Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Eilen arvuuttelin sen rfsu testin kanssa. Niin pakko hän se oli tänä aamuna tehdä heti uusi testi (apteq merkkinen). Ja negahan sieltä tuli.negatiivinen
Kai tässä sitten on jotain stressiä kun menkat viikon myöhässä.
Tuosta apteq testistä on ollut nyt puhe että ei oo kuulemma luotettavimmasta päästä. Sinuna tekisin vaikka apteekin oman se sininen paketti tai sitten pregcheck. Varsinkin just noissa nega tuloksissa ei kannata luottaa. Joku muu testi voi antaa eri tuloksen.

Apteekin Raskaustesti - Oriola.fi Site

Yliopiston apteekin sivuilta en muuten löytänyt tätä testiä..
 
Viimeksi muokattu:
Mnääh oli pregcheckit loppu ässästä ...piti tyytyä rfsu:n raskaustestiin.
negaa näytti ..

Koklataan toisella paketilla huomisaamuna.
Ebaysta lähti tilaukseen 50kpl ovistestejä ja 30kpl raskaustestejä, posteineen 20€ :) (ei paha?)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Heipat!

Nyt kun mä viimein uskallan huokasta helpotuksesta, niin mulla jäi mun himoiluista tarpeettomaksi ovis testejä: 15kpl David ohjeineen, 1kpl PC ja 1kpl joku random merkkinen.
Voisin halukkaalle postittaa ne postikuluja vastaan. :wave:

Lisäyksenä, että liuska testejä kaikki.

Jos joku haluaa, niin viestiä vaan, muuten nuo joutaa roskiin.

Unnaunna ja Pätkis 13+6
 
Viimeksi muokattu:
Tuo hedelmällisyystesti on vähän ...hm..miten sanoisin..hyödytön. mäkin sitä joskus katsoin koska itsellä on vähän koholla jo FSH. Nii.. siis kun jo yli 10 FSH arvolla hedelmällisyys alkaa heiketä ja esim mulla (arvo 11) soluja ei hoidoilla kovin paljoa saada. Ja toi antaa positiivista viivaa vasta 25 arvoilla jolloin ollaan jo todella vaihdevuosien nurkalla. Että en ainakaan normaalihedelmällisyysikäisenä siihen viittis rahoja laittaa.. ja lisäks FSH voi vaihdella hieman kierrosta toiseen. Mut siis niin..tuskin täällä kellään vielä niin korkealla ne arvot on :).

Mut hei jänniä aikoja täällä jo eletään taas, monella hailuraa testissä. Itse en osaa sanoa Apteq testistä mutta uskoisin että kaippa siihenki viiva tulee jos HCG on tarpeeksi koholla :) Mutta mikäli epäilyttää niin eiku kipinkapin uutta testiä :D!
 
Viimeksi muokattu:
Lisäys vielä
FSH viitearvot on normaali hedelmällisellä ihmisellä follikkelivaiheessa (jolloin arvo otetaan ) 3,5-12,5 kun taas vaihdevuosien tullessa (postmenopaussi) arvo on 26-135. Eli auttaako tää selvittämään mitä ajan takaa :). Ja siis toi testi mittaa nimenomaan arvoja yli 25.
 
Hei tiedättekö mitä just luin yhdeltä ulkomaiselta foorumilta? Raskaana oleva nainen oli pissannut vanhaan käyttämäänsä raskaustestiin (joka siis negatiivinen, testannut joskus kuukausia sitten.) Ja se muuttui positiiviseksi! :D Haluaisiko joku raskaana oleva testata, jos löytyy vanhoja negatiivisia testejä? Hitsit ku mulla ei oo niitä negoja jäljellä, roskiinhan ne menee.

