Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Theran, ajattelin et dpo 10 aikasintaan digi, muuten ei kuitenkaan näyttäis kun negaa vaan. Nyt sais taas aika juosta!! Kamalaa kun ens viikollakaan ei oo kun kaks työvuoroa, on liikaa aikaa kotona :O teillä on kyl hirmupitkä aika yritystä takana :(
 
Minulla tulee pissat täällä housuun, kun ajattelen Woltia siellä prisman kahvassa roikkumassa ja parkkiksella testaamassa :) tahdon ehdottomasti kuvan!

- tästä kyllä irtoaa himotestaajan hiippalakki!
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon samaa mieltä että sais toi aika mennä eteenpäin nopeampaa. Et sä aikasemmin jotain muuta testiä kokeilis? yllytän.. :D Joo siis ehkä tää viimeiset 10kk on alkanut tökkii.. tai tää nyt alkanut kierto on ollut aika epätoivon siivittämä. Mut muuten pettymyksistä aika hyvin toipunut kun on jaksanut uskoa.
 
Meillä haaveena oli 3-4 lasta. Esikoinen yk 28 ja nyt yk 13 lähenee loppuaan toista yrittäessä. Jos vielä toinen joskus saadaan, niin saa jäädä viimeiseksi. Sen verran henkisesti raskasta on molemmille. Ainut positiivinen asia että ehkäsiyyn ei oo tarvinnu pistää senttiäkään sitten vuoden 2011 (testeihin sitäkin enemmän :D)
 
Theran, kyl varmasti testaan jollain jo aiemmin, mun luonne on just niin hätänen etten tosiaan pysty odottaa kauaa :D toi digi on vaan sen verran hintava ni en viitti käyttää "turhaan". Varmaan pc:tä ostan tai tilaan. Tai alotinhan mä sen testailun jo eilen, kun mulla oli yks one step :D tänään on jomotellu lähinnä vasemmalle puolelle, mut en usko sen tarkottavan mitään.
 
Catharin mulla on kanssa aina mitä erilaisempia oireita mut ne mistä oon raskautunut niin en muista niistä mitään oireita. :D Paitsi tyttöjen kohdalla yrjö on alkanut lentää viikon parin päästä plussasta.

).( Digitesti antoi vilkkuvan hymiön. :D Ja mites ne menikään ne viivat siellä sisällä? Toinen mittasi LH ja toinen estrogeenia?
kp12
 
Theran juu se toinen viiva on LH ja se "kontrolliviivan " paikalla oleva mittaa estroja. Mulla vilkku 9pv ennen plussaa joten varaudu kaikkeen yhden ja kymmenen päivän väliltä :D!

MissB täällä taitaa olla erilaisia kokemuksia mutta itselläni tikku on aina ollu negan kohdalla vitivalkoinen vaikka olis läpivalaissu millä. Mutta toisaalta ne ekat haamutkin (vaikkakin ensin vain lähes harmaat ja hyvin hyvin mitättömät) on ollu ihan selviä ettei niitä ole kyl tarvinu missään UV lampun alla vääntää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30783107:
Orava!? Voiko toi olla totta :O ? Siis ootko sä nyt testannu jollain muullaki kuitenki?
Juu totta kai, muuten olisin jo ihan paniikissa. Pc antaa vahvaa viivaa, että ei huolta :)
Tein tuossa viikolla jopa vertailun, tein yhtä aikaa pc:n ja one stepin ja tuloshan oli tosiaan tälläinen: 16.4 pc+one step
Eli one step tummuu todella hitaasti.
 
IMN
Juu totta kai, muuten olisin jo ihan paniikissa. Pc antaa vahvaa viivaa, että ei huolta :)
Tein tuossa viikolla jopa vertailun, tein yhtä aikaa pc:n ja one stepin ja tuloshan oli tosiaan tälläinen: 16.4 pc+one step
Eli one step tummuu todella hitaasti.
Tuo on kyllä niin väärin.. :/ En oo varmaan yhestäkään herkästä testistä kuullu pelkkää hyvää, first responsea lukuunottamatta. Tilasinkin nyt ihan noita 25mlU puikkotestejä, kun kaikki liuskat tuntuu olevan noita herkkiä.
 
Tammityttö: Jep! Niin monet vuodet itsekin olen noita ostanut kun olen luottanut, että kyllähän nyt 10mIun on pakko näyttää paremmin tulosta kuin 25mIu, mutta nyt kun viimein on mahdollisuus verrata positiivisia tuloksia keskenään, niin meni kyllä lopullisesti usko herkkiin testeihin. Sama juttu Aptequen kanssa, pc näytti selkeää viivaa ja Apteque hailakkaa haamua.
 
