Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Wolt voi perhana pitiki sattua.. Oliko nuo siis samassa paketissa vielä?

Kiss89 on kyllä tosi tumma tuo sinun kuva mutta kyllä siinä näyttä viivan tynkää olevan... Saisikko tosiaan vaaleammaksi? E: jaa sie ehitki jo, joo kyllä siinä viivanen näkkyy :) Sehän on onnittelun paikka!!

Mamma I feel ya! Ei niitä peittoja kertakaikkiaan aina jaksa heilutella, huoh!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
IMN
kiss89 Minäkin nään viivasen :)

Njääh.. en enää ikinä kuuntele kehoani :D Tuli äsken sellainen tunne että nyt pitää tehdä testi, ehdottomasti pakko. Nyt tuolla roskiksessa on sitten vartin välein vilkaistavana Promatrisin viivanpaikka..

Hormonitoiminta taitaa muutenkin heitellä ihan urakalla nyt pillereiden jättämisen jälkeen.. Naama on kuin viistoista kesäsellä, tukka rasvottuu, tissit kutiaa ja hiki valuu. Eikä auta tuudittautua mihinkään tulevaan "hehkeään raskausaikaan". Tyttöä odotellessa ainoa kaunistava tekijä oli yhtäkkiä kihartunut tukka, mutta muuten kaikki oli yhtä rasvoittumista, hikoilua, ihottumaa ja vuotamista :LOL:
 
Wolt No jo on maanantai kpl.. :O uutta vaan... :D Auttaako se että muut himotestaajat yllyttää toista? :D

mamma2012 Huh.. en tunne itseäni enää niin oudoksi :D Mä kanssa kun ostan niin ostan aina enemmän.. Nytkin on vielä jäljellä rfsu digi ja cb digi. 2x cb plus sekä first response. :p Ja niitä herkkiä tilaan ens viikolla mammaksi.fi :D Mä päätin kanssa että johonkin noista se toinen viiva tulee. :)

Ei sitä aina jaksa peittoja heilutella.. Musta tuntuu ovis aikojen jälkeen siltä kun olis juossut maratonin kun vähän väliä pupuillut. :ashamed:

kiss89 Tummassa en nähnyt mitään kun oli niin tumma mut ihan kun toisessa olisi mut niin kun tammityttö sanoi suosittelen uusintaa. Rfsu:n testeistä on sanottu että antaisi hailakampaa viivaa jos on raskaana ja sitten myös että antaa jotain epämääräistä viivaa vaikka ei oliskaan raskaana. :( Kokeile apteekin omaa? Se on luotettava. Eikä kamalan kalliskaan.

IMN Et sitten kuvaa meille laittanut? :D Mekin oltais haluttu kurkkia. :D

).( Ei sitten niin mitään! Ihan kun greippimehu aiheuttaisi kostumista. Mieskin siitä "huomautti".. :ashamed: Muoks. ei tietenkään sillä mitä mies tekee ole mitään tekemistä asian kanssa vaan se mehu! :LOL: Mies sanoi että eikös sitä kuulu juoda eikä alapäähän törkkää kun mainitsin että saattaa olla sillä tekemistä asian kanssa.. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamma2012 ja Wolt
Kp 37 ilta Iltapissailija ilmoittautuu! Tää siis eilen illalla.. Samantyylistä mukaviivaa on näyttäny nyt kaikki viis testiä mitä oon viikon aikana tehny. Tosi ärsyttävää! Jos ois sitä itteensä nii vahvistuis edes.

Kiss89, onnittelut täältäkin! :)

Theran, miehet hyppii katoilta ja naiset pissaa tikkuun.. Tää on järkevämpi vaihtoehto yllytyshullulle :D
 
IMN
Theran Usko pois, yritin ottaa teille kuvaa :D Näkyy vaan valoa vasten niin ei kamerakaan nähnyt samaa kuin minä.. :rolleyes:

Spukka Mulla on nyt niin paskanen näyttö eessä etten uskalla lähtä tihrustamaan (puhdistaminen ei ole vaihtoehto :D), mutta musta on aina yhtä ihanaa nähdä että muutkin repii nuo puikkotestit palasiksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
No sit varmaan se hemmetin kuuluisa viivanpaikka.. mulla on jemmassa vielä apteekin testi mutta ollaan reissussa ja en haluu tuhlaa sitä vielä (dpo 10). Mulla nousee hormoonit hitaasti joten tää on kyllä hulluutta parhaimmillaan testaa näin aikaisin. :headwall:

Miten ne kuvat ladataan tänne?:confused:
 
Theran: varmaan jo roikun seiskalta duuni ässän "rivassa" huomenna et saan sen uuden testin :D
Ja kupla ottassa pidättelee töissä XD :LOL: tai jos pissais aamupisut valmiiks pulloon ja sit testais heti kaupan pihassa :D ?

( oikei ehkä on paras keittää espressoa )
 
Theran, en oo yli vuoteen ovuloinu, mut nyt luulis olevan mahollista. Kun prolaktiini viitearvojen sisällä. Kp 38 nyt (toi testattu eilen) ja dpo ei mitään hajua, kun testit loppu ennen aikojaan.. Mut kierrot normisti 23-55 :DD Jos oiski että ovis vasta ollu....... :D Ai kauhee, oon niiiin korkeella norsunluutornissani nyt :S

IMN, miulla on jo sellanen tekniikka tohon avaamiseen, et ei kuuluu ees napsahdusta ;)
 
Onpas täällä vilkasta, onnea onnea uudet plussailijat ja tervetuloa joulukuisiin! :heart:

Theran, joo multahan se hcg määrättiin otettavaks labrassa raskausviikkojen määritykseksi... Dpo 19 ja arvo 1617. Eivät sitte kuitenkaan lähteneet arvioimaan viikkoja vaan sain ilokseni kutsun varhaisultraan, ihan huippua :) hcg-määritys ei ole varmaan kovin kallis testi joten pitäisi se saada epäselvissä tapauksissa, mielellään parikin niin näkee miten se arvo kehittyy. En nyt harmikseni muista kellä oli epäselvyyttä, toivottavasti ei epätietoisuus jatku kauaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Hmm tämmöstä tänään, tosin toi ehti olla kuivunaana jo puoli tuntia ylimäärästä kunnes muistin sen olemassaolon. Ihmeen vahvalta toi ovistesti silti näyttää. Ehkäpä viittaa loppukierron lh-nousuun sitten. kp16
Lämmötki ihan outoja, illalla nousi yhtäkkii 37, 2 asteeseen, ilman mitään syytä tyylii liikuntaa tms. Nyt tänään ollu tosin taas alempana, sit 36,6-36,8 luokkaa. Eli rahtusen normii korkeemmalla.
 
Ajattelin nyt sitten vielä kokeilla myös äärimmäisen herkällä testillä ja herkin minkä löysin oli apteq yliopiston apteekista. Löytyykö kokemuksia :) ?
Tässä on oma vertailukuvani siitä, miten tämä "herkkä" Apteque toimii. Tehty siis samaan aikaan: 14.4.2015 Vertaus

Eli säästä rahaa ja osta mielummin pregcheck, näyttää reippaasti paremmin vaikka pitäisi olla epäherkempi.
 

Yhteistyössä