Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
moonan: Se raja on joskus niin häilyvä. Tämän raskauteni eka testi näytti sellaista tulosta, että katsoin sitä ensin sillä silmällä että antaapa tämä nykyään vahvaa viivanpakkaa (one step, viivanpaikkojen kuningas). Lähetin tännekin kun jäi vaivaamaan, toisaalta oli ihan viivanpaikka, toisaalta taas jotain muuta. Seuraavana aamuna oli jo sen verran pinkkiä matkassa, että pystyi jo haamuksi lukemaan.

Eli referoituna: Joskus niitä ei erota toisistaan. Pitää vaan tehdä seuraavana (ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana etc.. ;) ) aamuna uutta, hcg kuitenkin nousee 48-72 tunnin välein niin kyllä se alkaa sitten vahvenemaan :)
 
Orava. Jos sulla on menkoista..mikä..6+1? Etkös sä epäillyt että ivis olis ollu viikko siitä "normista" ? Eli joku 5+1 tai sinne päin? Mä kävin 6+4 ja näkyi oikein hyvin ilman mitään epäilystä. Aikaisintaan olen käynu 5+6 ja nähty syke ja sikiö. Ja toi oli sentään neuvolan surkealla antiikisella romulla. Klinikoiden ultrat on erittäin tarkkoja nykyisin.
 
Mappe. Hankala sanoa. Mulla on tosin ollu osassa raskauksia tosi kovia menkkakipuja joskus n.viikko oviksesta eli joku dpo6-7, ja raskaana olen sit ollu , dpo 10 näkynyt jo viiva. Mutta kai niitä voi tulla jostain syystä muutenkin. . Peukkuja!
 
0rava lupaa pyhästi tämän jälkeen lopettaa testailun (paitsi yksi one step on vielä, katsotaan miltä näyttää viikon kuluttua :D )
Raskaanakin ollessa voi näköjään olla himotestaaja, vaikka niin luulin sen testailun pysähtyvän siihen ekaan selkeään positiiviseen ;)

Eli tässä vielä 19.4.2015
Ja sitten kaikki kolme kaunista pc:tä yhdessä: 14.4, 16.4, 19.4

Enköhän ala hiljalleen jo uskoa :D

Muoks/lisäys:

Wolt: kuulostaa siltä, että testi on ollut viallinen. Tee uusi niin näyttää varmasti paremmin :)
Joo.oli vissiin samaa erää pc:tä ku aiemlin tällä viikolla
vaikkakin eri kaupoista ainakin sen koodin perusteella(ja se aiempikin oli jotenkin viallinen?).
Mut eri erää ku se minkä kuvasin tänne.

Pitänee uhrautua jossain vaiheessa cb:n digiin ...niihin varmaan voi luottaa?
 
Wolt: Digi on varmaan se luotettavin, itse en ole koskaan kokeillut. Sitten tietty Apteekin oma (se sininen, ei Apteque) on tietty myös luotettava.

Tammityttö: Ok, eli jos esim ensi viikolla varailen aikaa vaikkapa sitä seuraavalle viikolle, niin pitäisi jo jotain näkyä?
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö: Juu, mä juuri luinkin lisää noista kiinnittymiskivuista ja aika monella noita kovia kramppeja on ollut juuri noin viikko oviksesta ja ovat sitten olleet raskaana :) voi toki olla jotain muutakin kipua mutta mulla ei koskaan ole kierron puolivälissä ollut minkäänmoisia kipuja, ehkä vähän rinnat aristaneet.. siksi tämä tuntuukin niin oudolta. Toki se voi tarkottaa jotain muutakin. Onpa sinulla aikaisin näyttänyt jo plussaa! Pitäisköhän itsekin jo hyvissä ajoin alkaa testailla.. :D
 
Kiitoksia vastauksista!:) Enköhän tänne himotestaajat-ryhmään liity;) Sen verran meni jo tässä ekassa yrityskierrossa noita ovistestejä että huh huh;D Nyt odotellaan menkkoja alkavaksi, koska ovista ei varmaan tullut tässä kierrossa..En saanut kunnon viivoja ovistesteihin (eikö ollut kunnon oireitakaan), vaikka esikoisestakaan en tainnut ihan tasavahvaa saada. Silti pitää kuitenkin testailla raskaustesteillä, vaikka menkkojenkin pitäisi alkaa vasta ens viikon lopussa joskus;) Mies pitää mua ihan hulluna:LOL:

Oon tilannnut testit raskauskeijulta, eli ovat nuita parjattuja one steppejä. Suositelkaahan edullisia, mutta varmoja testejä!
 
Jep . Varmasti jos menee 6+ niin pitäs kyl näkyy.

Mappe, juuuu se on sitä hätähousua ja himotestaamista :D. Mutta ei pidä luovuttaa vaikkei vielä näkyskään ;)!

