Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
onnittelut plussista :)

pahoittelut uuteen kiertoon joutumisista :hug:


Koska valitettavasti meidän odotus päättyi nt-ultraan rv 13 (kkm alkio kuollut rv 7+), niin kakkosen yritys jatkuu jälleen. :(
kesäkuussa tuleekin vuosia täyteen haaveilua yhteensä 6 vuotta.

mutta siis oli mulla muutakin.

mitenkäs nuo sofin raskaus ja ovulaatio testit toimii? näyttääkö puuta heinää vai?

pitäisi testejä ostella ja varmistaa että raskaushormoni on poistunut, ja varmaankin aloittaa taas tahkoaminen.
 
NNÄ.. olen todella pahoillani :hug: ei todellakaan kiva uutinen nt-ultrassa. . Oliko sulla aavistustakaan? (Ei toki oo pakko vastata jos tyhmiä kyselen :( ) voimia ja upeaa jos/kun jaksat vielä yrittää. Eikös sofit ole niitä one steppejä ? Ainakaam raskaustestejä älä mene ostamaan. .se on tullu tässä ketjussa opittua :( Ihan liikaa viivaa keskellä menkkojakin. Ovistikut lienee ok

IMN. Hienoa :) Toivottavasti joku rako löytyy :)

unnalle peukkuja uuteen kiertoon!
 
Neiti Näpsän äiti voi ei kamalaa voimia kovasti :'( :heart:

Sofin ovistestit on mun mielestä ihan hyviä, mutta ne raskaustestit on aika ikäviä kun antavat viivanpaikkoja niin usein turhaan :( Tässäkin ketjussa varmaan kaikki turhat viivanpaikat on olleet sofin onestepeillä! :D
 
Unna, harmin paikka :(

Neiti Näpsän Äiti, olen tosi pahoillani (mulla kävi samoin v 2012). Tuli ihan surku oli. Toipumisia niin fyysisesti kuin henkisestikin ja onnea jatkoon. Sofin ovistestit on ollu ihan hyviä ja selkeitä mutta rtestit suosin jättää väliin.
 
tammityttö kyllä jonkin tason aavistus oli kun ei osannut uskoa raskauteen kunnolla, ei iloita haluamalla tavalla, kaikille läheisille puhuin jos/ehkä.
välillä tuli pieni tunne raskauteen vaikka ajatusmaailma pysyi toisessa.
muutenkin ajattelin että pitää nähdä kongreettista näkymää ennen kuin uskon koko raskauteen.
ultratessa näin kuvaruudulta heti miten asia on.
mustaa..
ultraaja pahoitteli ja epäili olevan tuulimuna.
lääkäri löysi pienen nykerön joka vastasi kooltaan 7+1 viikkoa.
pieni oli nukahtanut ikiuneen.
mutta raskausoireet olivat lievinä koko ajan.
pienen nukkumisen jälkeen mulla alkoi mm.aamupahoinvointi.
nythän mulla on ab kuurikin pällä kun ilmeiseti tuo alkion sisällä olo oli aiheuttanut mulle virtsiksen enimmäistä kertaa elämässä.

Mutta nythän meillä meni lääkärin toimesta lähete tutkimuksiin miksi raskaus ei jatku.
kun yritystä tosiaa se yli 5 vuotta ja lukuisia kem/alkuraskaudenkeskenmenoja.



näitä testejä olisin tilaillut
https://www.kotitesti.fi/tuote/liuskaraskaustesti-sofi/00353/

mutta ehkä sitten ostan mulle luotettavia pc testejä jos nämä on ihan kökköjä.


kiitos vaan, tuskaa on ollut jokaisen jälkeen mutta tämä menetys kirpaisi sitten eniten <3
 
NNÄ, iso halaus!
Cisulla söpö viiva :)

).( Mietin, olenko edes raskaana ollutkaan. Vuoto ei juuri ole normaalimenkoista poikennut. Toki sunnuntaina oli kohtuullisen voimakkaat kivut, jotka loppuivat kummallisen riekaleen ulostullessa. Mitään muuta poikkeavaa ei ole ollut. Testi näytti eilen enää kuivuessa havaittavaa erittäin haaleaa viivaa. Minun tuurillani kaikki ei tyhjenny ja saan jonkun tulehduksen ja mitähän vielä. Olen nimittäin joka asiassa aina se poikkeustapaus. Ja sitten mietityttää, uskaltaako heti yrittää uudelleen...
 
Nnä Pahoittelut km.. iso halaus
pahoittelut myös muille.. :(
Nyyttitervetullut mä mietin molempien km jälkeen samaa että uskaltaako yrittää enää. Anna itsellesi aikaa niin se vastaus tulee kyllä.

Willowie kyllä siinä jotain on mutta paha sanoa onko viivanpaikka.. Onko one step? Olen joskus saanut one step testiin noinkin selkeän viivanpaikan mutta älä luovuta.. joillain se on lähtenyt vahvistuu.

).( eipä mitään.. Menkat vetelee viimeisiään. Enkä vielä ainakaan ole innostunut ovistestejä tilaa.. saa nähdä jätänkö tilaamatta. Tuleeko niistä vaan lisää stressiä?
 
Viimeksi muokattu:
Willowie ylemmässä näyttää viivanpaikalta mutta on tuo alempi kyllä jo haamu! :) Varovaisesti voi varmaan jo onnitella haamusta, toivotaan vahvistumista ;)!

Theran en oikein tiiä, mulle tulee ainakin stressiä niiden tulkitsemisesta kun on niin epäselviä ja sit ärsyttää kun alkaa miettimään et entä jos en ees ovuloi ym :( Paras varmaan olsi jos vois irtaantua tästä palstasta, vauvan peiton virkkaamisesta, vauvakirjoista, vauvaohjelmista, ovistesteistä, r-testeistä.. Mutta ei se ihan onnistu.
 
