Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
empuska IVF hoidot alkaa sillä että saat joko lähetteen julkiselle tai marssit yksityiselle. Yksityiselle näyttää menevän suurinpiirtei hoitohinta 1000-4000 hinta, riippuen kuinka monta hoitokertaa ultraa viljelyä punktiota yms. tehdään. julkisella n. 500 kerta jossa punktiot ja siirrot yms. lääkkeet.

Itse oon julkisella: lähetteellä mennyt, siellä aloitetaan olettamuksesta, että pariskunta tietty on tutkittu, käyty infektio testeissä ja sitten yhdessä mennään suunnittelukäynnille jossa kerrotaan hoidosta ja suunnitellaan lääkkeet yms. meillä kokeiltiin ensin inseminaatiota 4krt. ja kun siitä ei kuulunut niin sitten IVF hoitoon. IVF hoidoista on foorumilla oma keskustelunsakin siellä on kaikkea siihen liittyvää ..kannattaa kurkkia sinne ;)
 
mamma2012, meinaakko nää testata huomenna?? :)

).( Kahesti illan aikana käyny metallin maku suussa :O Eka säikähdin et mitä myrkkyä mun suuhun on päässy :LOL: Jospa löytyis parempia selityksiä. Muuta pientä tänään ollu kipu alavatsalla pyöräillessä ja nolooooo ilmavaivat :D Tunnen itteni lähinnä höpsöksi, kaikkia outouksia sitä itessään huomaakin.
 
Kp10 ja ovistesti hyvin nega.
Mietin tosin, voiko siihen ovistestiin vaikuttaa pitkät päiväunet... tai sanotaanhan että heti aamulla yöunien jälkeenkään ei paras testiaika ole, vaan vasta kun on hereillä olluth joitain tunteja. Nyt nukuin 3h (hups, oli aika väsyttävä viikko takana) ja sitä ennnen lin hereillä tunnin ennen tikun kastelua...
Noh, spekulointia, viitsi turhaan kahtakaan testiä tehdä päivässä, kun oon jo vähän luovuttanut tärppien suhteen :D

Vaan on sitä silti talleteltu tänäänkin varuiksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Moi. Puhetta hoitojen hinnoista. Riippuu paikasta ja varmasti paikkakunnasta. Ja tietysti miten hoidetaan.

Meillä onnistunut hoito 3. Icsi yksityisellä maksoi n. 4000-5000 ja tässä on kaikki kustannukset. Mahdollisten alkioiden pakastus sit erikseen vuosittain oli noin 400€. Tämä siis kuopiossa 2012.

Aiemmat kunnallisella 1. Ivf n. +/- 1000 jossa lääkkeet ja polikäynnit. 2. Ivf suurinpiirtein samaa mut lääkkeitä enemmän joten pikkasen kalliimpi.
 
Catharin: voi pöh, mutta ajatukset uuteen kiertoon ja jospa se olisi SE kierto. Halaus.

Lukka: ajattelin testata, mutta unohdin aamulla... Tuo varhainen raskaustesti pitäisi tehdä aamupissasta. Pah. Ehkä kuitenkin pidättelen vähän ja testaan kuitenkin ;) ja minulla oli ensimmäisessä raskaudessa tuota metallin makua!

Minni: toisen merkkistä testiä kehiin!

).( yö oli levoton ja näin outoja unia? Samoin heräsin yöllä kun tunsin kipu ja tajusin sen olevan peräpukamakipua! Kiva. Niitä vaivoja viimeksi ollut edellisessä raskaudessa...
 
Minni. Kyllähän sä raskaana oot, se on selvä. Digi o siitä tylsä että se näyttää raskaana 1-2 hyvin vähäläkin hcg:llä
Sinuna ostaisi vaik apteekin oman. Se antaa hyviä ja selkeitä viivoja. Toivotaan nyt että sulla dpo päivä on vaan nyt pienemmät ja viivat vahvistuu hitaasti. Ei auta ku ootella :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Ensiksi onnittelut vahvistuneista viivoista/plussista HooKoo, Tammityttö, esikoinenhaaveissa!

minni, Kyllä tuossa testissä kuitenkin minunkin mielestä on selkeä plussa! Eli testaile vaan eri testillä, jospa sieltä vahvempaa alkais tulemaan. :)

bulbasaur, Selkeet viivat on testissä, toivotaan, että pysyvätkin ja vahvistuvat! Ja toivottavasti vuoto on jotain asiaan kuuluvaa. :hug:

ON: Nyt mennään kp27. Toissapäivänä huomasin valkkarin muuttuneen ihan juoksevaksi! Sitä on jatkunut nämä pari päivää ja en voi kuin hämmästellä. R-testin tein kuitenkin eilen laimeasta päiväpissasta, nega oli. Kerkesin heittää jo pyyhkeen kehään ja syödä ison palan mantelikakkua, kunnes sitten lohduttauduin vielä aikaisilla kiertopäivillä ja iltaisilla parilla voimakkaalla repäisykivulla.... Kuinkahan pahasti sitä ihminen voi itseään huijata?! Päiväkirjaakin olen kirjoitellut viikon, kun tuntuu ettei näistä viitsi oikein kenellekään puhua - hulluna pitävät!

Toissapäivänä lämmöt nousi 36.8, kun normaalisti kieppuvat 36.2-36.4, mutta enpä oikein noihin osaa luottaa. Enkä ole kyllä aina samaan aikaan mittaillutkaan (niin, miksi sitten edes mittailen?!). Palelua ja nenän vuotamista/tukkoisuutta ollut nyt lähemmäs pari viikkoa kohta.... Tulis nyt sitten edes se flunssa jos on tullakseen! Mulla ei muutenkaan flunssaa tai mitään ole ollut pariin vuoteen. Viime syksynä oli yksi päivä lämpöä 37.6 ja se veti mut petipotilaaksi. Seuraavana päivänä olinkin taas ihan terve ja lämmöistä ei tietoakaan...

Ihmiskeho on niin ihmeellinen, ettei tästä kyllä ota selvää itse erkkikään. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mulla ainakin oli tosi selviä oireita. Jotkut hajut teki tosi pahaa, nippalut ja viiltelykivut, kohdunsuullakin tuntu pari kertaa sukkapuikkopistoja. Väsymys, jäätävä palelu, nenä vuosi, tukkosuus... Mut niin vaan ne menkat taas alkoi. Ja huomasinpa nyt vasta et olen kitannu 40% greippimehua. Eli mistä löydän vahvempaa?!?
 

Yhteistyössä