kai tän voi jo laskee kp1, kun sen verran värillistä vuotoo tulee, vaikkakin vähän. Eli yk9 tervetuloa... huoh.

Ovistestejä teen silti edelleen. Outoo, tän päivänen testi käyttäyty samal taval ku eilinen, eli värit jäi sinne tikun reunoille... onkohan toi joku viallinen erä tms. Tosin eipä tosta paketista ole ku yksi jäljellä niin samapa se.
 

Yhteistyössä