Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa kaikille :wave: Pakko kirjoittaa tänne ensimäistä kertaa. Käyn tätä ketjua lukemassa monta kertaa päivässä, en vain ole jaksanut vielä itse kirjoittaa :D
Joulukuussa jätetty ehkäisy pois, toinen lapsi toiveissa (poika vm -11).
Marraskuisissa kävin jo kirjoittelemassa, menkat ollut viimeksi 17.2 ja hailakan plussan jälkeen tuli niukkaa vuotoa, mutta plussa vahvistui voimakkaasti joten ultraan en päässyt. Niukka vuoto loppui, mutta plussa lähti haalistumaan, kunnes hanat aukesi kunnolla ja nega tuli tuossa 5.4. Vuotoa oli yhteensä 20pv, huhhuh.

Keskenmenoja ollut myös ennen esikoista 2 ja sen jälkeen 1, kun ehkäistiin ovulaatioseurannalla. Ehdittiin pari kuukautta sillä tavalla mennä kun raskauduin. Lääkärit sanoi, että olemme hyvin raskautuvaa sorttia (niinkun nyt taas huomasi että tärppäsi aika pian), joten ovis-seurannalla ei voida ehkäistä. Silloin keskenmeno tuli vähän myöhemmin, olin juuri käynyt varhaisultrassa katsomassa kuinka reippaasti sydän siellä pumppasi (verenvuotoa oli jo ollut päivän verran) ja kotiin päästyäni ei kauan mennyt kun tuli melkein nyrkin kokoinen hyytymä jossa selvästi erottuva sikiöpussi vai miksikä sitä kutsutaan. :|

Ja nyt haluaisinkin kysyä, voiko tämän testin laskea plussaksi. Pregcheckin testi. Koskaan en ole ovistestiin saanut tasavahvoja viivoja, mutta tässä ainakin vasen reuna testiviivasta on yhtä tumma kuin toinen viiva. :D

 
Spukka , voi harmi!!!

Mamma, voi olla useamman päivän plus mutta eka merkkaa.

Wolt, höh! Mikähän härö nyt lie menossa :(?

Sadeyes, ompa sullaki pitkä ja kurja tie takana :( Tuo PC on vähän sellanen et joskus antaa vain tollasta vaikka plus. En osaa nyt oikeastaan sanoa voiko ton laskee plussaksi, riippuu varmaan muista oloista??

Tsemppiä everyone!
 
Onnea Murmelimamma ja muut plussanneet :heart: Ja Wolt, sulle mä jotenkin odottelen vielä plussaa saapuvaksi... lueskelin sun oireita jo tuolta aiempaa ja aika samanlaisilta kuulostaa kuin itsellänikin. Meillä taitaa kuitenkin olla aika aikaiset päivät vielä =)

Minäkin tänään uskaltauduin testailemaan uudelleen toissapäiväisen viivanpaikan jälkeen... ja teidän iloksi testasin samasta pissistä sekä ovulaatiotestin että kaksi eri raskaustestiä :LOL:

Ensin ovulaatiotesti:


Ja sitten tuo parjattu Onestep, josta en kyllä itsekään pidä:


Ja viimeisenä valttiokortti, yksi ainokainen puikko, jonka tilasin Onesteppien kaveriksi:


Hihhii! Onko tämä nyt sitä mitä luulen?! Vai voiko tämä vielä olla kemiallista...? Katsoin, että puikon herkkyys on 20miU/ml
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Huh, joku muukin näkee sen! Nyt "tulkinta-ajan" jälkeen viivat on vielä tummuneet noista, kuvat otettu jo n. 5 min dippailun jälkeen. Mulla on nyt monta tuntia aikaa sisäistää tämä ennen kun pääsen kertomaan miehelle, se on tietysti iltavuorossa enkä viitsi sekoittaa sen työrytmiä näin isoilla uutisilla :p
 
