Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Tulin vaan ilmottaan että nyt on taas oviskivut potenssiin sata.. ei pysty muuta ku makaan kaksinkerroin sängyssä ja valmistautua heiluttaan peittoja vaikka kui kävis kipiää. Miks luonto on luonu tämmöset kivut just siihen aikaan kierrosta kun niitä ei tarvis :stick:
 
Nyytikkii: tulet sitten perästä, - jookos :) kyllä tuo on minusta enemmän kuin viivanpaikka!

Tammityttö: ovisplussa tuli kp15 (ja oviskipuiluja sitten seuraavana päivänä eli olisikohan ovis ollut kp16), joten alkio olisi ultramittausten mukaan pari päivää isompi/vanhempi kuin oviksen mukaan?

Theran: en minä sinua tänne jätä! Usko vaan :heart:
 
miss_piggy
Musta niin tuntuu että ois ovis ku jotain jomottelua munasarjoissa mutta ovistesti näyttää vaan negaa :stick: No talleteltiin silti. Taidan joka tapauksessa tilata lisää ovistestejä ebaysta, mutta jotain eri merkkiä. kohta on menny ne 30 ovistestiä ja 20 raskaustestiä jotka tilasin joku aika sitten :LOL: No, uusi satsi raskaustestejä on tilattu, ei muutaku ovistestejä perään.
 
Nyytikki sulla ainakin joku siellä nyt kiinnittyy! :) pc:llä ei noita turhaan tule!

Theran; minä ainakin täällä olen vaikka muut plussais :D

Kukaan ei kommentoinut mun edelliseen kysymykseen mutta se olikin aika henkilökohtainen :x äsken katoin aamun pc:tä ja näin viivanpaikan! En saanut kuvaan mutta ehkä aamulla :D
 
Nyytikkii:Mä nään kyllä enemmän kuin viivanpaikan, huiii jännää!!:popcorn: Huomenna uutta testiä!!

IMN:Mullakin oli megaoviskivut tässä kierrossa, mut oottelen menkkoja alkavaksi,blaah:/ Nyt tuntuu siltä,että kohta hana aukeaa..Mut jospa sulla oliskin se tärppiovis nyt!:) Musta on kiva,että ovis tuntuu(paitsi silloin kun pitää maata tunti tuskissaan), mutta ainaskin jotain tapahtuu kropassa! Ekassa raskaudessa oli tosi jäätävät kivut silloin kun tärppäs.

Mietin,et oiskohan ollu joku hipaisuyritys nyt,kun sillä yhellä (paskalla kylläkin) testillä sain sen haaamulaisen tapaisen..Tai sitten ne promatrikset vaan huijaa all the time:/ Luultavasti niin..

No ens kiertoon kovalla jyystöllä:LOL:

Ai niin Theran: Täällä ollaan,tuskin iha heti tärppää tässäkään päässä!
 
Viimeksi muokattu:
IMN
moonan Koitan muistaa huomenna laittaa sulle vertailun vuoksi kuvan mun viime kierron negasta Promatriksesta.. antavat aivan törkeitä viivan paikkoja.

Wondfot on tähän mennessä ollu ehkä parhaita one steppejä, niin ovis- kuin raskaustestitkin :)
 
Sadeyes ei oo ollut mulla ainakaan.



Testi tehty ja niin nega kuin olla ja voi :( En tiedä mikä juttu se eilinen oli.. :'( Lisäksi vielä menkkamaisia kipuja ekaa kertaa puoleentoista kuukauteen (taitaapi olla kp43).. Jospa se täti sieltä vihdoin tulisi. Ei kyllä oo mitään hajua et jos nyt menkat alkaa niin milloin alan ovistestailemaan tai mitään.
 
Nyytikki Viivanpaikalta minusta näyttää :(

Theran Mä oon täällä sun kans myös maailman tappiin asti. Ei vaan jaksa uskoa, että ikinä onnistuis pääsemään raskautta sitä muutamaa viikkoa pidemmälle :/

Mamma2012 Onnea :flower: alkion/sikiön koon mittaaminen on millimetri hommaa ja siinä äkkiä voi tulla päivän heittoja jos ei malta mittaaja napsauttaa täysin tarkkoja mittoja. Tästä oli kerran äitipolin lääkärin kanssa mulla puhetta, kun ihmettelin heittoja. Mutta nehän korjaa sen kyllä sitten jos myöhemmin tulee montako päivää se nyt olikaan sen heiton oltava ni sitten la. muutetaan.

ON: Nyt on rakaushormooni poistunut täysin elimistöstä...hyvä niin. Sitten vaan taas odottelemaan mitenkä tässä kierrossa mahtaa käydä.
 
Mamma
On mullaki 4pv isompi ku oviksen mukaa olis :) ja siis mulla ovis todettiin ihan ultralla, se oli kp 21/22. Eli periaatteessa pitäs olla viikon pienempi eikä isompi. Ei se sikiö niitä päiviä näköjää katso ja kasvaa omalla tavallaan sykäyksissä. Pääasia että ei ollu esim ihan hirveästi pienempi :)!
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Hmm.. mulla on molemmissa raskauksissa siirretty la:ta 4-5 päivällä eteenpäin, joten oonkohan aina ovuloinu vasta kp19-20? Kuopusta yrittäessä huomasin pari kiertoa joissa noin kävi, mutta että esikoinenkin.. aina sitä ehtii oppia kropastaan uutta :D
 

Yhteistyössä