Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pupelaattori mulla ovis kipuilee. Välillä tullut muutaman tunnin kovaa tois puoleista alavatsa kipua, tuikkii ja vähän kuin kirvelee. En sitten tiiä onko munasolun kasvukipuja vai irtoamisesta johtuvaa kipua. Parhaiten tunnistan kohdunnapukan avonaisuuden perusteella. Nyt tässä kierrossa ei tuntunut kuin pientä nipistelyä muutaman päivän ajan.

Hei plussanneet, onko teillä ollut vatsan turvotusta? Mulla nyt dpo 7 tai 8 ja vatsassa kuplii koko ajan. Jäätävä turvonnut kipeä pallo maha. Muistan että esikoisesta oli kauhea turvotus dpo 10 alkaen (tuli ihanat hääkuvat :() voi tuo turvotus kyllä johtua ihan mistä tahansa muustakin.. Hitto että mä haluun sen plussan nyt..
 
IMN
mimmi92 Ai että oliko turvotusta? :LOL: rv9
Ei paljon enää salailtu rv6 jälkeen.. Tuosta lähti sitten lähti maha pieneneen ja seuraavan kerran pääsi samoihin mittoihin vasta joskus rv16.. :D

muoks: mulla taas se viestin pointti unohtui.. :D eli siis molemmissa raskauksissa on ollut turvotusta sormista varpaisiin jo ennen plussaa. Ja molemmilla kerroilla oon kans luullu että mahatauti tekee tuloaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille <3

Soitin juuri neuvolaan, kuulemma olisi niin aikaiset viikot ettei verikoettakaan kannata ottaa tässä vaiheessa. Mehiläisessä maksaisi täällä 50€ niin enpä tiedä.

Täti sanoi myös että kotitesteohin ei kannata luottaa liikaa, voi kuulemma heitellä tuolla tavoin? En ole kyllä ennen kuullutkaan.

Nojoo, aika näyttää.
 
Mä olen ehkä kahdesti "tuntenut " oviksen.. Eka kerralla tuntui ku sellanen kramppi, kuin kuminauha olis jääny jumiin mahassa. Tässä plussakierrossa kipu oli sellanen mieto "mahatautimanen" kiristys joka kesti pikku hetken. Todella hankala selittää.

Ja turvotus :D mulla maha turpoaa ennen ovista ja sit laskeutuu. Ennen plussaa maha turposi uudellen joka ei laskeutunut eikä mennyt "vetämällä " sisään. Pahin turvotus oli pari vk sitten ja nyt maha on taas pieni lähes litteä mutta kuitenkin selvä kumpu josta se alkaa "oikeasti " kasvaa.

Theranilla ollu aika komee toi plussa tosiaan! Mulla ei ollu noin jykevä missään vaiheesaa vaikka digi hymyili :) Mut LH piikki voi olla eri ihmisillä hyvin eri tasoinem. Vaihtelu taitaa olla jostain 18 yksiköstä 90 yksikköön. Joten ymmärrettävää miksi kaikki ei välttis saa tikkuun kunnon vahvaa viivaa. Huslab antaa tosiaan viitearvoiksi 14-96 IU/l
 
Ainiin Iriina :hug: mäkin menisin verikokeeseen. .
Muoks ai sä olitki soittanu. Nyt en tajua ollenkaan..miten niin liian aikaiset viikot? Ihan uskomatonta. Sullahan noi on viivat on menny edes takas ainaki kaks viikkoa? Ja toi on niin tyypillistä. Hoitajat jauhaa just tota että testit ja testit. Johtuu siitä että osa sanoo ilmiselvää plussaa haamuksi ja osa haamua selväksi plussaksi. Siks ne ei yleensä ottaudu siihen ku potilas kertoo viivojen vahvuuksista. No, tietysti aina voi odottaa ja katsoa hiipuuko viiva ja alkaako vuoto vai mitä tapahtuu. .
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on yleensä ovis tuntunu vähän sellaselta menkkojomotukselta, kohdunnapukka on auki ja limaa tulee. Pari vuotta sitten meinas taju lähteä kun oli ovis, mahaa kramppas ihan mielettömästi. Onneks ei sellasia oo enää tullu. Nyt olikin jännä, kun en sit tosiaan tehny tässä kierrossa ovistestejä ku ajattelin et jos ne vaan stressaa enemmän.. No, viikko sitten alko nippailut ja limat, olin ihan varma et ovis olis ollu keskiviikkona. Torstaina luulin et kohdunsuu olis menny kiinni päin, no eihän se menny kun oli vielä eilenkin auki?! Eli viikon oli nyt auki ja limaa vaan tuli ja tuli, ke-to tuli sitä kanamunalimaa, sen jälkeen alko tulla sellast kanamunalimaa, mut todella juoksevaa oli :O eipä ollu aamulämmöt eilenkään kun 35,7-36,0 et tänään aamulla olikin sit noussut 36,6. Ens kierrossa kyllä teen ovistestit taas, kyllä on ihme touhua ja arvuuttelua. Greippimehut jäi juomatta, tuolla ne odottaa ens kiertoa. Täysmaitoa oon yrittäny juoda mukillisen päivässä. Möller sydämmelle-kapselit on nyt myös käytössä. Tässä vaan pähkäilen et laskisinko nyt tämän päivän olevan dpo 1 jos se ovis olis eilen sit ollut vasta. Oireina oli juoksevan liman lisäks pienet menkkajomot mitkä säteili vasempaan reiteen?!? Muistaakseni viime kierrossa oli myös tuo reiteen säteily.
 
