Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei kanssatoverini!
Täälä ilmoittautuu yksi vainoharhainen himotestaaja. Olen tällä hetkellä tulossa aivan hulluksi tilanteeni kanssa, joten auttakaa :D
Eli olen juuri aloittanut syömään pillereitä (uuden suhteen takia) ja tietenkin menin heti unohtamaan vikasta liuskasta yhden pillerin, jonka jälkeen harrastin suojaamatonta seksiä. Muutenkin pillerien syöntini on ollut vähän hajanaista. Ohjeiden mukaan raskaus on siis tilanteessani mahdollinen. Mahdollinen hedelmöittyminen olisi tapahtunut hieman alle kaksi viikkoa sitten. Nyt sitten pikkuhiljaa on alkanut ilmaantua outoja oireita, jotka kaikki viittaisivat raskauteen. Tietenkin himotestaajana olen tehnyt jo testin, negatiivinen. Onko mahdollista, että testailen aivan liian aikaisin?
 
^ mitkä pillerit sulla on käytössä? Itse myös aikanaan pillereitä syödessäni unohtelin niitä usein enkä kyllä raskaaksi tullut... Käytössä oli siis yaz yhdistelmäpillerit. Mutta onhan raskauden mahdollisuus tietenkin aina olemassa. Jos mahdollisesta hedelmöittymisestä olis jo noin pari viikkoa, niin pitäs alkaa pikkuhiljaa testissä näkymään.
 
Käytössä on mercilonit, joita olen syönyt aikaisemminkin. Toki olen miettinyt myös vaihtoehtoa, että nämä oireeni (esimerkiksi nännien tummuminen) johtuu pillerien aloittamisesta, mutta kun aikaisemmin ei ole ollut mitään vastaavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30777279:
Henulla näkkyy viivaa :)

Wolt :LOL: voi veljet, 100kpl r.testejä :D. Ovistestejä mulla on menny tässä vuoden sisällä se 100kpl mutta että r.testejä. hahaa.. Menee jo oikeastaan himotestaamisen ylikin..miksiköhän tota jo kutsuis...pakkomielteeksi :D!
XD eipähän tarviis pihistellä.
 
Wolt ja mie oon täällä oottanu että koska tuut uutisten kans :D Hyvä kuiten ko sanoit että kestää vielä vähän.. Voi että mie sain hyvät naurut nyt :D
Miten kauan pitää pidättää ennen ku kannattaa testata? :ashamed:
Hätäpäissäni testasin noin tunnin odotuksella ja ei näy mittää (preg check )...oisko pitäny oottaa kauemmin?


( ja perhana .. dpo 12/13? kai..en oo varma laskutavasta mut hedelmöitys on todennäköisemmin tapahtunu pari pv myöhemmin JOS on tapahtunut... nää oireet tekee hulluks ku tätiä ei näy. Tissit kipeet, maha pömpöttää oudosti, aamu yökötystä, kahvin sietokyky nolla jne :ashamed: himotestaaja heikoilla hermoilla )
 
Wolt joo, koita malttaa piettää vähän pitempään :D Vai jaksasikko oottaa aamupissaa?

Theran oottamisen oottaminen on kyllä maailman viheliäisintä hommaa. Siinä käy kyllä läpi semmosen tunneskaalan että huhhei. Ja sitte ko tullee plussa, niin alakaa ne pelot. Mietippä jos miehet olis raskaana, se olis varmasti tosi simppeli homma tyyliin 'no nyt tärppäs, kiva juttu' ja 'no nyt se synty, vielä kivempi juttu'.

ON eilen heiluteltiin peittoja ja mie ihan into pinkeänä että nyt on ovis lähellä, mutta mitä sitä tyhyjää, tännään ihan blankko tikku taas. Niin mie mietin sitä oviskipua ko tuli tuossa viikko sitte lenkillä ihan järjetön alavattakipu vasemmalle naparajan alapuolelle. Mie sen kyllä mielsin ilimavaivaksi, mutta toisaalta ilimavaivaksi se kesti tosi kauan, yhteensä varmaan reilun tunnin. Ja sitte seuraavana päivänä vihloskeli palttiarallaa samasta kohasta. Ja jos se olis ollu ovis, niin hukkaan meni ko siitä oli kolome päivää edellisestä lemmiskelystä ja seuraavaki oli vasta parin päivän päästä. No mutta jos se olis ollu, niin mulla varmaanki alakaa menkat viikon päästä, sitteppä sen näkkee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Theran joo teen aamupissasta. Mie en kerta kaikkiaan pysty olemaan herräämisen jäläkeen ennään juomatta ko yöllä ja aamulla tullee imetettyä monta kertaa. Son ainut mahollinen tuo aamupissa.

