Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Viimeksi muokattu:
Voin allekirjoittaa nyt ton että sofit (25mlu) on ihan syvältä. Taas joku ihme viiva kun testasin nyt aamulla. Mahaan koskee että usko raskautumiseen mennyt. Jään oottaa menkkoja. :( Noita sofeja en tilaa enää vaan ostan pc:tä tai rfsu:ta. Apteekin omaan raskaustestiin tuli siis eilen myös joku outo himmee viiva (ei väriä) että ei sekään enää houkuttele. Kun oon ollut raskaana on kyllä ennen tullut ihan kunnon viiva jo näillä dpoilla. Aika pettynyt fiilis.
Itsekin luulin ovulaation tapahtuneen tässä normaaliin aikaan, mutta olikin tapahtunut vasta myöhemmin. Ihmettelin kun mitään ei alkanut "dpo17" mennessä ja testi oli negatiivista, kunnes "dpo20" tuli eka haalea haamu, joka lähti sitten nopeasti vahvistumaan + raskausoireilu alkoi. Eli tässä kierrossa oli ilmeisesti se ovis vähän myöhemmin. Eli ei niihin dpo:ihinkaan voi ihan tarkkaan luottaa (kun ei tiedä onko se munasolu oikeasti irronnut silloin kun o-testi väittää), parasta vaan odotella ja tehdä testiä sitä mukaan kun menkat on myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Theran: Tarkoitin nyt enemmän sitä, ettei kannata epätoivoon vaipua jos testi näyttää isoillakin dpo:illa negatiivista, vaan testailla vähän väliä kunnes menkat alkaa.
Itsehän kulutin tässä kierrossa järjettömät määrät rahaa testeihin, koska aloitin testaamisen vale-dpo-8, eli noin 20 päivää sitten :saint:

Välissä r-testit loppui ja testasin ovistestillä, joka innostuksekseni näytti vahvaa viivaa (olin varma, että nyt se ovistesti reagoi raskauteen :D) mutta olikin sitten ilmeisesti ollut "oikea" ovis sitten niihin aikoihin.
 
IMN
kp mitälie
No tämän minä tulukitten jo plussaksi! :D Lähes yhtä vahavan viivan sain eilen aamullaki, mutta tänä aamuna taas ihan hailukan viivan.

Lähtisköhä muksut mummolaan yöks nii sais vuorokauen aikaa tehhä vauvaa :D

Muoks: Ja syvimmät pahoitteluni miehen partakarvoista lavuaarin reunalla :LOL:
 
Halooo.. testejä ootellaan! !! Ei oo mitään tekemistä ku ketju on ihan kuollu :D! !

Orava..eli mitkä päivät/viikot sulla on nyt oviksesta menossa? Sullaki oli siis myöhäinen ovis,mullaki oli kp21 ja siks viikot niinku aina viikon jäljessä :)
 
Vilkaskaapas, ettei teillä satu PC testeistä olemaan sellasta erää, jossa päivämäärä on 07/2016 ja jonka eränumero W00140722-4. Ne ei tunnu ihan toimivan oikein (testasin kolmea samaa erää).
Eli jos tulee epäilyttävä tulos ja on tuo eränumero, niin kannattaa tehdä toinen testi.
 
Tammityttö Luulin oviksen olleen 20-21.3, mutta epäilen vahvasti sen olleen vasta pääsiäisviikolla, eli huhtikuun ekan viikon puolivälissä/loppupäässä.
Testailin tosiaan normiin tapaan monta negatiivista testiä (tummentuneita ovistikkuja lukuunottamatta) ja jäin odottelemaan, että menkat alkaa. Olin sitten töihin menossa kun iski sellainen olo, että luulin oksennustaudin iskeneen ja lähdin takaisin kotiin saikulle. Huono olo meni ohi, mutta tuli takaisin aina hajujen laukaisemana (esim. kahvi ja illalla keitetty lihakeitto). Tein sitten sen ekan one stepin, jonka tännekin postasin kun oli niin epämääräinen, mutta se epämääräisyys lähtikin päivittäin vahvistumaan ja vahvistuu edelleen :)

Että ultrassa sitten nähdään, että milloin ovis sitten todellisuudessa oli :D
Niin ja viikoista olet muuten joo oikeassa, eli jos ovis on ollut myöhemmin niin menen sitten varmaan ainakin viikon jälkessä :)
 
Apuva, osaankohan linkittää testin tänne. Nyt dpo 11-12 ja päiväliruista uitin one stepin, juurikin tuon jota täällä on parjattu viime aikoina, enkä itsekään siihen luota. Monta päivää olen testannut ja tyhjää täynnä on testi ollut. Nyt tuli kuitenkin tällainen: one step dpo 11-12
Mitä mieltä?
Muoks: Menipä rakeiseksi kuva aijaassa :O
 
Viimeksi muokattu:
tiddidii! Täällä kaivattiin kuvia niin minäpä tarjoan teille tiirailtavaa :D jos siis osaan, vaikka aika iisi tuo aijaa taitaa olla. Eli tässä:

dpo8

Dpo siis 8 ja vielä iltapissa, mutta tiedän missä ketjussa olen ja te hei yllytitte ;) livenä sellainen hämärä viivanpaikka joita pc aina mulla tekee, eli en siis kauheasti kuvittele että näissä a) näkyisi mitään tai b) se tarkottaisi mitään :D

Mutta testailu siis aloitettu! Ja salaa latailen mun ja miehen yhteiskäyttökoneelle, täytyy muistaa poistaa kuvat tai mies...öh...no ei ehkä ihan ymmärtäisi. Nämä liian aikaiset huvitustestailut ja kuvanlataukset on ehkä parempi pitää omana tietonaan, olen työkseni niin rationaalinen että sallittakoon tällainen hupi minulle :whistle:
 
Mä en oo varma mitä näen..välillä olin näkevinäni Lakkani testissä jotain mut sit omissa one stepeissä on noita ollut.. Toivottavasti olis nyt sitä itseään.

karoliiniska Ei kyllä tässä koneella kyllä näy. voihan olla että puhelimen näytöllä näkyis jotain.
 
karoliiniska, en näe viivantynkää sun testissä :(

Näen yleensä viivoja kaikissa testeissä, mutta tuo mun testin viiva on punertava ja mieskin sen näki, joten pakko siinä jotain on olla :D On tämä kusitikkujen tiirailu kyllä sairasta :stick:
 

Yhteistyössä