Mä luulisin, et mulla on nyt dpo 4, eli matkaa menkkoihin olis vielä reilu viikko, mikäli kierto on sen 31pv. Kp 22 tänään. Tuntuu et aika matelee ihan törkeesti nyt! Mulla on yks digi odottamassa, mut teen sen viikon päästä vasta. Noita one steppejä en kyllä enää tilaa, et ehkä ostan sit vaan marketista pc:tä. Oon kyllä menettäny jo täysin hanskat tiskiin siitä, et kolmas lapsi tulis. Oon yrittäny olla vähän sillä asenteella nyt et tulee jos tulee, mut silti kokoajan alitajunnassa mietin tätä.
 
Todellakin epätoivon hetkiä!! Mä oon tainnu pitää sitä raskautumista ihan itsestään selvänä ennen, lapset kun tärpänny yk 1 ja yk 2. Nyt on yk 6 menossa, toki yk 4 oli se kemiallinen. Niin turhauttavaa kun tuntuu ettei tästä tule nyt yhtään mitään. :stick: tää jää kyllä sit viimiseks vauvaksi, mikäli sellanen nyt suodaan. Mä voin vaan kuvitella sitä tuskaa mikä pitkään yrittäneillä on, kiesus! Masussa nippailee, lämmöt edelleen koholla, mut eihän se vielä mitään kerro :(
 
Meillä on kanssa tämä viimeinen tiukassa.. toisen km jälkeen yk 10. Edelliset mitkä pääty km niin sai alkunsa yk7. Muutenkin olis se viimeinen mut mies jo ilmoitti että jos tulee vielä km niin ei enää halua laittaa mua käymään läpi lisää.
 
IMN
Wolt Tottakai käyt hakkeen pc:n, eihä me jakseta ens viikkoon oottaa :D

Mariamuru Onnea! :) :flower:

Onko nyt yhtäkkään netistä tilattavaa testiä todettu hyväksi? Ainakin one stepit oon jo alakanu ottaa ihan huumorilla, pelekkää viivanpaikkaa pukkaavat.. Miten esimerkiks raskauskeijun puikot? Niitä ois pari tuolla jemmassa..
 
IMN Pitäiskö kanssa koklaa niitäkin.. :p Mä kun näen ne viivanpaikat kyllä..

Nyt kun ollut puhe noista testeistä niin ajattelin kyllä ostaa noita Pregcheck kun monella on hyviä kokemuksia niistä. Ei siis vielä munasolukaan irronnut ja mietin että millä loppukierrosta testaan.. :D
 
IMN
Wolt heti seittemältä prisman ovelle roikkumaan ja kymmeneen mennessä kuvvaa tänne, kiitos :D

Theran Täälläkin lievä paniikki kun laatikossa on ennää kolome (ajatella!!) r-testiä ja alta 20 ovistestiä jälellä :LOL: Pakko kohta tilata lissää, iha ens kiertoa silimällä pitäen :D
Täähä on iha niinku ois tupakat lopussa, mistä puhheen ollen pitäs seki varmaan taas lopettaa..
 
Täällä kp 18 ja on ihan tyhmä olo, kun ovistestit loppu :D Pakko hakee kaupasta huomenna lisää.
Eilisen testi oli kyllä jo haalistunut aiemmista... ja lämmötkään ei enää pysy ylhääl. Eli tuskin on tässäkään kierrossa tärpännyt. Niin turhaa tää on kun mitään ei koskaan tapahdu.
 
IMN Juu! Mulla on tuolla siis r-testejä mut eihän ne nyt riitä..pari digiä, rfsu puikko, CB plus pari kpl ja first response. Mut vielä apteekin omia mietin ja PC.. :D Ovistestejä on varmaan 50kpl.. :D

Mä lopetin tupakan niin voin ostaa enemmän testejä :D kohta kolmisen kuukautta polttamatta.

Wolt Mä niin näen sut siellä kaupan pihalla uittamassa tikkua.. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: IMN

Yhteistyössä