Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä taas. Ovista odotellessa ja tikutellessa. Pienen tuumailun jälkeen en anna tapahtumien masentaa. Ei se ota jos ei annakaan eli yritystä jatketaan. Viime kierrossa näihin aikoihin oli jo selvästi havaittavissa ovisoireita, nyt ei näy eikä tunnu mitään. Raskaustesti näytti jo heti viiden päivän vuodon jälkeen puhdasta negaa. Jospa sieltä oviskin tulisi. Miten teillä on varhaisen keskenmenon jälkeen kroppa käyttäytynyt?
 
Nyytikkii :( olen pahoillani.. mä kun tein noita pc liuskoja niin olin kanssa huomaavinani että tekis jotain viivaa ja menkat sieltä tuli. :(
Nyyttitervetullut tsemppiä uuteen kiertoon :) mä en osaa sanoa kun sain kkm 15+5 ja toinen oli mennyt varhain mut ei myöskään tullut itsestään ulos joten mun kroppa on kyllä ollut sekaisin.
 
Nyytikki: harmi tuota pitkää kiertoa =/ Minä olen aikoinaan testannut tuollaisia viivanpaikkoja pc liuskoilla. sen viivanpaikan ja haamun eron tunnistaa heti kun se eka vähän näkyvä haamu näkyy. viivanpaikka on tuollainen hieman syvännäköinen, vaalea/harmahtava ja haamu selvästi tasapaksu ja tasavärinen joko harmahtava tai haalean vaaleanpunaisella värillä. Sama noilla halvoilla netistä tilattavilla tikuilla ne viivanpaikat oli lähes sääntö kuin poikkeus. ja varsinkin loppukierrossa ennen menkkoja ne antoi viivanpaikan jostain syystä parhaiten näkyviin. hitto kun mä löytäisin vielä tuolt jostain sellaisen kuvan minkä joskus tein missä näyi se viivanpaikka pc tikussa ja sitten se eka oikea hamulainen. Toivotaan, että pitkä kierto nt vielä iloksi muuttuu. Minä nyt en vain valitettavasti näe kuin sen tutun viivanpaikan josta silloin joskus sitten monet kerrat innostuin.

Muillekkin tsemppiä! tämä vanha tuttu pino vuosien takaa on pakko joka päivä käydä kattomassa =D
 
Täällä ollu hiljaiseloa...

Nyytikkii harmi homma tuo sun venynyt kierto ja noi testit mä niin vihaan noita antaa turhaa toivoa. voi kumpa ois plussa tullu :(

sadeyes ei ole ollut tuollaista minulla ainakaan.

Theran täällä ollaan elä huoli!

omaanapaa ei pitäis olla mistään mun hoidoista eikä näytteenotoista yms. haittaa raskautumiseen. mut riski et ennen aikojaan voi lapsi tulla jos vaan tosiaan raskautuu.
Mahdollisuus on alkaa selvittämään onko muita syitä mut menee oman terveyskeskuksen kautta....
Mut painotti et voi ottaa aikaa kaavintakin ja joskus vaan menee enemmän aikaa. No se on huomattu ;)
Eli peittio heilutetaan ny sit ahkerammin katotaan mitä tää kierto saa aikaseks ny on kp8 ja yk 12 ellei jopa 13! leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se ny oli :D
 
Unna en todellakaan tiiä mitä teen :( Nyt onkin jo kp44 ja menkkakivutkin meni pois. (Voi tosin olla, että ne "menkkakivut" oli vaan lihassärkyä kun tein eilen salilla kovan treenin :D)

Viimekierto oli 37 päivää, sitä edellinen 30 ja sitä edellinen 28..

Googlettelinkin jo et milloin kannattaisi lääkäriin mennä, mutta perhesuunnitteluneuvolan tai tkn kautta tuskin pääsen vielä.. Tietenkin olis mahdollista mennä yksityiselle (mulla on vakuutus joka korvaa ne käynnit), mutta en sit tiiä onko se turhaa kun ollaan vasta niin vähän aikaa "yritetty" tai et alkaako gyne sitten edes tutkimaan mitään (ilman ehkäisyä oltu kuitenkin jo puoli vuotta ja ollaan vasta parikymppisiä).
 
