Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ajattelin nyt sitten vielä kokeilla myös äärimmäisen herkällä testillä ja herkin minkä löysin oli apteq yliopiston apteekista. Löytyykö kokemuksia :) ?
Mä ostin pari kk sitten kyseisiä testejä, joitan yes/no merkkisiä vai mitä ne oli. Kuitenkin, niissä ei pissa lähtenyt kiipeemään ylöspäin ollenkaan, ennen kuin sitä tikkua käänteli, ja sitten se hulahti siihen kertaheitolla värjäten tikun ihan miten sattuu. Siitä löytyi googlettamalla tietoa jälkeenpäin. Eli aivan totaalisen kökköjä testejä.
 
Theran: ja taas sain nauraa :LOL: mainioita sutkautuksia sinulta kyllä tulee! Ja nyt hamstrataan noita testejä kunnolla ja hankitaan oikein kaksin kappalein ne kuuluisat viivat niihin :)

Mils: tosiaan huonoja kokemuksia muilla tuosta merkistä, - itse en ole kokeillut.

Zuhina: hienot viivat, - en uskalla vielä veikata plussaksi, kun ainakin minulla plussaviiva on yhtä vahva/vahvempi kuin kontrolliviiva.

Lukka: niin onnellinen sinun puolesta ja kerrohan sitten kuinka ultrassa meni :heart:

).( testiä tehty päivällä ja viiva vahvistunut eilisestä, - nyt sitten miestä kellistämään jo etukäteen!


vertailun vuoksi viime kierron samaisen kiertopäivän testitulos
 
Mä palailin päivittelemään tilannetta! Viime viikon maanantaina siis ihmettelin olenko raskaana vai ovuloinko tosi myöhään, kun ovistestiin tuli kaksi viivaa, kirkasta limaa löytyi housuista ja lämmöt olivat koholla. No, taisitte olla oikeassa että ovuloin :) Tai luulen itse, että ovulaatio oli juuri mennyt ohitse, kun testiviiva oli haaleampi kuin kontrolli, ja haaleni seuraavina päivinä nopeasti pois. Samoin nännit aristi jo silloin, mikä kaiketi yleensä on ovulaation jälkeinen oire.

No lämmöt on edelleen yli 37, rinnat on enemmän tai vähemmän kipeät, ja pari päivää on ollut sellainen olo, että kuukautiset alkaa ihan just. Vielä ei ole alkanut... eilen tosin säikähdin, kun olin pyyhkiessäni näkeväni häivähdyksen punaista (kun paperia oikein tarkasti tutkiskelin :rolleyes: ), mutta olisin odottanut kunnon vuodon alkavan vielä saman päivän aikana. Mutta ei vieläkään mitään. Paitsi valkovuotoa. Melko runsaasti... Pakko oli sitten ensimmäinen raskaustestikin tehdä (en jaksanut edes odottaa aamuun!), mutta eipä siellä ainakaan vielä mitään näy:

testi

Mutta on tämä jännää!
 
Voih, on just se One step (25miU/ml), tilattu raskauskeijusta : / Tilasin samalla myös pari puikkotestiä, pitänee muutaman päivän päästä testailla sitten niillä jos kuukautiset pysyttelee poissa. Voi olispa siellä oikeasti jotain eikä mitään tyhmää viivanpaikkaa! Kiitos taas Nyytikkii :flower:
 
Theran, juu itekin aattelen että ilman muuta ultraan jos on mahdollisuus! :) Hieno juttu jos siellä ei ole varhaisultrastakin luovuttu! Täällä on niin nuuka linja että kutsu käy vain jos on jokin selkeä syy.

mamma2012, voih :heart: Lupaan! Mä niiiin toivoisin että itse plussaat pian! Theranin kanssa vielä joulukuisiin niin saan teidät tutut ihanat piinailijat sinne kaveriksi :p H-hetket näyttää muuten siellä just lähestyvän!! :)
 
Te lämpöjä mittaavat leidit, jos ovis on ollut varmasti niin missä asteissa teillä on ne heitelly? Paljonko on noussut peruslämpöön verrattuna? Mä nyt pähkäilen et onkohan mitään ovista ollut tässä kierrossa kun peruslämpö on yleensä 35,8 ollut. Eilen sit oli noussut 36,6 ja oli sitä aamulla sekä illalla. Tänään kuitenkin oli laskenu aamulla 36,2, nyt illalla noussut 36,5 mut yleensähän se nouseekin iltaa kohden. Onko muilla tullut tollasta heittoa?
 
