Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kääk! Elämäni ensimmäinen tikutettu ovisplussa pärähti juuri tikkuun. Osaankohan lisätä kuvan...20150420 192137-1 tällä siis irtosi hymynaama digilläkin. Olen ihan hukassa näiden ovistikuttelujen suhteen, mutta kai se on uskottava, että otolliset hetket on käsillä. Minkäänlaisia ovisoireita ei kyllä ole. Pitääköhän huolestua...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti tsemppareille :)

Ja mamma2012, kyllä tuo ovistesti on aika ajoin näyttänyt tummahkoo viivaa. Tosin pco:n kanssa ovistestit herkästi tekee sitä miten sattuu... mutta ainakin reilu viikko sitten oli kaikki tosi lupaavaa - tummahko ovistesti pe/la ja lämmötkin vaihteli oikeeoppisesti, jääden ainakin joksikin aikaa ylös...

Nyt sit lähinnä juilii nivusia... mutta toivominen tuntuu niin raskaalle, kun ei saa ees sitä haamua joskus :/
 
Moikka!

Kylläpä on taas ollu palstaryntäys, tervetuloa uudet, onnea plussanneet ja tsemppejä piinaajille!!

Empuskalla vois jotain viivantynkää näkyä, mikä kp/dpo?

Wolt se vielä piinailee?! Luulisi jo testissä näkyvän, innolla odotan tämän päiväistä!

Täällä kp 8 ja päivät matelee. Tylsää kun vielä mitään ei testailla ;)
Greippimehu käytössä ja perjantaina ultra PASsia varten..

Testejä tilasin jo eilen. Nyt passaan kaikki na herkät testit kun ne tuntuu olevan kaikki tosi surkeita ja turhia. Wondfoja tilasin ja niiden lisäks pct ja apteekin omat saa riittää. Kun nyt vaan aika kuluis ja pääsis testaileen :)
 
Moikka!

Kylläpä on taas ollu palstaryntäys, tervetuloa uudet, onnea plussanneet ja tsemppejä piinaajille!!

Empuskalla vois jotain viivantynkää näkyä, mikä kp/dpo?

Wolt se vielä piinailee?! Luulisi jo testissä näkyvän, innolla odotan tämän päiväistä!

Täällä kp 8 ja päivät matelee. Tylsää kun vielä mitään ei testailla ;)
Greippimehu käytössä ja perjantaina ultra PASsia varten..

Testejä tilasin jo eilen. Nyt passaan kaikki na herkät testit kun ne tuntuu olevan kaikki tosi surkeita ja turhia. Wondfoja tilasin ja niiden lisäks pct ja apteekin omat saa riittää. Kun nyt vaan aika kuluis ja pääsis testaileen :)
Juup piinailu jatkuu kun ovulaatio onkin voinut olla viikkoa myöhemmin jolloin dpo:t ois paljon pienemmät :confused: piinailua siis ainakin until sunnuntai. Silloin pitäis viimeistään näkee.
 
IMN
En viela pysty kuvaileen, mutta koitan myohemmin :) ainiin ja mun on pakko jakaa taa teidan kanssa! meidan takapihan peralla, "kaupungin mailla" kulkee sellainen pieni polku josta joku harvakseltaan eksyy kavelemaan. tuossa kun tiirailin tota testia saunan ikkunassa (luonnonvalo on muuten tassa kayttotarkoituksessa perseesta) niin tottakai sielta juuri silloin se viikon ainoa koiran ulkoiluttaja kaveli. ei vissiin jaany epaselvaksi mita tein kun silla naisella oli sellainen "been there, done that" -virne naamalla :D ois pitany avata ikkuna ja viittoa mukaan katteleen..
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja mamma2012
Onks noi rfsu:n testit kuin luotettavia? meinaan kun ei ollu äässissä enää pc:tä vaan noita toisia..
2 tuntia pitää vielä vartoo et saa testata. Jos ei sunnuntainakaan näy ni sit minen tii.. lekurillekko (luulis sillon jo näkyvän jotain ) :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
^rfsustakin ollaan montaa eri mieltä mutta mä tykkään.
Ihanan leveä tikku ja ainakin negat on ollu selkeitä. Aina noi halpisliuakat (mammaksin/raskauskeijun/kotitestin yms) voittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Murmelimamma: hieno vahvistuminen!

IMN: olisiko jokin toinen testimerkki seuraavaksi?

Wolt: tsemppiä, odottavan aika on pitkääääää ;)

).( dpo4 ja yhä oireetonta... toivottavasti ovistesti piti paikkansa viime to, sillä mies lähti nyt työreissuun ja peittojen heiluttaminen on siis tauolla useamman päivän (joten varmistella ei enää tässä kierrossa voi).
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Minä oo Cisun kanssa samaa mieltä. Mä olen testannu aika monella testillä ja kyllä ne on negaa ollu mikäli en oo raskaanakaan ollu. Ja jos olen ollu niin vähintään päivässä kahdessa viiva on ollu jo sellanen että ei oo enää tarvinnu käännellen katsella.
Ainoastaan CB plustestiin sain yhdessä hoidossa sellasen ohuen sinisen viivan vaikka verikoe oli nega. Mutta tämäkin oli ihan omaa vikaa koska kaivelin testiä tuntitolkulla ja syynäsin suunnilleen UV lampun alla :D as allways ;)
Mutta peukkuja kuitenki piinaileville! Eiköhän se Wolt pitäs alkaa tosiaan näkyy vaikka ovis olis ollu vk myöhässä :)!
 

Tossa vielä kuva torstain ja perjantain testistä. To testin tein aamupissasta ja pe testin tein päiväpissasta (kuvaa vähän tummennettu). Voisikohan se olla syy siihen, että viiva ei ollut vahvistunut?

Mappe86, minusta PC:n testit on ollut tosi hyviä. :) Aina ovat näyttäneet oikein, siksi uskon nytkin olevani raskaana. Ja kuule kuvan laittaminen tapahtuu sillä lailla, että menet sivustolle nimeltä aijaa.com. Sitten siihen tulee että lataa kuva. Sitte ku oot ladannu ni jos oot koneella ni siin on erilaisia koodeja. Kopioi se foorumille 1-niminen koodi. Jos oot kännykällä ni siihen tulee palkki että näytä koodit. Siitä sama homma. Ku oot kopioinu koodin, voit liittää sen keskusteluun ja sit se näkyy meille! Kuvan saa sitten isommaksi painamalla.

Pauline12 hirveesti oot testaillu. :D Just ton takia jätän sen johonki yhteen vahvaan plussaan sen testailun. Toi ei välttämättä tarkota mitään toi haaleneminen, oon kuullu et niiden viivojen vahvuuksia ei sais hirveesti katella.. Mut nyt vaa rauhotut, raskaana sä oot, ja jos se on kesken menossa ni et voi tehä sille mitään, eli kantsii vaan rentoutua. :)

Empuska kyllä siinä jotain taitaa näkyä! :)

IMN noni kuvaa! :)

Murmelimamma ahh ihanasti vahvistuu! <3

Ovistestailijoille sen verran et niistä en tiiä mitään. :D En oo ikinä tehny ovistestiä. Enkä kokeillu valkkaria tai punkkua. :D Kertokaa jos toimii! ^^
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä