Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Voiskohan tosta mun pissatikusta kuitenkin päätellä että ovista voi odotella? Mulla tosiaan on se tyhjennysvuoto vieläkin alkamatta, vaikka tänään jotain hyvin minimaalista tuhrua tulikin, enkä siksi oo kovin luottavainen tän kierron oviksen suhteen..
 
IMN ovistikusta ei voi välttis päätellä mitään. Viiva voi tummeta ja vaaleta edes takas tai se voi tummeta asteittain tai pompahtaa plussaksi yhdessä hetkessä ihan haalusta.

Mulla olis myydä clearbluen kaksoishormoni digiovistestejä. Tikkuja ehkä 17kpl ja se "laite ". Nettikaupassa ne maksaa 60e mutta voisin luopua halvalla koska päiväys ehti mennä. .tosin mulla ne ainakin toimi normaalisti ja raskaana ollaan niiden "avulla". Siis jos ketä kiinnostaa niin laita YV. Korostan vielä et ne on "vanhentunut "mutta itse en usko sen merkkaavan mitään koska tikut säilytetty pakkauksessa sisällä oikeaoppisesti.
 
Ohhoh, oviksesta ei tietoakaan.. Limoja ei kuulu ei näy, eikä mtn siihen suuntaan oirettakaan -.-

Huono ja ahdistunut olo koko lapsentekohommasta, tai hommahan ei sinällään ahdista, mutta tämä lapsettomuus kyllä. Ja asiaa ei ainakaan auta telkkarista tuleva toisenlaiset äidit. Siinä oli kyllä kauniisti sanonut tämän äidin keskenmenosta kuullut ystävä. Jotenkin niin että Se joka niitä lapsia tähän maailmaan luo oli päättänyt että sitä kesken mennyttä "lasta" tarvitsi enemmän joku muu. Itkuhan siitä tuli. Kyllä mekin kovasti "tarvittaisiin" sitä vauvaa, jonkun suru toisen onni.
 
Hurjasti onnea plussanneille! Ja tsemppihalit piinailijoille ja uuteen yrityskiertoon joutuneille.

Muutaman päivän kun oleskelee "radioskugganissa", niin tekstiä tullut mielettömästi. ihanan aktiivista porukkaa :)

).( Suomen "lomasta" palattu arkeen ja matkalaukut täynnä suositeltuja raskaustestejä. Hih. Toivotaan, että niitä pääsee pian käyttämään ;) Täällä menossa kp12 ja eilen tein ovistestin, mutta oli kyllä huolestuttavan haalea viiva kiertopäiviin nähden? Tosin, viime kierrossa ovisplussa tuli vasta kp17/kp18. Tästä syystä en ole edes tänään testannut, - huomenna uudestaan! valkovuoto on runsaantunut ja ihan kuin olisi limaisempaa...? Huonosta ovistestistä huolimatta mieli korkealla, kun lääkärikään ei mitään fyysistä vikaa löytänyt. - Pitäisiköhän pääkoppa kuitenkin vielä tarkistaa :D



Theran: tiedän, - päivät matelee... koska ajattelit aloittaa oviksen bongailun?
 
Oi ja voi.. Niin olin päättänyt etten tässä kierrossa testaile ovista enkä muutenkaan stressailisi, muttamutta. Uteliaisuus voitti ja uitin hetken mielijohteesta ovistikun. Laskujen ja tuntemusten mukaan ovis olisi ollut pe-la. Tikku on kumman tumma siihen nähden että ovis tuli ja meni, yleensä halenee heti oviksen jälkeen.
20150413 201643
 
Miks pitää aina testailla liian aikaisin? :ashamed: Eilen ja tänään tyylipuhtaat negat (dpo 8 / 9). Himotestaaja ilmoittautuu. :wave: Taisin jo dippailla dpo 6, silloinhan ei todellakaan näy mitään ... :headwall:
Aika menee niin hitaasti... :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Tammityttö olipa muuten hyvä kuva tuo. Mie oon jotenki aatellu että kiinnittyminen voi olla mitä tahansa 3-10 päivän välillä ja että se vaan jostain syystä joskus lilluu nopeasti määränpäähän ja joskus ei :D Oot kyllä ihana tietopankki :heart:

IMN mie olin kans vielä ihan vähän aikaa sitte ihan nounou ovistikkuihin. Mutta nyt jo semmosen dippaa ihan yhtä ammattitaijolla ko raskaustestinki. Tulukintaa vielä pittää harjotella... ;)

Empuska :hug:

ON aamun tikku, taitaa peitot heilahtaa illalla ;)


E: Vaikka ei kai tätäkään voi vielä plussaksi tulukita? En oo näin tummaa vielä saanu :D
 
Viimeksi muokattu:
Te kellä ovis tuntuu, niin mimmonen se kipu on? Eikö sitä voi sekottaa jumittavvaan pieruun? Vai voiko? Ko mie nyt siksiki mielenkiinnolla mettästän tuota ovista, että josko sen oppis tunnistaan ihan vaan oireista... Tai no on ehkä liian kunnianhimonen suunnitelma, köhköh.
 
Ihanan positiivista porukkaa täällä :) Positiivisuus tarttuu, jos tällä kertaa ei tärppää niin sitten ehkä seuraavalla.
Ja mukava kun muitakin himotestailijoita löytyy. Piti taas tänään testata, mutta eipä nuo viivat ole vahvistuneet, lähinnä haalistuneet :(
Wolt kysyi olenko verikokeessa käynyt, en vielä. Varmaan pian pitäisi tehdä jotakin jos ei luonto hoida. Kamalaa tämä toivosta epätoivoon heittelehtiminen.
 
Pupelaattori joo kyllä nyt kun tiedän miltä sen pitäisi mulla näyttää plussan aikaan niin ei epäilystä että oon vielä kaukana tuosta. Ja mulla tummu hitaasti. Ja parhaimman tuloksen sain aamun toisesta pissasta mikä oli pari tuntia ollut rakossa ja en juonut mitään siinä välissä. On tää tarkkaa... :p Joillakin se testi viiva on ihan tumman punainen oviksen aikaan. :rolleyes:

Muoks. Nyt mulla on noiden liuskojen lisäksi digiovistesti se kaksoishormonia mittaava. Sitä ei kannata vielä uittaa. Se on ens viikon projekti. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä