Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Eikös noi sofitkin ollut niitä mihin tulee viivoja vaikka ei pitäisi?

Omaa.. eipä muuta kuin lämmöt koholla että ainakin olis sitten munasolu irronnut. Ja näin paljon koholla ei oo ollut kuukausiin että olisko nyt sitten irronnut laadukkaampi tai ainakin keltarauhanen olis tehokkaampi..:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo kuin kokemusta raskauskeijun niistä herkistä 10. Ja niihin on tullut viivanpaikka.

Empuska mulla ei oo sofista kokemusta mutta mitä oon lukenut niin aika monelle tullut. Tee joku toisen merkkinen.. :D Eihän sitä koskaan tiedä.. :heart:

Niin ja tervetuloa geesa. :)

Viimeksi muokattu:
Osallistunpa nyt minäkin keskusteluun... Eilen päivällä haaleaakin haaleampi viiva apteekin omalla, lähes näkymätön. Tänään aamulla digillä: raskaana 1-2. Olen aika pyörälläni päästä... Ei ole varsinaisesti vauvakuumetta ehtinyt olemaan... ja ikääkin 36, jaksanko vielä...

• Tykkää
Reactions: Cisu ja Jännää
Vau! Onnea Meibijees! :flower: :) Kyllä kai sitä jaksaa, jos tahtoo. Kokemuksella en voi tietenkään sanoa, mutta äitipuoleni teki ensimmäisen ja viimeisen lapsensa eli siskopuoleni ollessaan 40v ja hyvin on jaksanut olla hyvä äiti tyttärelleen. :) Eikös sitä sanota, että elämässä useimmiten katuu niitä asioita jotka jätti tekemättä kuin niitä joita on tehnyt?

(.) Siis nyt kyllä! Kertokaas, mitä olette mieltä! Joko olen raskaana tai sitte mulla on pahimman luokan kohtutulehdus tms.! Valtavat menkkajomot alavatsalla. Ennen tätä aamua jomoja on ollut silloin tällöin (ei kumminkaan ikinä ennen näin paljon ennen tätiä, yleensä vasta sitten kun vuoto jo alkanut), nyt voimakkaana koko ajan! Tädin pitäis tulla ke/to ja nyt siis dpo 9. Muuta oiretta ei sitten oikein olekkaan kuin tukkoinen nenä ja kipeä kurkku aamuisin. Oli pakko testata ovistesti tuossa aamusella kun en r-testiä vielä tohdi tuhlata. Noh, hyödytöntä kai se sinäänsä oli, eikös loppukierrossa kuulukkin tulla hailakkaa viivaa ovistestiin? Dpo7 siinä ei näkynyt yhtikäs mitään, nyt melko selvä viiva, kuitenkin paljon kontrolliviivaa hailukampi. Pakko varmaan jo huomenaamuna testata r-testillä, jänskättää! :whistle:

Tervetuloa uudet!

Empuska ja muut tietty, mäkin sain tässä ja viime kierrossa just noilla sofeilla kierron alussa aika selkeitä haamuja. Mietin olisko pissan joukkoon päässy verta ja se vääristää tulosta?! No juu, kuitenkin, olen todennu että sofeihin ei voi luottaa enkä niitä enää osta.

Meibijees onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin ja pieni tarraa kii! Ja pyh ja pah :D mä oon 38 ja kuopuksen sain 36. Hyvin jaksaa ;) mun äiti sai mut iltatähden 42v

Geesa kyllä sitä viivaa tulee loppukierrossakin mutta toisaalta mulla ovistesti oli ihan haalu kun r.testissä oli jo selvä viiva. Peukut!

Täällä oltu taas testi puuhissa :)

Ylempänä eilinen ja alempi aamuinen kuivuneena. Omaan silmään näyttäisi aavistuksen vahvistuneen, muttamutta nyt on tullut hieman rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä eli hieman epäilyttää kestääkö tämä ollenkaan...

image

Tervetuloa uudet! :)

Theran, oih toivottavasti nyt tärppää!! :)

mamma2012, eikä!! Huomenna sit! Mä ostin lisää jo eilen, en ymmärrä miten ensin aattelin viidellä pärjätä :D Varsinkaan ku aloitin näin aikaisin :headwall:

Tammityttö, voi voi ei täällä oo mitään jännää... Oireet tulee ja menee, lämmöt yhä koholla vaan testit näyttää korkeintaan viivanpaikkaa :( Dpo 8 tai 9 tänään.

http://2.bp.blogspot.com/-J1ijBNCiUJ4/VRegkaOhEXI/AAAAAAAAEBI/xlvkKgbYpHM/s280/IMG_20150329_085819.jpg

mimmi92, jee, aika hienoa....! Tosin mietin kyllä että mahtaako tuossa iässä kuitenkaan enää tulla vahinkoja?

Lukka ainakin äitini väitti niin :D voi tosin myös olla että kun mun poika ollu sillon n. 3kk kun alkunsa saanut joku vauvakuume nousta :D no ei uskon kyllä että puhui totta kun 7v sitten oli sterilisaatio jonossa, lääkäri ylipuhui hormoonikierukkaan joka ei sopinut. Yksityinen gyne totesi sitten myöhemmin että munasarjat on lepotilassa että ei näillä enää ilman hoitoja lapsia tehä että ihan turhaa. Pari vuotta meni kuulemma ilman ehkäisyä ja sitten kävikin näin :D

Labbanen sulla on hieno viiva!

