Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
20150418 173440

ei sitten edes esiäiti haamua.
hieman taipuvainen oravaisen ajatteluun.
ovis on kyllä olojen perusteella voinu olla viikkoa myöhemminkin
joten dpo ois vasta 7luokkaa sen 14 sijaan.
onneks 2pkt testejä.

isäntäkin kyseli että milloin testaan... :LOL: milloin en ois testannu
 
IMN
Lakkani Jottain viivan tapasta oon näkevinäni.. :) Vahvistumisia!

karoliiniskan testistä en oo ihan varma. Oon näkevinäni toisenki viivan mutta jotenkin se taitaa vaihtaa koko ajan paikkaa..

Wolt Jos kerran ite et nää mittään niin sitten mulla oikeesti vilkkuu jo viivoja silmissä :LOL:

Älkää siis luottako mun viiva-analyyseihin, ainakaan tänään!! :D Hirviä väsymys ollu koko päivän ja silimät ristissä koitan pysyä ees pari tuntia vielä herreillä.
 
Woltilla ja Lakkanilla selvät viivat, toivotaan että vahvistuvat! :)

Itehän eilisen selkeän pc:n jälkeen tein tänään kaksi halpistestiä, ja kyllä niiiin hailakat haamut oli että huhhuh... toivotaan että on testistä kiinni, ja huominen pc näyttää vahvemmalta kuin edellinen! :)
 
Wolt: kannatti roikkua prisman kahvassa, - minäkin siellä jotain viivaa näen. Toivotaan vahvistumista :)

IMN: selkeääkin selkeämpi plussa, - lapset talosta ulos!

Lakkani: näen jotain viivan tapaista!

).( kp17/dpo1 ja ovistesti lähtenyt haalistumaan eli uskoakseni ovis oli ja meni. Eilen päivällä oli menkkamaista kipuilua muutaman tunnin, joten toivoa ovuloinnista on! Ja eilisten puuhailujen jälkeen ei "lainatavara" oikein pysynyt sisällä, eli oli kn varmaan illalla jo mennyt kiinni. Sori, kun meni aika yksityiskohtaiseksi...:p


Pidän täällä peukkuja kaikille aamulla testaaville :wave:
 
Okei, nyt ehdin koneelle..

Ja tarina alkaa eilisillasta, kun tajusin, että käännekohta kemiallisessa raskaudessa oli tällä päivällä. Aamulla lämpö oli laskenut ja testit lähti haalistumaan, tai eivät vahvistuneet.
Sieltä nousi jo epäilyksen siemen mieleen...

Tänäaamuna:
Aamulämpö oli laskenut ja suuntasin vessaan dippaamaan testiä. Eka testi oli ihan blanco ja varmistustestikin hyyyyyyyyvin haalea. Olin järkyttynyt.
Tässä kuva aamun testeistä aiempien päivien testien vieressä vertailussa.


Olin ihan maani myynyt, kun näyttihän se nyt selvästi, että vahvistumista ei ollut tapahtunut :( Mutta, koska aloin epäillä PC-testejä, niin päätin ottaa riskin ja dipata vielä digitestin.
Kaduin sitä heti, kun olin dipannut ja ajattelin, että hukkaan menee hemmetti. Arpomisen jälkeen näytti sitten tältä:


Mieli parani hieman ja epäilykset nousi pc-testejä kohtaan. Päivällä, usean tunnin pidätyksen jälkeen tein taas testin - ja se oli taas avain puhdas negatiivinen. Huomasin heti, että viivaa ei lähtenyt piirtymään ja kastoin sitten toisenkin - samaa erää olevan testin (minulla on ollut ainaki 3 pakettia sitä samaa erää) ja viiva alkoi vain vaivoin näkyä. Silloin päätin ottaa vielä eri erästä olevan testin ja dippasin sen samaan näytteeseen. Alla olevat testit on kaikki samasta näytteestä ja kaikki on dipattu sen noin 10 min sisään. Alimmainen siis noin 10 min vanha.


Siinä vaiheessa sitten totesin tosiaan, että kyseessä on joku yksi erä, joka ei pelitä kunnolla ja roskista tonkiessa huomasin, että niitä on ollut ainakin 5 liuskaa minulla käytössä ja yksi vielä käyttämättä.
Illalla vielä hetki sitten otin taas pitkän pidätyksen päätteeksi ja dippasin ovis- ja raskaustestit ja tässä tulos siitä:


Eli olen tällä hetkellä sitä mieltä, että raskaus on hyvässä vauhdissa ja ainakin nyt näyttää paremmalle kuin kemiallisen raskauden kohdalla.
Oireita ei ole, mutta ehkä niitä ehtii vielä tulemaan.

RiiMini rv 3+5
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Wolt ja muut! Mun puhelin on sen verran p**ka että pitänee mennä pimeään katsomaan noita viivoja :) Tälleen mä en näe mitään . Ja aamuks uusia testejä hopihop!!

Riimini. Siis what! Kai laitoit palautetta valmistajalle! ? Aikamoista! Onnea, hyvällehän toi nyt ainaki näyttää :)!!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Huomenta!