Ois aika kiinnostavaa jos tuo oikeesti toimii. :)
 
IMN
Minkä raskaustestin olette kokeneet luotettavimmiksi?
Apteekin omasta en oo ikinä kuullu mittään pahhaa sanottavvaa :) Viimeks plussasin raskauskeijun puikolla, eli siitäki jäi iha hyvä maku :D

Muoks. Herraisä, mistä toi murre tähä kirjotuskieleenki pomppas!! :LOL: Pupelaattorin tekstit tais viiä mukanaan :D No, eipä jääny tänkään tytön alakuperä epäseleväks.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan kamalaa ku nyt mulla nippailee ja vihloo oikeelta puolelta alavatta aika reippaastikin... :| Viime kierrossa suhteellisen samanlaista tuntemusta näihin aikoihin (pienin eroin, nyt terävämpää särkyä, silloin enemmän painetta) ja kauhee pelko et nyt se kysta on siellä oikeallakin puolella... Harhaluuloa varmaan mutta kaikkea sitä tässä kerkee miettiä :D
 
Theran: on tummunut ja tätä voi kait hyvällä omalla tunnolla sanoa jo ovisplussaksi :D


Tervetuloa uusille piinailijoille :wave:

Kiiltokuva: :LOL:

Aigle: toivottavasti kipuilut loppuu ja kyse ei ole mistään muusta kuin "normaalista" toiminnasta!

Ja niin: onnea plussanneille :)

).( kp15 menossa ja hurja testin tummuminen eiliseen verrattuna! Näköjään tässä kierrossa tuli tuo ovisplussa 2 päivää aikaisemmin (viime kierrossa kp 17). Tulisikohan tällä kertaa riittävän pitkä luteaalivaihe?Minun tuurilla menkatkin alkaa 2 päivää aikaisemmin... Onneksi jo eilen "jaksoin" peittoa kuitenkin heilutella, - nyt lisää toimintaa tänään :whistle:
 
Minäpäs heitän mun haamun tänne: dpo 9-10
Aika hailu eikö? Tein useammankin tommoisen ja pähkäilin, että no onko se vai ei. Lopulta hain digitestin ja siihen pätkähti että raskaana 1-2 viikkoa.
Nuo mun liuskatestit oli mammaksi.fi:stä tilattuja Davidin testejä. Mutta siis noinkin huomaamaton voi tosiaan olla plussa. Itse en ole koskaan saanut "viivanpaikkoja" muilla kuin jollain ruokakaupan höpölöpötestillä, muuten niin tällä kertaa kuin edellisessä raskaudessa ne nippanappa havaittavat sävyerot on olleet plussaa.

Tsemppiä pähkäileville! Kannattaa kokeilla digitestiä, jos meinaa pää hajoilla noiden viivojen kanssa! :)
 
Kiiltokuva :LOL: himotestaajan diplomi ;)

Aigle Toivottavasti olis jotain muuta. :(

mamma2012 Nonnih! Onnea peliin! :D Mulla ei ollut vieläkään lähellä vaikka pitihän se testaa tänäänkin. Vähän tummempi oli kuin edellinen mut kaukana vielä plussasta. :p

Kummamitus :O Ohhoh! Luo taas uskoa että ne omatkin viivantyngät vois joskus olla jotain. :)

Orava Ai ku kiva ero! :O Voiko noihin herkkiin oikeasti edes luottaa... :snotty:
 
IMN
Ei nää ovistestit taida olla näin kärsimättömälle tarkotettu :D Kiertopäivät oon nyt laskenu siitä viimisen pillerin ottopäivää seuraavasta päivästä eteen päin, joten en oo todellakaan varma.. Taitaapi olla että koko ovis (tai ainakin sen bongaaminen) jää tässä kierrossa haaveeksi.

kp13-16

Nyt oon siis tänään ja eilen tehnyt ihan kokeeksi aamu- ja päiväpissasta, kun joku joskus mainitsi ettei se aamupissa ole välttämättä se paras. Alimmainen siis tänään päivällä ja kolmas alhaalta päin eilen päivällä.
 

Yhteistyössä