Geesa tervetuloa mukaan! Eikös voimakkaat menkkakivut voi olla ihan hyvä merkki.. Toivotaan parasta!

Empuska saa kyllä jänniä tuloksia.. miten ne testit voi tommosta näyttää..

Meibijees Onnea! :)

Lukka toivotaan että testi näyttää paremmalta muutaman päivän päästä.. jotain siinä tosiaan nytkin kyllä näkyy.

Itsellä tänään dpo 10 ja aamun testi niin negatiivinen kuin vaan voi olla. Tekisi mieli vaan itkeä ja huutaa. Miksi ei voi onnistua. Toivo on tässä hommassa se kamalin mutta tietysti myös paras asia. Toivoa on niin kauan kunnes vuoto ei ala, toivoa on seuraavassa kierrossa, toivotaan ja toivotaan. Joka kuukausia annetaan mahdollisuus mutta aina se päätyy pettymykseen. No ehkä se yk 10 on meille onnekas tai ehkä se kierto ei alakaan ensi keskiviikkona… Olisi kyllä julmaa pilaa saada ensimmäinen positiivinen testi aprillipäivänä :D

mimmi92, no ohhoh onpas käyny hauskasti :D Toisaalta varmaan aika ihana yllätys, tuossa iässä enää harvat pystyy!

MainiMelina, tiedän ton tunteen... Tsemppiä ja vielähän meillä on varhaista ja toivoa jäljellä tällekin kierrolle! :) Kiinnittyminen tais yleensä tapahtua dpo 6-12 ja siitä menee vähintään muutamia päiviä ennen kuin hcg-taso alkaa riittää herkimpäänkään testiin. Toivotaan että nuo testit vielä iloksi muuttuu! :) Jännät päivät!

Miidu, mikä dpo sulla oli? Voihan se olla vielä liian varhaista plussalle?

Mulle alkoi jo mieskin heittää että entäs jos oon raskaana kun valitin miehen kuoriman appelsiinin hajun yhdistyvän hyvin ällöllä tavalla mun kananmunien makuun :O Melkein tuli puklu. Ja harmitti ku reagoin taas niin vahvasti ku en halua antaa turhia toiveita ukkelille. En tiiä tosiaankaan onko toi nyt mitään sen kummempaa, oon muutenkin ihan yliherkkis hajujen kans. Ja sitäon niin äkkiä näkemässä oireita siellä ja täällä, just aamulla kasattiin varastoon esikon koon 56 vaatteita ja ai kauheeta miten ne oli pieniä ja sööttejä, tippa linssissähän niitä piti ihailla :heart:

Plussatuulia toivon kaikille :) Ja leppoisaa sunnuntaita!

Viimeksi muokattu:
Lukka. Toivotaan parasta :) mä olen kans hajuherkkä joten en voi luottaa siihen oireena ollenkaan. Ennen testiä/testin ollessa plussa ei tälläkertaa hajut tuntunut yhtään erilailla. Vasta nyt pari viime päivää on selvästi ollut tarkempi hajuaisti tai siis silleen että ne hajut oikeesti tuntuu pahalle.

Haaveissavauva: Olisikohan vuoto vain asiaan kuuluvaa, sillä viivahan siellä on! Toivotaan vuodon loppumista ja viivan vahvistumista!

Lukka: minulla oli ensimmäisessä raskaudessa heti alussa noita hajujuttuja, joten toivotaan parasta!

).( enpä usko, että huomenna aamulla tarvitsee testailla; - aivan menkkamainen olo.... selkää ja vatsaa jomottaa ja kaikki kiukuttaa. Ei ole sitten mitää raskauteen viittaavia oireita; rinnatkin normaalit "koirankorvat". Voi ketutuksen ketutus.

Haaveissavauva, viivaa näkyvissä!

Täällä kp3, tuntuu ettei menkat ole vielä edes alkanut. Tai vuoto on ollut yhtä niukkaa kaikkien näiden kolmen päivän ajan kun ennen puolessa päivässä -.- Viime yönäkään ei ollut vuotanut juurikaan yhtään, ja tänäänkin "puhtaan" tampoonin sain vaihtaa. 0_o r-testi oli kuitenkin nega, nää nyt on/oli jotkut tooooosi kummalliset menkat..

Mimmi92 on kyllä mielenkiintoinen ja ehkä erikoinenkin tilanne menossa teidän perheessä. :)

Haaveissavauva selvästi näkyy! Vahvistumista! :)

Lukka meillä taitaa olla melkein samat piinapäivät, mulla nyt 9 ja sulla 10?

Viimeksi muokattu:
Täällä on kp 2 ja myös tosi oudot menkat. Yleensä mulla on todella runsaat menkat, et tulee aina siteen yli. Aamulla siteessä ei ollut tipan tippaa verta ja tän päivän aikana muutenkin tullut tosi niukasti mitä vertaa muihin menkkoihin. Eikä oo nyt ees kipeet sillai kun yleensä. Tulis sit jo se ovis pian ni pääsis taas hommiin harjottelun sijasta!

Yhteistyössä