Wolt no tuohan onki hyvä suunnitelma! Miten mie unohin että niitä testejä saa kaupasta lissää... :O :D
 
Mulla kp. 5/28 tai 33/28. tissit turpos ja on vähä arat. Alapääs vihloo välillä ja yöllä heräsin siihen ku oikeen puolen alavatsas oli jumalaton kipu..
joo edelliset menkat oli 2päivänä kaks pientä hölähystä verta. Pitää kai testiä ostaa taaas. lauantaina oli negaa..
 
Joo kun joku se taisi mainita että yön jälkeen ei olis paras mahdollinen. Itse tein ennen kanssa aamupissasta. Ja kun vaihdoin myöhempään niin alkoi tulee tuloksia.
Wolt sit kuva et päästään kanssa arvailee. :p
Kohta kuvaa.
Mä en kyl ymmärrä. Toi kakkostesti. Se kontrolli viiva tuli paaaljon lähemmäks ku aimmassa ja jos paketista otetaessa se näytti oudon röpelöiseltä.
Toinen viivakin mut plääf ihan väärässä paikassa ( siellä pehmo alueen puolella)
 
huomio punaisessa kohdassa ja testien erimittaisuudessa
No nyt sitä kuvaa. Se aiempi tunnin pidätyksellä ylempi ja alempi tuore.
Ekaan tai aiempiin testeihin ei oo tullu mitään. Luonnossa tossa punaisessa kohdassa näkyy selkeä viiva joka ei häviä pois vaan tummeni testiajan puitteissa.

Jo kun otin paketista pois niin toi alempi testi näytti hassulta. Ihan eri mittanen ku aiempi ( testi alue lyhyempi ja kontrolli viivan paikka, jotai ihme nykeröä ja musta merkki viiva, sinisen hcg lipuke pidempi ).

mräyh...
 
Wolt: näyttipä hassulta tuo toinen testi? uutta testiä kehiin, - olisikohan ollut "maanantaikappale".

Theran: apteekin omia 4 kpl, digejä 2 kpl ja sitten ostin vielä paikallisiakin testejä 4 kpl :) Kyllä nyt noista johonkin on se viiva saatava! Tai siis kaksi viivaa :D

).( kp14 menossa ja nyt tässä odottelen ja pidättelen että voi tehdä testiä. Eilen oli jo tummempi, mutta kuitenkaan en illalla jaksanut peittoja heilutella (tiedän, niiden pitäisi heilua mikäli plussan haluaa...).
 
Wolt: näyttipä hassulta tuo toinen testi? uutta testiä kehiin, - olisikohan ollut "maanantaikappale".

Theran: apteekin omia 4 kpl, digejä 2 kpl ja sitten ostin vielä paikallisiakin testejä 4 kpl :) Kyllä nyt noista johonkin on se viiva saatava! Tai siis kaksi viivaa :D

).( kp14 menossa ja nyt tässä odottelen ja pidättelen että voi tehdä testiä. Eilen oli jo tummempi, mutta kuitenkaan en illalla jaksanut peittoja heilutella (tiedän, niiden pitäisi heilua mikäli plussan haluaa...).
No sitä mieki katoin et oli outo..ja äsken ku kokeilin niin pinta tuntu ihan kissankieleltä tai oudon karkealta.

( :ashamed: ja kun sen muovilipan nosti niin siinä toisessa oli 2 punaista viivaa missä oli pidätetty pidempään kun toisessa taas ei... desperated office rat )
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30777863:
Wolt, valitusta! Viallinen testi! Saat uutta tilalle :)

Kiss89 saisitko otettua normaalin valoisan kuvan niin vois tulkita vähä paremmin :) ?
Jep, valitusta lähti justiinsa. Theoreticly :ashamed: :LOL: toi punanen on testialueella jos sen heittäis siihen ehjempään testiin XD
 

Yhteistyössä