Nyytikkii. Mulla alkoi viime syksynä kierto venymään. Ehdin n. kp 50 tienoilla käydä gynellä ja kaikki ok. Määräsi Terolutit kierron käynnistämiseksi, ei kuitenkaan heti aloitettavaksi. En ehtinyt aloittaa, kun viikko tuosta tein positiivisen raskaustestin kp56.
 
IMN
Nyytikkii Aika klassiselta viivanpaikaltahan tuo näyttää.. : / mutta eikös sulla ollut vasta dpo11 tai jotain siihen suuntaan? Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen..
Voin kyllä samaistua tuohon sun kynnykseen kääntyä lääkärin puoleen.. Kuopusta yritettiim kymmenen kierron verran ja olin jo ihan maani myynyt, koska kyllähän 19-vuotiaan pitäisi raskautua ihan tuosta noin vain. Toisaalta tiesin kavereiden kokemuksista että vaikka ois kolmekin vuotta yrittänyt niin julkinen puoli taputtelee nuorta henkilöä päälaelle ja sanoo että on vielä monta vuotta aikaa saada niitä lapsia. Yksityinen on tietenkin sitten asia erikseen..

).( täälläkin nyt virallisesti piinapäivät alkaneet. Eilisistä oviskivuista selvitty, peitotkin onnistui heiluttaa vaikka melkoista itsensä kidutusta se olikin kun nää mun oviskivut on justiin semmosia tärähtelykipuja. Ovistestikin tänä aamuna nega, kolmen päivän plussien jälkeen. Eli mitään ei pitäis olla pielessä :D
Paitsi.. nää mun piinapäiväthän jää melko lyhyeen kun kp22 jo menossa ja menkat pitäs alkaa ens tiistaina.. eli jos tärppää niin menkkojen alkamispäivänä ei ainakaan vielä testailla, ja toisaalta ehtiikö edes kiinnittyä.
 
Siis dpo11 olis jos ovis olis ollut silloin kp32.. Tikku siis silloin näytti vahvinta viivaa ikinä mutta jotenkin vaikee uskoo että ovis olis oikeasti noin myöhään. Ja olin aikaisemminkin kp14 bongaavinani ovisoireita kun oli niin kovat kivut ja tikku oli silloinkin vahva ja lähti sit vahvistumaan.. Pitäisköhän mun varata vaikka huomiselle gyneaika mun vakiogynelle kun se on mukava ja kuitenkin vakuutus sen maksaa..:/
 
Nyytikki Edelleen minusta viivanpaikka. Katsoppa valoa myöden sitä liuskaa niin sillee sen näkee ainakin...tai ainakin minä näen. Mulle noi pc:n liuskat on antaneet välillä viivanpaikan selkeesti esiin, mutta olen sen ajatellut johtuvan pissan ph:sta tms. mutta sen kyllä erottaa haamusta juurikin sen värin avulla.
Ja mulla ainakin pc:n puikko näyttää paremmin ja luotettavammin kuin liuska.
Ja...sekin vielä, että minähän teen raskaustestit mieluiten juurikin päivä pissasta koska aamu pissasta en saa niin vahvoja viivoja koskaan mitä taasen päivä pissasta saan. Kai meitä nurinkurisiakin on olemassa.
Mutta ehkä sun kannattais rimpauttaa soittaa, eihän se ota jos ei annakkaan :heart:
 
Joo katsoin niin huomiselle ei olis aikoja kuin vaan miesgynelle yksityisellä ja mieluiten menisin naiselle :D Soitan varmaan perhesuunnitteluneuvolaan ja kysyn mitä mieltä siellä ollaan, soittoaika on 12-13 niin ilmoittelen sit mitä siellä tuumataan asiasta..
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Mä pommitan tänne nyt viestejä mut tein nyt huvikseen vielä ovistestinkin:



