Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla reagoi raskaustesti ovulaatioon, tulee ihan selkeä viiva. Jatka IMN testailua, niin selviää homman nimi :)

Tuli tuosta dpo:sta mieleen: Mulla oli tässä kierrossa aikainen ovis, kp 13 ultrassa näkyi munasolun juuri irronneen. Eli kp 14 on ilmeisesti dpo 1? Nyt on siis kp 25 eli dpo 12?
 
Mun käsittääkseni on tosi harvinaista,että r.testi näyttäs oviksen..?? Sehän mittaa hcg:tä ja sitä muodostuu istukan kehittyessä. Mutta googlasin huvikseni asiaa ja jotkut on saaneet r.testiin viivaa ovulaation aikaan, mutta on siis harvinaista.

IMN:tekisin siis rauskaustestin vielä vähän ajan päästä uudelleen:) Ja mäkin kyllä nään niissä viivaa!
 
IMN
Samaa itsekin mietin etta joko raskaustesti reagoi lh:hon tai ovistesti hcg:hen. ovistestit on kuitenki nayttaneet lahes samanvahvuista plussaa jo monena paivana. raskaus selittaisi myos sen valiin jaaneen tyhjennysvuodon, seka kohdunsuun vihlonnat ja yhdyntakivut joita on kestanyt jo toista viikkoa.. mutta en oo toiveikas, huomenna aamulla kaksvitosta puikkotestia. mulla ei nahtavasti toimi aa pisteilla :D
 
empuskan testissä en näe mitään :/

Kiitokset onnitteluista :) jotenkin epätodellinen olo, vaikea vielä uskoa tätä todeksi.. Ennen testiä olin aivan varma että puhdas nega sieltä tulee.. Hämmästys oli suuri kun testin kastamisen jälkeen hentoa viivaa alkoikin piirtymään :) toivottavasti pysyy matkassa pieni.

Mutta hei, ei tää himotestaaminen vielä tähän lopu :D muutaman "varmistustestin" joutuu varmasti vielä tekemään... :D
 
IMN
No ihan niinku oisin jaksanu huomisaamuun oottaa :D Hampaat irvessä pidättelin pissaa kolomisen tuntia ja samanlaisen, ehkä vähän vahvemman hailuran sain toiseenkin one steppiin.. edelleenkään en uskottele itselleni mitään, ennen kuin apteekin oma tai muu kaksvitonen puikkotesti on sanonu sanottavansa :D Niin ja sen jälkeen tietenkin vielä digi.. ja muutama one steppi iha vertailun vuoksi :LOL:
 
Hei! Kehtaisitteko millään katsoa, näettekö minun testissäni mitään? Kuva meni aijaassa jotenkin tosi sumeaksi, mutta jospa siitä jotain saisi selvää. Kuva on otettu ehkä 10 minuuttia testin teon jälkeen ja testissä näkyi luonnossa tosi hyvin vaalea viiva, mutta kuvasta mies ei tuntunut näkevän mitään. Tein testin torstaina kp 27 eli nyt kp 30 eikä menkkoja näy. Kierto ollut kyllä vähän sekaisin, mutta vielä kuitenkin tahtoisin toivoa, että tämä olisi ns. haamuviiva. :)
 

Yhteistyössä