Täällä kanssa mietitty tänään vaikka ja mitä... olis ollu kk päästä laskettuaika mutta eipä ole. maaliskuinen positiivinen testi vaiko sekin viivanpaikka selkee punaviiva se kyllä oli.. plaah enää ens kuu ja sit loppuu mun testailut oikeasti. alan keskittymään aivan muihin juttuihin. Toivoton olo välillä iskee tän vauvakuumeen keskellä :(
 
Theran pitäis saada ittesä off asentoon hetkeks ehkä kesä jeesaa siinä aijon todellakin nyt nauttia elämästä ja ottaa viini lasin jos toisenkin ilman et ajattelen jatkuvasti en mä voi ku ei tiiä jos onkin tärpännyt jne... ihan pöllöks tullu jo tän suhteen. Halit sinne! :)
 
Theran ja unna1 mulla niin samat olot :( Ärsyttää niinku kokoajan elää elämää vaan niin että odottaa ja odottaa tulevaa kokoajan.. :/ Olisi ihanaa jos voisi nauttia nyt tästä yrittämisestä ja haaveilla ja suunnitella, eikä vaan tuskastella kun on niin epätietoinen olo! Mulla varsinkin kun kierrot heittelee ihan miten sattuu eikä mitään hajua millon ne menkat on myöhässä ym :( Kun vaan sais elämään jonkun toisen projektin mihin voisi keskittyä ettei kaikki ajatukset olis vaan tässä kokoajan!

Mulla siis kp36, onestepit näyttää haaleaa viivaa mutta en jaksa nyt taas kuvia linkata kun en usko että se hailura mitään meinaa.. :( Ajattelin kuitenkin tänään käydä ostamassa pregcheckejä ja tehdä yhden illalla jos muistan. Toivoisin kaikista eniten et nyt oikeesti 1. olisin raskanaana ja ovis oli joskus milloin en sitä bongannut tai 2. ovis oli kp32 ja pian joku kyytiläinen tarraisi kiinni :( Kun ei voi tietää, se tässä se pahin asia on..
 
Tietämättömyys mitä siellä alhaalla tapahtuu on kyl inhaa...

Itelläkin kehtas herätä joku pienen pieni toivonrahtunen, kun vaikka eilen tuli ne pari tippaa verta paperiin, ei ole sen jälkeen pisaraakaan näkynyt, ei edes perinteistä punertavaa valkovuotoa.. niin nyt haluaisi pikkuruisen kuvitella että jos se olikin möhäinen ovis tai vaikka peräti kiinnittyminen...
Ainasta unelmaa. Nyt siis kp21.

Vaikka toisaalta tietää että kohta ne menkat alkaa ja pettyy uudelleen. On noi lämmöt niin normit että tietäähän sen jo.
Nyt tekee taas erityisen kipeetä kun taas yksi tuttava just sai lapsen. Ihanaa hänelle, surustuttavaa itselle kun ei edes haamulaista tärppää...
 
Theran: :hug: niin toivoisin sinulle sen plussan, - kuten toki teille kaikille tällä palstalla! ehkäpä, kun saat ajatukset muualle niin iloinen yllätys tapahtuu =)

Unna: tsemppiä ja haleja myös sinulle :wave:

Nyytikkii: toivotaan parasta ja ehdottomasti vaihtoehtoa 1!

Zuhina: toivotaan, että olisi ollut kiinnittymisvuotoa!
 
Nyytikkii mitä se testi näyttää?? Toivottavasti plussa :)

Mamma2012 iso hali mä tosiaan nyt taidan keskittyä enemmän tuon mun keskimmäisen rippijuhliin jotka on kesäkuussa. Ja sitten nuorin täyttää 6v toukokuun lopussa. Vaikka kuvittelin että olisi hänellä jo seuraa pikkusiskosta tai veljestä mutta ei nyt mennyt ihan niin kuin suunniteltiin.
 
Blaah eihän se testi mitään näyttänyt.. Jotenkin mahdotonta kuvitellakkaan, että se näyttäisi ikinä mitään muuta kuin negaa :D

Noh, haluan uskoa, että se ovis oli myöhäinen ja siitä olisi voinut tärpätä.. Kp37 eikä mitään menkkaoloja, krapulainen olo vaan :/
 
Täällä on kovasti parjattu one step -raskaustestejä. Voisinpa kuitenkin jakaa oman kokemukseni, joka on kaikesta huolimatta varsin positiivinen. Tottahan se on, että kyseiset testit antavat selvää viivanpaikkaa ilman raskauttakin, mutta kun tämän tietää ja tiedostaa, niin osaa huomioida eikä anna viivanpaikkojen liikaa hämätä / antaa ennenaikaista toivoa. Toisaalta näyttivät myös oikean raskauden suhteellisen aikaisin, sain dpo9 selvästi positiiviseksi tulkittavan punertavan viivan, edellisenä päivänä dpo8 olisi mennyt vielä viivanpaikasta. Testit myös ovat ominaisuudeltaan sellaisia, että viiva vahvistuu varsin hitaasti. Onkin ollut mielenkiintoista seurata pikku hiljaa vahvistuvaa viivaa, näin on voinut aidosti nähdä raskaushormonitason nousun. Tänään dpo20 sain lopulta viivan, joka alkaa olla tulkittavissa kontrolliviivan vahvuiseksi.

dpo9
dpo20

Kovasti tsemppiä ja plussausonnea kaikille täällä! Halaus pettymyksen kohdanneille, kunpa jaksaisitte vielä uskoa pieneen ihmeeseen. Aion kyllä jatkossakin palstaa seurata ja pitää peukkuja teille.
 

Yhteistyössä