Mulla on oikeesti varmaan joku pco miks nää testit näyttää kokoajan näin tummia viivoja! Helvetti :stick:

// Tää viiva vaan tummenee ja on nyt ihan kirkuvan punainen ovistestissä siis..
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Nyytikkii Ehkäpä siellä joku yrittää kiinnittyä, mutta r-testi ei vain vielä reagoi? :)
Onko ovistestit aiemminkin näyttäneet "kirkuvan punaista" viivaa? Mietin että josko olisi mahdollista että lh ei ole aiemmin päässyt kohoamaan niin korkealle että munasolu olisi irronnut?

Ootko muuten kokeillut apteekin omaa tai jotain muuta luotettavampaa testiä? Niidenhän on täällä jo moneen kertaan todettu näyttävän selkeämpää viivaa kun one stepit vielä haamuilee..
 
Viimeksi muokattu:
IMN No viimeksi sillon kp32 olin sitä mieltä et ei oo näyttänyt koskaan niin tummaa kuin silloin mutta nyt on taas kyllä paljon tummempi kuin se viiva. On siis ihan todella todella tumma.. Niin mäkin mietin et jos kroppa nyt koittaa kaikin keinoin sitä munasolua irrottaa tai jotain mutta eipä tuota voi oikein tietää. Toisaalta voihan olla että näyttäisi tuo ovistesti nyt raskautta mutta luin jostain, että se näyttäisi raskautta vasta sitten kun raskaushormonia on niin paljon että näyttäisi r-testikin plussaa.. :/

En oo kokeillut nyt muita kuin noita pregcheckejä ja onesteppejä, täytyy nyt katsella mitä sieltä neuvolasta sanotaan.

Hah kauhee dataajaolo tulee kun täällä päivystän ja joka viesti on multa mutta on vapaapäivä ja oon niin hermona täällä etten voi tehdä muutakaan! :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikki, kyllä on kummallinen juttu. Älä kuitenkaan vielä luovuta toivoa. Kyllä niin lupaavat viivanpaikat oli, ja vielä pcssä!! 0_o

Aamu
Aamu
Omaa napaa, aamun testi taasen heti testiajalla. Siihen noihin tulee jotain viivanpaikkaa/sotkua jo ihan testiajalla -.- toisipa posti jotain muita testejä jo.
 
empuska kylläpäs on tyhmä viivanpaikka sulla! :(

Soitin äippäneuvolaan ja kuulemma yli vuosi pitää olla yritystä että otetaan sinne.. Luin kyllä netistä, että oli jollekkin sanottu että jos on kierroissa ongelmia tai epäilee ettei edes ovuloi niin kannattaa heti mennä ja otetaan kyllä silloin sinnekkin. -.- No, huomiselle on aika sille miesgynelle yksityiselle joten toivottavasti jotain selviää!
 
Nyytikki ei oo kyllä ennen pc nuin seleviä antanu jos ei oo aihetta ollu.

Theran Mie oon taatusti täällä kans ja pitkään.. Tosin jään kyllä entistä enemmän taustaileen ko kohta meen töihin, mutta hengessä mukana.

ON siinä minun eilisessä tikussa seisoo vaan se viiva. Mieski näki sen. Tännään tein tunnin laihasta päivälirusta puhtaan negan, mutta enpä muuta oottanukkaan. Huomenna jos muistais aamupissaa ottaa talteen.
 
Nyytikki, juu no ei kai. Tosi mälsää :/ Onneksi sait sen ajan sinne gynelle, parempi nuo asiat on vaan saada rullaamaan koska aikaa se tulee vaatimaan.

Pupelaattori, onko täällä näkynyt kuvaa siitä viivasta? :0 ;)

image
image
Kuivana, viivanpaikka aina vaan mutta väriä se ei kerrytä itseensä -.-
 

Yhteistyössä