Noniin, nyt tulin minäkin kirjoittamaan tänne.
Eli lyhyesti sanottuna: sain esikoiseni vuoden 2014 elokuussa. Syön minipillereitä ja imetän, eikä multa tule minkäänlaista vuotoa. Pillerit aloitin aika pian synnytyksen jälkeen. Muutaman kerran on käynyt niin, että yksi pilleri on unohtunut ottaa, kumia olemme käyttäneet sitten jonkin aikaa, mutta ihan viikkoa ei olla jaksettu (niinkuin suosituksissa sanotaan). Nyt on pari viikkoa jo alavatsaa juilinut, ja yhtenä yönä en voinut nukkua mahallani, tunsin painetta alavatsassa.
Seuraavana aamuna tein testin, ja sain ns. roskishaamun. Samana iltana tein toisen, siihenkin tuli roskishaamu, väristä en osaa sanoa kummankaan kohdalla.
Siitä sitten päivän-parin päästä tein Clear Bluen digin, se oli nega (hölmö minä, kun niin aikasin testasin digillä). Sitten seuraavana tai sitä seuraavana päivänä tein apteekin oman, ja sain tämmöisen himmeääkin himmeämmän roskishaamun.
Siinä näkyy jo vaaleanpunaista.
Viime torstaina (päivä-pari apteekin oman jälkeen) tein sitten taas PregCheckin liuskatestin, ja sain tällaisen haamun jo testiajan sisään:
Sitten perjantaina (eli päivän päästä edellisestä testistä) sorruin ottamaan päiväpissasta uuden testin. Siitä tuli ehkä samanlainen haamu (testiajan sisään) kuin edellisenäkin päivänä:
Sitten toinen vähän muokattu kuva, jos kaikille ei näy nuo haamut:
Nyt mua on huolettanut, että kun nuo haamut ei vahvistu. Perjantain jälkeen en ole testaillut. Raskausoireita on paljon: alaselän ja -vatsan särkyä, painon tunnetta alavatsalla, turvotusta, koko ajan pissattaa ja pissa haisee oudolle, oksettaa..Ja sitten on se Tieto siitä, että on raskaana. Ihan samanlainen olo, kuin edellisessäkin raskaudessa.
Aion testata seuraavaksi vasta tämänviikon torstaina.
Jännittää, ei oltu kakkosta tähän kohtaan suunniteltu, mutta nyt ajatus alkaa tuntuakin aika ihanalta.
Ainiin muoks. Minipillerit lopetin torstaina, nyt yli 3,5 vrk jo viimeisen pillerin ottamisesta..
Muoks. muoks: Esikoisesta mun plussa oli kans haamulainen.