Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Täällä taas eilen sekä tänä aamuna vuotoa. :( kipasin hakemaan uuden testin ja samalta näyttää minusta kuin eilisaamuinen. :/
Tai ehkä hieman hailakampikin koska tuossa kuvassa ei vielä kuivunut.

Tositosi piinaavaa kun vuotelee ja mistään ei voi mitään tietää.. Argh...

image
Toisessa raskaudessa mulla oli ns. menkat. Kesti 4-5 päivää vuoto. Tein kyllä itse vasta n. viikko vuodosta testin, kun luulin niitä tosiaan menkoiksi. Ja plussa oli.
 
Mulla ainakin oli tosi selviä oireita. Jotkut hajut teki tosi pahaa, nippalut ja viiltelykivut, kohdunsuullakin tuntu pari kertaa sukkapuikkopistoja. Väsymys, jäätävä palelu, nenä vuosi, tukkosuus... Mut niin vaan ne menkat taas alkoi. Ja huomasinpa nyt vasta et olen kitannu 40% greippimehua. Eli mistä löydän vahvempaa?!?
Mites jos puristaisit itse? :) Mä kulutan greippini joko sellaisenaan syömällä tai sitten puristan sitruspuristimella mehuksi. Mehua juon sitten semmoisenaan tai maustan juomavettä!
 
Jestas täällähän on ollut menoa viime päivien aikana! Onnea plussanneille! Jotenkin muiden plussat herättävät myös itsessä toivoa :) Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä tänä aamuna testiin ensimmäinen viivan paikka ikinä. En saanut kuvaan mutta kyllä siinä luonnonvalossa jotain näkyy. Tässä nyt sitten tietenkin elättelen toivoa että jos se onkin haamujen haamu eikä vain viivan paikka. Onhan dpo 9 vielä aikaista testata. Jotenkin todella oireeton olo. Yleensä tässä kohtaa kiertoa rinnat ovat todella kipeät mutta nyt ne alkoivat vasta tänä aamuna tuntumaan joltain. Ei menkkatuntemuksia mahassa, ei mitään. Vähän on usko tähän kiertoon loppunut mutta kyllä mä huomenna taas testaan :)
 
Heippa!

Tulisin täältä näin ensikertalaisena kyselemään neuvoa! Eli eka lapsi yrityksessä ja ihan noviisi näiden testien kanssa :) Eli näkyykö kuvassa mitään/viivanpaikka/haamu? Testi on Pregcheck ja kuvattu 5min sisällä.. Kiitos jos voitte auttaa! Itse siis olisin näkeväni jotain viivan tynkää. Menkkojen pitäis alkaa maanantaina.

image
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Cisu
Labbanen, Mulla myös ollut viimeaikoina pregcheckin testejä ja näyttävät kyllä ihan puhdasta negaa, ei tihrustamallakaan näy mitään viivaan liittyvää missään valossa. Eli kyllä mä ton haamuksi luokittelisin :)
 
Heippa!

Tulisin täältä näin ensikertalaisena kyselemään neuvoa! Eli eka lapsi yrityksessä ja ihan noviisi näiden testien kanssa :) Eli näkyykö kuvassa mitään/viivanpaikka/haamu? Testi on Pregcheck ja kuvattu 5min sisällä.. Kiitos jos voitte auttaa! Itse siis olisin näkeväni jotain viivan tynkää. Menkkojen pitäis alkaa maanantaina.

image
Kyllä mä näen siinä viivaa. :) Uusintatestiä vaan toisena päivänä. :flower:
 
Kiitos kaikille, jotka kommentoi kuvaa! En siis ihan harhoja nähnyt ;) Ajattelin aamusta testata tuon toisen tikun pakkauksesta.. Rupeaa jo vähän mahan pohjaa kihelmöimään jännityksestä josko joku matkassa olisi! Ollaan puolisen vuotta yritetty tosin pillereiden jälkeen kierto ollut hieman epäsäännöllinen.

Palailen varmaan aamusta uuden kuvan kera!
 
Labbanen muista että hcg tuplaantuu parin pv välein joten älä masenu jos viiva ei ole välttis tummempi :) etenki ku pieney päivät menossa. Vähän myöhemmin se toki sit nousee jyrkästi tyyliin 5-10-20-40-80 ja sit nousu onkin nopeaa 160 jne.. :) siis karkeasti laskettuna :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
MainiMelina, jospa sieltä plussaa tulisi, ei tosiaan vielä tarvikaan näkyä!

mamma2012, ihan niin ku jotain häivähdystä näkyis! Huomenna ehottomasti uutta, aamupissasta! Mulla ei oo ollenkaan plussaoloja joten ees sun pitää nyt plussata :D

Labbanen, hyvin näkyy, mä sanoisin tuosta että onnea!! :heart:
 
Hmmh, kp11 ja ovistesti nega :/
Tavallaan tekisi mieli leikitellä ajatuksella et ovis vaan ois jo ollut... kun kiertoni ovat keskimäärin niin lyhyitä olleet, ni vois se olla jo ollutkin, en vaan olisi saanut kiinni... heh.
Vaan tuskinpa. Lämmöt kyllä noussu puolisen astetta... mut se nyt voi nousta mistä syystä vaan.
//muoks, aijuu ja ihme rinta/kainalokipuilu ollu tänään päällä. Ei semmosta kipukipua vaan lähinnä epämiellyttävä tunne. eniten tuolla oikeessa kainalossa/rinnan sivussa... mitä lie sekään meinaa. Haaveilen et se ois ovisoire :D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei!

Uusi tulokas ilmoittautuu joukkoon! Oviksia testailin ensimmäistä kertaa vasta tässä kierrossa (vuosia sitten testaillu, että jotain käryä hommasta on ja usein luteaalivaihe jää lyhyehköksi) ja cerazetet lopetin joulukuussa. Nyt menossa YK3 ja ensimmäinen laps haaveissa, ikää mulla 27v.

Ajattelin tulla teidän seuraan, koska olen jo pidempään seuraillut teidän juttuja ja, koska itsekin olen alkanut huomata itsessäni hätähousuisen himotestaajaan oireita, on tämä ketju mitä parhain lääke (eli tekee entistä hullummaksi :D ).

Torstaina 19.3. tuli komea ovisplussa ja ovisoireet heti perjantaiaamuna joten nyt menossa dpo 8 ja tuskastuttaa ajatella, että vielä pitäis odotella ainakin se 3pv. Pää kuvittelee välillä ties mitä oiretta tai ainakin jokaisesta vihlaisusta tai kolotuksesta nousee mieleen heti, että tämän täytyy nyt olla "niitä" oireita. :rolleyes:

Muoks. oviksen päivämäärä
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Geesa!

Empuska: mitä ihmettä, tosiaankin outoja tikkuja ;)

Lukka: himotestaajan pahin painajainen eli minulla ei ole yhtään testiä aamuksi! Joten nyt menee testaus maanantaille sillä en kyllä selviä aamulla apteekkiin ja takaisin pissaamatta housuun... sinun pitää tehdä testit meidän molempien puolesta :)
 
No on ihan älykummallisia, omituista on se että se antoi sitä hailua/viivanpaikkaa jo ihan testiajalla! Tai nuo kaksi ensimmäistä kuvaa, taidan ihan varmuuden vuoksi tehdä aamulla vielä yhden sofin. On vähän ollut omituiset menkat tähän asti muutenkin 0_o mutta ei, raskaana en ole mutta pakko saada vielä viimeinen varmistus :D
 

Yhteistyössä