olihan mun nyt pakko rekisteröityä, oon jo pidempään seurannut teidän menoa ja täällähän on loistava jengi
tunnustan..."hieman" hätähousuista menoa täälläkin. Ottaen huomioon, että mulla on pco enkä ilmeisesti juurikaan ovuloi. Mutta mikäs sen mukavampaa kun testaaminen kuitenkaan
Eli yritystä on viime syyskuulta, kierrot täysin mitä sattuu, välillä 21-96, pitkät kierrot aloitettu teroilla. Joista tulen niin kipeäksi etten syö niitä kuin viime hädässä. Noh, viime kierrossa ei tarvinnut kun se jäi siihen 21 päivään. Ovistesteillä en tee mitään, niissä on lähes plussa tai ihan plussa kierron vaiheesta huolimatta. En ihan ees tajua, miten se on mahdollista, mutta ilmeisesti liittyy näihin "lievästi" sekoileviin hormoneihin. Tuossa 96 päiväisessä kierrossa sain aika monta ovisplussaa, mutta en kuitenkaan menkkoja, eli mitään ovista ei sitten kuitenkaan tapahtunut. LH temppuilee vaan omiaan...ja raskaustestit! Siinä vasta lystikäs ilmiö :stick: viivanpaikka vähintään joka testissä, muutama kuukausi sitten Clearbluen plussa näytti niin näkyvää viivaa, että ystäväkin onnitteli, mutta labrassa arvot alle 1. Hieno homma...eikös se niin mene, että ovis voi näkyä raskaustestissäkin? Sitä taustaa vasten tässä mun menossa olisi jotain järkeä, kun ovisplussakin huutaa testeistä jatkuvasti niin ei ihme että raskaustestitkin "plussaa". Eli kun tää kierto tästä etenee niin hei, mulla on teille paljon jännää esiteltävää
täysin blankkoa testiä en ole saanut koskaan.
Mutta en suinkaan ole toivoton vaikka siltä näyttääkin ettei tässä nyt vauvaa ihan helposti alulle saada. Ollaan me tutkimuksiin menossa, mutta sitä odotellessa olen ajatellut ottaa tämän lähinnä huumorilla. Kun ei sitä jatkuvasti itkeäkään jaksa. Nyt siis kp14 ja vahvin ovisviiva oli kp7 (no niinpä...) eli tästä voi joko a)tulla megalyhyt kierto tai b)raskaustestejä pääsee tekemään jo ens viikolla tai c) mitään ei tapahdu ja odottelen vielä 100 päivän kohdalla että noku mulla oli se ovisplussa...että :headwall:
Onnitteluni vielä kaikille viime aikojen plussaajille, olen salaa tutkinut teidän tikkuja
ja
Riimini minäkin näen! Hurjan jännää!