Okei, nyt ehdin koneelle..
Ja tarina alkaa eilisillasta, kun tajusin, että käännekohta kemiallisessa raskaudessa oli tällä päivällä. Aamulla lämpö oli laskenut ja testit lähti haalistumaan, tai eivät vahvistuneet.
Sieltä nousi jo epäilyksen siemen mieleen...
Tänäaamuna:
Aamulämpö oli laskenut ja suuntasin vessaan dippaamaan testiä. Eka testi oli ihan blanco ja varmistustestikin hyyyyyyyyvin haalea. Olin järkyttynyt.
Tässä kuva aamun testeistä aiempien päivien testien vieressä vertailussa.
Olin ihan maani myynyt, kun näyttihän se nyt selvästi, että vahvistumista ei ollut tapahtunut
Mutta, koska aloin epäillä PC-testejä, niin päätin ottaa riskin ja dipata vielä digitestin.
Kaduin sitä heti, kun olin dipannut ja ajattelin, että hukkaan menee hemmetti. Arpomisen jälkeen näytti sitten tältä:
Mieli parani hieman ja epäilykset nousi pc-testejä kohtaan. Päivällä, usean tunnin pidätyksen jälkeen tein taas testin - ja se oli taas avain puhdas negatiivinen. Huomasin heti, että viivaa ei lähtenyt piirtymään ja kastoin sitten toisenkin - samaa erää olevan testin (minulla on ollut ainaki 3 pakettia sitä samaa erää) ja viiva alkoi vain vaivoin näkyä. Silloin päätin ottaa vielä eri erästä olevan testin ja dippasin sen samaan näytteeseen. Alla olevat testit on kaikki samasta näytteestä ja kaikki on dipattu sen noin 10 min sisään. Alimmainen siis noin 10 min vanha.
Siinä vaiheessa sitten totesin tosiaan, että kyseessä on joku yksi erä, joka ei pelitä kunnolla ja roskista tonkiessa huomasin, että niitä on ollut ainakin 5 liuskaa minulla käytössä ja yksi vielä käyttämättä.
Illalla vielä hetki sitten otin taas pitkän pidätyksen päätteeksi ja dippasin ovis- ja raskaustestit ja tässä tulos siitä:
Eli olen tällä hetkellä sitä mieltä, että raskaus on hyvässä vauhdissa ja ainakin nyt näyttää paremmalle kuin kemiallisen raskauden kohdalla.
Oireita ei ole, mutta ehkä niitä ehtii vielä tulemaan.
RiiMini rv 3+5