Mäkin liputan apteekin oman puolesta. Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa. Negat on ollu ihan vitivalkoisia negoja vaikka olen viikon säilöny kaapissa. Ja toisaalta ihan "selkeä" viiva on näkyny tosi aikaisin kun olen ollu raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: nainen2015
Noista testeistä: käytättekö sellaisia viiva-testejä vai digitaalisia? Mulla ei ole muista kokemusta kuin ClearBluen digitaalisista, mutta mietin kannattaisiko siirtyä kokeilemaan myös muita, ehkä halvempia mutta sellaisia suht varmoja (onko sellaisia :D)? Ja juu, ehkä himotestaajan ei kannata käyttää kaikkein kalleimpia mutta mä en pysty elämään epätietoisuudessa ja arvailemaan viivoja, vaan se on oltava joko kyllä tai ei :D
 
Viimeksi muokattu:
Mappe-86: Itse ainakin tykkään juurikin pregcheckin testeistä, 2kpl paketti maksaa marketeissa 3-4€. Apteekin oma on myös hyvä.

Digejä en ole kokeillut, oltaisiin varmaan persaukisia jos olisin niillä testaillut samaan malliin kuin tikkutesteillä :D
 
Tammityttö: ainakin 3pv myöhässä. Mut se ovis on voinutkin olls vk myöhemmin.
Orava: ehkä mä sitten sitä sinistä huomenna... :LOL:

Nää tissit...onhan ne ennenki ollu huge mutta nyt ne on jotenki täyteläisemmät ihan ku poikaa
odottaessa. Nippailut..oudot mieliteot(puolukka hilloa ja murokeksejä) ....

ihanaa et tääl on muitakin :ashamed: tiimiläiset ei oo enää lapsenteko iässä joten ei oo keltä kysyä tai
kenen kaa jännittää...
 
IMN
Orava Ultrauspaikan laitteista riippuen, jos sykkeen tahdot nähdä ultrassa, niin suosittelen menemään vasta rv 8-9. Minä kävin aikoinaan jo viikolla 6, koska ultraaja oli jäämässä lomalle, ja eipä siitä jäänyt käteen muuta kuin pari kuvaa jostakin pavusta, eikä mitään takeita siitä että kaikki on ok..
Kyllähän ne tietenkin aikaa varatessakin neuvoo siinä että millon kannattaa tulla :)

moonan Minä en vanno enää minkään muun kuin Apteekin oman nimeen :D Raskauskeijun tai mammaksin puikkoja (violettikorkkisia) käytin myös joskus ja niistäkin tykkäsin.. ei ikinä näkynyt viivanpaikkoja tai mitään..

).( Täällä ei tapahdu taaskaan mitään, ei yhtään mitään. Eilen koitettiin kovasti tehhä vauvaa :D Nyt ku sais pissahädän aikaseks nii lähtis uitteleen viimiset ovistikut tälle kierrolle.. tai enpä lupaakkaan mitään :D
 
RiiMini onnea! Tosi vahva viiva tuli kun eri erästä testasit! Ihan huippua! :)
Wolt kyllä se väri kertyy joskus siihen reunaan, ei merkkaa mitään,ei ole edes erityisen viallinen. Tai itselläni on kyllä näyttäneet muuten ihan oikein vaikka väriä on vähän kertynytkin eri paikkaan.
 
Laitanpa teille tiirailtavaa, kun en oikein tiedä, onko tän aamun testi jo vähän vahvistunut. Ärsyttää, kun punainen viiva pomppii silmille kun tikun ottaa käteen, mutta koneelle kun siirtää kuvan, niin haalenee tosi paljon :(
Tässä siis aamun testi:
dpo 12-13
Ja tässä kollaasissa eilisen testi ja tän aamun testi. Tämä himotestailu saa ihan uuden piirteen, kun rupeaa tekemään kollaaseja kusitikuista :D
ylä dpo 12-13 ala dpo 11-12

MissB, aivan selkeä viiva. Onnea :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Täällä kierron 21pv,dpo taitaa olla 8-9.
Eilen sain ystävältäni hänen ylimääräiset raskaustestiliuskat ja pakkohan sitä oli sitten kokeilla,että oliskohan se tärppi käynyt...Tikkuja lioteltu liruissa sitten eilen ja tänään ja sama tulos eli NEGA molemmilla kerroilla! :kieh: Ärsyttävää,kun jotenkin juuri nyt sitä ajatteli ihan tosissaan,että nyt on AIVAN VARMASTI natsannut,kun ovis tuli bongattua ja peittoja heilutettiin...mut ei niin ei...nyt sais sit menkat alkaa ja sassiin,jotta pääsis uutta ovista bongailee...MUR!!!!!! :headwall:
 
IMN
MissB Selevä tappaus, onnea! :)

).( Täällä yks tärisevillä käsillä kirjoittelija. Tänään uitin tosiaan sen "kierron viimeisen" ovistikun. Alla olevassa kuvassa viimeisen neljän päivän tikut. Viimeisenä kolmena päivänä kaikki olleet testiajalla lähes yhtä tummia kuin tämän päiväinen. Ja kiertopäivistä mulla ei tosiaan mitään tarkkaa tietoa ole, koska sitä tyhjennysvuotoa pillereiden jälkeen ei ikinä tullut.

001

En tietenkään sitten malttanut olla uittamatta sinistäkin tikkua. Onko tää nyt niitä one steppien kuuluisia haamuja?

009

Ja sama muokattuna

0092
 

Yhteistyössä