Kertokaahan himotestaajat,että mistä erottaa viivanpaikan ja haamun?! Ei ole nyt kuvia tähän laittaa,kun en saa kännykällä jostain syystä kunnon kuvaa..Erittäin epätodennäköistä on,että olisin (vielä) raskaana, mutta kiinnostaa muuten:)
 
Ok akward...
tein testin. Käyttäänty niinku testit normaalisti et se pinkki väri levis kaikkialle ja sit hävis paitsi testi viiva. No testi ajan puitteissa siihen tuli kyllä toinen viiva mutta "väärään paikkaan". Eli just siihen rajalle mistä alkaa se tyynyn muovi.

eli....? :ashamed:

Kuvaa tulee kyllä kunhan migreeniltä selviän
 
0rava lupaa pyhästi tämän jälkeen lopettaa testailun (paitsi yksi one step on vielä, katsotaan miltä näyttää viikon kuluttua :D )
Raskaanakin ollessa voi näköjään olla himotestaaja, vaikka niin luulin sen testailun pysähtyvän siihen ekaan selkeään positiiviseen ;)

Eli tässä vielä 19.4.2015
Ja sitten kaikki kolme kaunista pc:tä yhdessä: 14.4, 16.4, 19.4

Enköhän ala hiljalleen jo uskoa :D

Muoks/lisäys:

Wolt: kuulostaa siltä, että testi on ollut viallinen. Tee uusi niin näyttää varmasti paremmin :)
 
Viimeksi muokattu:
Moonan. No tää taitaa olla se ikuisuuskysymys. Periaatteessa missään testissä ei pitäs olla mitääm "viivanpaikkoja " vaan viivaa tulee kun pissassa on hcgtä. Alkuun se voi olla todella hailakka joka näkyy vain käännellen ja väännellen. Nimenomaan testiajalla. Mutta. Kuitenkin käytäntö on osoittanu että joissain testeissä tuppaa tulemaan ihan selvääkin viivaa vaikka se on nega. Se, johtuuko se testistä vai pissan aineista vai onko sitenki kyse jostain kemiallisesta raskaudesta ei tiedetä. Koska joskus samaan testiin toisey saa aina "viivanpaikan" ja toisilla se pysyy blankkona. Mut noihim halpistesteihin on todettu tulevan turhaa viivaa ihan toistuvasti (one step ainakin )

Nyrkkisääntönä vois ajatella että viivanpaikka on väritön jopa valkea tai harmaa joka näkyy jossain valossa kun taas haamussa on aina vähän puna (tai joissakin sini)väriä mukana vaikka se ois kuinka haalea tahansa. Ja siis ajatuksena että testiä ei pitäs väännellä enää testiajan jälkeen (juuu..eipä..:D ). Mut niin..loppujenlopuksi nämä erottaa vain lähteekö viiva kehittymään.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Tammityttö: Arvaa vaan kuinka jo odotellaan :D
Yksityisellä ajattelin käväistä varhaisultrassa, täällä kun normiultrataan vasta siinä rv 10-13. En vaan oikein tiedä miten sitä varhaisultra-aikaa uskaltaisi varata jos nyt sitten mennäänkin vähintään viikon jäljessä :confused:
Eli jos nyt kierron mukaan olisi rv6+1, niin ovulaation mukaan mentäisi nyt vasta viikolla 4-5? Ei varmaan vielä ultrassa kovin kummoisia näy? Ja kyllä, eka lapsi niin olen aivan kuutamolla :s
 
Saahan tänne hätähousuihin vielä liittyä..? :)
Täällä nimittäin yksi hätähousu jonka miettii jokaista oiretta ja aika menee aivan liian hitaasti..

Mitä olette tästä mieltä: mulla oli ovulaatio jo viime maanantai aamuna ja tiistaista lähtien on olleet rinnat tosi kipeät ja ihan turvonneet, sekä menkkamaisia kipuja alavatsalla. Oon kova lenkkeilijä ja juoksija ja eilen sitten lenkillä käydessä ei voinut juoksua ajatellakaan kun tisseihin sattui joka askeleella ja alavatsa jomotteli :D
Lisäks eilen illalla sain aivan älyttömän kovat alavatsakrampit, siis kohtu kouristeli niin kovaa ettei voinut olla kuin sikiöasennossa ja kävely teki kipeää. Mutta tuo kipu sitten hävisi yön aikana eikä nyt aamulla ole mitään. Paitsi edelleen ne rinnat kipeenä ja turvonneena. Tuo alavatsajomotus on ehkä vähän laimennut mutta niin se on aina aamulla ollutkin lievempää ja voimistunut sitten vähän iltaa kohden.

Eilen illalla ihan alkoi huolettaa että mikä se kova kipu oli kun kipu oli niin kova :eek: että onkohan ihan normaalia.. mietin että voisiko olla kiinnittymiskipua, mutta en sitten tiedä kun siis esikoisesta haaveillaan eikä ole kokemusta tällaisesta aiemmin..

Viikon päästä vasta voisi raskaustesteillä testailla.
 

Yhteistyössä