Googlailin testitukun testeistä kokemuksia ja täällä oli ainakin yksi kokemus :)
Lukka oli maaliskuun puolella viivanpaikan? saanut?
Mulla kun on noita samoja testejä muutama ja malttamattomana testasin tänään kp 31/36, dpo9 ja sain viivanpaikan testiin. Nyt sitten olen koittanut selvittää että tuleeko noihin viivanpaikka vai ei :D mutta kun ei löydy kokemuksia sitten millään..
testinä siis testitukun herkkä Clungene.

tässä vielä kuva, ei tosta kyllä taida nähdä oikein mitään. Saa nähdä maltanko olla huomenna testaamatta, ihan liian aikaistahan se vielä on.. :ashamed:

dpo9
 
Wanti: viivanpaikka näkyy selkeesti itse testistä en ole kuullutkaan.
Mutta niinkuin itse totesit, on vielä kovin aikaista sanoa juuta tai jaata.
Kyllä tohon tsuumattuna sais kuviteltua vähän väriäkin, mutta mulla itsellä on viivoja silmät täynnä vissiin ihan sama mikä kp menossa :)
 
Wanti kyllähän tuossa jotaki näkkyy. Mutta mulle kans outo testi. Jonku muistan tuommosilla testanneen vaan en kyllä muista niistä viivanpaikoista. Malttasiksie testailla vaikka vaan joka toinen päivä (riittäs sinne menkkojen alakuun)? :D

ON mie tein digin ja pääsin tuskistani ko se sano ihan reilusti että EI RASKAANA. Tuli nimittäin eilen semmosia uutisia että tuo nega oli tavallaan ihan hippunen helepotus. En mie missään nimessä lopeta tätä toiveilua, mutta sanotaanko näin että nyt voisin ottaa sen plussan ihan pienellä viiveellä ;)
 
Voisin itsekin liittyä hätähousujen joukkoon. :)
Taustalla 1,5-vuotias tytär, ja joulukuinen keskenmeno rv8. Pidimme tarkoituksella hieman taukoa, ja nyt olisi yk1, ja laskujeni mukaan joko dpo9 tai 10. Pohdin aamulla pitkään, josko testailisin, mutta päätin kuitenkin odottaa huomiseen. Testejä löytyy aika liuta ebaysta tilattuna, joten kesken eivät ainakaan lopu.
Oireita kuvittelen itselleni ainakin seuraavanlaisia: nippailuja, kuvotusta, palelua, repäisykipuja yms.

Itse en ole koskaan saanut mihinkään testiin haamuviivoja tm, jos ne eivät ole raskautta merkinneet. Jännää! ;)
 
tässä tämänaamuinen
dpo10

vielä on 3 näitä testejä jäljellä.
Onnea varovasti toivottelen. Mun ekat viivat esikoisesta oli juuri tuollaisia. :)

Murmelimamma mäkin testailen huomenna aamulla seuraavan kerran. Siihen asti kiskon hiuksia ja tuijotan haamutikkua sekä toivon. :whistle:

Viime yönä tuli ihme kuuma-kylmäaalto unettomuuskohtauksia joista tuli elävästi esikoisen odotusaika mieleen. Välillä mietin että toivonko vauvaa vaan niin paljon että nään viivoja ja oireita. :LOL:
 
mamma2012 :D Hyvin toi sun viiva tummuu. ;) Joko tänään on tummempi?

Mariamuru Jos ihan selkeätä pinkkiä on niin sitten on varmasti oikein. Mut muutenhan tosiaan yhdellä sun toisella on noita viivanpaikka kokemuksia. :( Uutta testiä ja kuvia! :D

Lukka Oi voih...en taida enää joulukuisiin päästä.. :( Mun kierto on niin pitkä että siinä ja siinä taitaa olla..

Wanti Tämän aamuisessa näen viivaa. Ei tosin noista testeistä mitään tietoa.

Unna Niin samaa mäkin kysyn että mikä hedelmällisyystesti?? Onko vielä lisää testejä mitä vois tehdä. :D Muoks. Olitkin jo vastannut. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: unna1
Unna vaihdevuositesti :LOL: Mie tuota vähän katoin niin ei taija imettäessä olla validi, ko nyt mulla taitaa olla ongelmana enimmäkseen tuon FSH:n vähäinen määrä. Vaikka imettäminen on ihanaa, on ihan perseestä ko se sekottaa kaiken koko kropassa :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Pupelaattori: en taida kyllä malttaa testailla vaan joka toinen päivä :D tilasin 2 testiä lisää niin riittää pitemmälle.. hulluahan tää on.. vannoin että tällä kertaa testaan aikasintaan dpo 13.. toisin kävi :saint:
 
Pupelaattori näinhän tuo tekkee tuo imetys : /
Millohan ois hyvä lähtee ovista tikuttelee? kierto o huidellu ny keskenmenojen jälkeen jossain 34 ei viel oikeen oo tullu perehdyttyä noihin testeihi mut kohtapa o :p :D
 

Yhteistyössä