Iriina ihan oikeasti... :O Uskomatonta ja täällä yksi passitettiin verikokeisiin aikaisilla viikoilla siksi että voivat varmistella viikkoja. Olipa ontuvin selitys terkkarilta... :kieh:

Tammityttö Niinpä.. joku vois tuota mun plussaa sanoo negaksi vaan siksi kun ei ole kuin reunasta täysin tumma. Sellaista mäkin silloin odottelin kun ekaa kertaa pelkillä liuskoilla kokeilin ja mitä olin nähnyt täysin tummia viivoja toisilla. :D
 
Noi on raskauskeijun ovistestejä. Toi sattui olee vielä viimeinen liuska että en päässyt sitten tarkistaa että tummeneeko lisää. :p Mut aika hyvin tuon testin perusteella ne menkatkin alkoi että tod. näk. oli se plussa.
 
Jotain kiinalaisia... :p Nyt mietin että jos saisin itseni pidettyä erossa noista testeistä loppuviikon niin ei tarvitsisi tilaa lisää. :D Jos jonkun jädetikun otan ja piirrän siihen kaksi viivaa että saa noi vieroitusoireet tasattua? :whistle:

Muoks. Koska himotestaaja olen niin tilasin liuskoja lisää.. :stick: no ei ne paljoa maksanut mut pakko vaan oli ettei lopu kesken... :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geesa ja mamma2012
:LOL: Joo ja kun oli vielä tarjouksessa!! Odotas kun loppukierto tulee niin tilaan sen säkillisen herkkiä r-testejä kun nekin oli niin halvalla. :D

Kun mä jälleen kerran oon onnistunut lopettaa tuon tupakanpolton kohta 3kk sitten niin meneepä tupakkarahat nyt sitten uuteen käyttöön. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Bulbasaur: :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan ettet joudu kaavintaan!

Iriina: uutta soittoa neuvolaan!

Cisu: toivotaan, että saat alkion kyytiin tässä kierrossa!

Theran: kiitos päivän nauruista :LOL: Minunkin pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni tuo lopettamisen suhteen... menikö helposti?

).( tänään testailin taas ovista ja tummumaan on viiva lähtenyt :D viime kierrossa sain hienon plussan ja tumman viivan eli sitä odotellessa!
 
Nonniin, hieno plussa tasan kolme viikkoa sitten ja keskenmeno viime lauantaina. Eilen tilasin 20ovistestiä ja muutamat r-testit ja tällä kertaa odotellaan sitä negaa! Mä olen sormet ja varpaat ristissä että tämä keskenmeno olisi ohi nopeasti ja omalla painollaan sillä mulla on ollut tapana joutua aina kaavintaan km jälkeen. :/

Mutta toivoa on! Eikös km:n jälkeen ole ihan hyvät mahikset raskautua uudelleen!
Olen pahoillani.. :hug: Jotkut raskautuu nopeasti jotkut ei.. Mulla ei ainakaan oo nopeuttanut raskautumista. :( Pidän peukkuja että et joudu kaavintaan.
 
mamma2012 Ollos hyvä... :D No ei se niin helppoa ollut mutta ajattelin että jos se on siitä kiinni että en raskaaksi tule niin helpolla niin pakko sekin kokeilla. Välillä vieläkin tulee mielitekoja mut en aloita uudestaan.. Ei mulla enää olis varaakaan polttaa kun ostelen noita testejä! :LOL: Yleensä siihen plussaan on tyssännyt mun polttelu mut nyt ajattelin olla vähän viisaampi ja ennakoida.

Hyvin on eilisestä tummunut tuo sun testi! :popcorn: Taidat ensin saada se ovis+. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Toivottavasti menis yhtä hyvin kun mulla. meni kesken 14.3 testi negaa ja tänään alko ekat kk. Tsemppiä bulbasaur!! Viime vuoden puolella jouduin kaavintaan marraskuussa. rv. 6-7 tuli tunne et kaikki ei ole ok. yksityiselle ultraan ja rinkula vaan näky. en päässy kunnalliseen ku verikokeeseen en muuta ku ei ollu kipuja eikä vuotoja.. No pari viikkoa kärvistelin menin ja maksoin ultran uudelleen ja mola epäily mätkähti siitä ultrasta onneks ei ollu sitä sitten.Hirveen huonosti pääsee tarkistuttaa onko kaikki kunnossa. Mua ei muuten mitenkään edes kaavinnankaan jälkeen tarkastettu. pyydettiin tekemään raskaustesti 3vko päästä ja ottaa yhteyttä jos positiivinen testi. Iriina tais täällä miettiä tilannetta koita vaatia ultraan pääsyä.
 
Tänään näyttää jo pc tältä: 14.4.2015

Sellainen juttu muuten, että Aptequen testit on suoraan sanoen ihan täyttä shaissea. Pitäisi olla herkkyyttä 10mIu, mutta tästä voi jokainen päätellä sen oikean herkkyystason: 14.4.2015 Vertaus
Tehty tänä aamuna samaan aikaan.

Cisu: Jos aptequella testasit, etkä ole muulla sen jälkeen testannut, niin suosittelen ehdottomasti uutta (erimerkkistä) raskaustestiä.

Muoks: Anteeksi, en lukenut uusia niin pitkälle. Pahoittelut :( Uutta putkeen vaan, kyllä se siitä vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Orava, kiitos tiedosta, onpa valtava ero. Ja ihan sen takia ton apteqin ostin että se herkkä. Höh. Ihmettelinkin että outo testi kun ei mitään varjoo ees näy vaikka samaan aikaan tehdyllä pregentillä ja pcllä näky.
 

Yhteistyössä