IMN
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30783163:
Juu. Eipä siinä, joissain testeissä lukee ettei viivan vahvuudella ole väliä , en tiiä mitä noissa sanotaan. No, ehkäpä se hinta ja laatu nyt vaan menee käsikädessä ;)!
Mun käsittääkseni viivan vahvuudella ei missään raskaustestissä ole väliä :) Jos hcg-hormonia löytyy, se piirtyy testialueelle ja tulos luetaan positiiviseksi :)
 
Voin allekirjoittaa nyt ton että sofit (25mlu) on ihan syvältä. Taas joku ihme viiva kun testasin nyt aamulla. Mahaan koskee että usko raskautumiseen mennyt. Jään oottaa menkkoja. :( Noita sofeja en tilaa enää vaan ostan pc:tä tai rfsu:ta. Apteekin omaan raskaustestiin tuli siis eilen myös joku outo himmee viiva (ei väriä) että ei sekään enää houkuttele. Kun oon ollut raskaana on kyllä ennen tullut ihan kunnon viiva jo näillä dpoilla. Aika pettynyt fiilis.
 
IMN
Niin no se on kyllä totta, ja just tuon takia en hirveästi noilla herkillä testeillä testailisi, kun turhaa stressiä vaan tullee jos viiva onki liian haalea viikkoihin nähden.. Kuitenkin ero kymmenen ja 25mlU:n välillä on niin pieni, että ainakin hcg-arvotaulukoiden mukaan kumpi tahansa voi näyttää plussaa jo aikaisinkin, riippuen ihan yksilöllisestä hcg-noususta. Molemmat raskaudet oon plussannu jo ennen menkkojen alkamispäivää kaksvitosella :)
 
Onpas hurjia eroja eri testien välillä : / Onneksi matkaan tarttui niitä CB:n digejä, joten ainakin joltain osin "turvallisilla" vesillä kun aika on testailulle kypsä... eli varmaan jo ihan kohta kun malttamaton himotestaaja luonteenpiirteenä :D

Sniff: toivotaan ettei nyt menkkoja pukkaisi vaan liittyisi muuhun!

Catharin: testiä meille analysoitavaksi!

MissB: ei kokemusta vielä apteekin omasta, sellaisia kyllä tuolla kaapissa odottamassa ;)

Theran: testasitko muulla kuin digillä? Jos et, niin äkkiä testaamaan niin nähdään kuinka on vahvistunut :)

Wolt: parkkipaikkakuvaa odotellaan :D

).( dpo1 menossa (jos lasken, että dpo-1 oli se ensimmäinen ovisplussapäivä?) ja peittoja heiluteltu 3 päivää putkeen, ja olokin sen mukainen... - tänään on turha laittaa mitään kovin tiukkoja housuja jalkaan :whistle: jattelin tehdä vielä tänään ovistestiä ja katsoa onko jo alkanut haalistumaan.

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
mamma2012 En samaan aikaan tehnyt vaan menin sit takas nukkuu ja ei se ole vahventunut sitten kun heräsin ja tein liuskan. Mä oon huomannut että mahdollisimman vahvaa pissaa jo väriltään niin tulee se väri viivaakin vahvempana. Nyt jostain syystä oli haaleampaa pissaakin. kp12

Joku kyseli apteekin omista. Mulla on joskus tullut vaikutusajan jälkeen jotain viivan tynkää mutta ohjeissa sanotaan että viiden minuutin jälkeen luettava testi ei oo enää luotettava koska voi antaa väärän tuloksen. Mutta jos vaikutusajalla on tullut niin sitten on jotain ilmassa... ;)
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Ainiin, Woltin parkkiskuva on vielä näkemättä :LOL:

Sniffille peukut! Apteekin omaan en oo ikinä saanut mitään muuta piirtymään ku sitä itteään ;)

).( Ovista tikuteltu taas aamulla ja viiva lähtenyt selvästi haalistumaan eiliseltä.. Tarkottaako tää nyt että ovis on ohi vai vasta käsillä? Eilen ja toissapäivänä sain vielä lähes kontrolliviivan vahvuisen viivan.. Peitot on kyllä heilunu yy kaa koo.. viiteen kertaan tän viikon aikana, eli varauduttu ainaki on :D
 

Yhteistyössä