Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti




Dpo10, alemmassa kuvassa myös eilinen testi.
Aavistukset osuivat oikeaan, eli vanha kunnon pc näytti sen mistä olin jo ihan varma, oireet vaan olivat ihan samat kuin esikoisesta; polttelut, repäisykivut, kuuma/kylmä. Tänään aamu alkoi myös krapulalla. Sinänsä positiivista, koska keskenmenneeaaä raskaudessa ei ollut oireen oiretta, vaikka meni kesken vasta rv8. Testitkin näytti positiivista sillon vasta dpo 14, kun taas esikosta jo dpo11. Voi, pysyispä tämä kyydissä.
 
Viimeksi muokattu:
Riimillä näkyy! :)

Murmelimamma no jo on selvä viiva noille päiville! :)

Ja onnea kaikille muillekin plussanneille. Kiirettä pitänyt, niin ei kaikkea ehdi kommentoimaan :)

On: Dpo 10-11 eikä mulla ole yhtään testiä! Tekis niin hirveästi mieli testata, mutta kauppaan en pariin päivään nyt pääse ja alkuviikosta varmaan menkat sitten alkaa. Täytyy varmaan tässä muuttaessa kattoa jos pesukoneen taakse olis joku käytetty tippunut ja sillä epätoivosena yrittää testata :D (löytyy varmasti ainakin käytettyjä ovistestejä)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Mites Sniff?!
Murmelimamma onnea!! :) :)

Apteekin testillä nega (dpo 12 omien laskujen mukaan). Tai saattoi siinä joku haamujen haamu olla mutta tulkitsen täysin negaks kun haamu ei näy kuvassa. Viime yö meni oksentaen ja tuli jo esikoisen odotusaika mieleen (voin pahoin aina öisin puol vuotta). Usko tässä kierrossa raskautumiseen alkaa olla mennyt. Kotona on testejä et voin sit testaa jos siltä tuntuu ja tätiä ei näy.
 
Kiitos onnitteluista! :)
Sniff: No höh, mutta ehkä toi oksentaminen kuitenkin lupaa hyvää?? Aikaistahan vielä on, ja mulla eo oo mikään testi koskaan näyttänyt edes viivanpaikkaa jos ei myöhemmin ole muuttunut plussaksi...

mimmi92: joo itekin vähän ihmettelen, ja vielä ihmettelen miten voi nyt jo krapulaolo alkaa? Kun ei vaan olis kaksoset... :D
 
).( Meinaakohan se oviksen tyrkkää aikasemmin kun tikku on alkanut tummuu päivä päivältä.. ei vielä plussaa mut tummempi kuin eilen. Pitääköhän mun aloittaa digitestillä pongaaminen jo huomenna...?? :headwall: Kauhean vaikeaa tällainen.. Sanokaa nyt mitä mä teen... kp11

Muoks. Luonnossa näytti paljon tummemmalta.. :p Ehkä mä odotan vielä sen digitestin kanssa..hätähousu kun olen.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä on ihan susia noi one stepit. Tein eilen dpo 3 (jeap) ihan muuten vaan sillä ja tietty se viivanpaikka tuli ja sit tuli toinen punanen viiva siihen kohtaan mistä se testialue alkaa. Oli pakko vetää se muovi siitä päältä pois ni kyl siinä vaan punanen viiva oli. En ottanu ees kuvaa ku alko ärsyttää se testi. Mut eipähän oo ennen niin käyny!
 
Theran, digit ehdottomasti käyttöö jo!
Se on vielä tuo kaksoishormonia mittaava digi.. Jospa mä sitten otan sen käyttöön.. :p Ilmeisesti tästä kierrosta on tulossa lyhyempi kuin edellisestä.. sen pitkän mukaan laskeskeli tuota digin käyttöä. Laskut pielessä jos onkin aikasemmin ovis kuin viime kuussa joka oli kp 22. Mun kierto on siis 31-36..

Mä olen kanssa sitä mieltä noista one stepeistä että jollain muulla varmistaa tuloksen on se kumpi tahansa. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
IMN: kyllä alkaa olla todella lähellä plussaa, - peittoja heiluttamaan!

Theran: hienosti tummunut ja ehdottomasti digi käyttöön, - halutaan nähdä :D Ja hyvnkin voi vaihdella; minullakin kierrot olleet 25-30 ja ovisplussa 15-17!

Murmelimamma: hieno viiva :heart:

Spukka: voi pah. Toivotan tsemppiä uuteen kiertoon!

).( nyt olen ihmeissäni ja kaipaan neuvoja kokeneemmilta: eilen sain siis mielestäni niin hienon ovisplussan (testiviiva oli selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva) ja tänään tein vielä ovistestin joka on myöskin mielestäni plussa? Viime kierrossa plussan jälkeen heti haaleni viiva. Joten oliko eilinen se oikea plussa ja tänään dpo0?


Tänään ollut menkkamaisia tuntemuksia ja painottunut enemmän oikealle puolelle (gyne veikkaili että sieltä puolelta se munasolu tässä kierrossa irtoaisi).

Pahoittelut omanapaisuudesta...
 
Ei jymmärrä ei. Negaa näytti edelleen aamupisusta 5h pidätyksellä..oireet jatkuu ja tätiä ei kuulu.
Tarttisko sitä hakee viikonloppuna preg check tai joku että suap tietää vai oottaa suosiolla ens viikkoon ku tulee ebaysta ne testilöt.
 
mamma2012 Totta kai! Ja ihan noita liuska testejä ajattelin uittaa kanssa että näen miten tummaksi se tulee. :D Täytyyhän niistä nyt kuva ottaa. :D Nyt vähän parempi fiilis kun alkaa tapahtuu jotain. Sit oviksen jälkeen taas pyörittelen peukaloita kun ei pääse testaa. argh..mä oon niin testi koukussa.. :headwall:

Catharin vastaskin sulle jo tuohon noista peräkkäisistä plussista.

Wolt mikä kp ja dpo nyt on?
 

Yhteistyössä