Mä palailin päivittelemään tilannetta! Viime viikon maanantaina siis ihmettelin olenko raskaana vai ovuloinko tosi myöhään, kun ovistestiin tuli kaksi viivaa, kirkasta limaa löytyi housuista ja lämmöt olivat koholla. No, taisitte olla oikeassa että ovuloin
Tai luulen itse, että ovulaatio oli juuri mennyt ohitse, kun testiviiva oli haaleampi kuin kontrolli, ja haaleni seuraavina päivinä nopeasti pois. Samoin nännit aristi jo silloin, mikä kaiketi yleensä on ovulaation jälkeinen oire.
No lämmöt on edelleen yli 37, rinnat on enemmän tai vähemmän kipeät, ja pari päivää on ollut sellainen olo, että kuukautiset alkaa ihan just. Vielä ei ole alkanut... eilen tosin säikähdin, kun olin pyyhkiessäni näkeväni häivähdyksen punaista (kun paperia oikein tarkasti tutkiskelin
), mutta olisin odottanut kunnon vuodon alkavan vielä saman päivän aikana. Mutta ei vieläkään mitään. Paitsi valkovuotoa. Melko runsaasti... Pakko oli sitten ensimmäinen raskaustestikin tehdä (en jaksanut edes odottaa aamuun!), mutta eipä siellä ainakaan vielä mitään näy:
testi
Mutta on tämä jännää!