Ensiksi onnittelut vahvistuneista viivoista/plussista HooKoo, Tammityttö, esikoinenhaaveissa!
minni, Kyllä tuossa testissä kuitenkin minunkin mielestä on selkeä plussa! Eli testaile vaan eri testillä, jospa sieltä vahvempaa alkais tulemaan.
bulbasaur, Selkeet viivat on testissä, toivotaan, että pysyvätkin ja vahvistuvat! Ja toivottavasti vuoto on jotain asiaan kuuluvaa. :hug:
ON: Nyt mennään kp27. Toissapäivänä huomasin valkkarin muuttuneen ihan juoksevaksi! Sitä on jatkunut nämä pari päivää ja en voi kuin hämmästellä. R-testin tein kuitenkin eilen laimeasta päiväpissasta, nega oli. Kerkesin heittää jo pyyhkeen kehään ja syödä ison palan mantelikakkua, kunnes sitten lohduttauduin vielä aikaisilla kiertopäivillä ja iltaisilla parilla voimakkaalla repäisykivulla.... Kuinkahan pahasti sitä ihminen voi itseään huijata?! Päiväkirjaakin olen kirjoitellut viikon, kun tuntuu ettei näistä viitsi oikein kenellekään puhua - hulluna pitävät!
Toissapäivänä lämmöt nousi 36.8, kun normaalisti kieppuvat 36.2-36.4, mutta enpä oikein noihin osaa luottaa. Enkä ole kyllä aina samaan aikaan mittaillutkaan (niin, miksi sitten edes mittailen?!). Palelua ja nenän vuotamista/tukkoisuutta ollut nyt lähemmäs pari viikkoa kohta.... Tulis nyt sitten edes se flunssa jos on tullakseen! Mulla ei muutenkaan flunssaa tai mitään ole ollut pariin vuoteen. Viime syksynä oli yksi päivä lämpöä 37.6 ja se veti mut petipotilaaksi. Seuraavana päivänä olinkin taas ihan terve ja lämmöistä ei tietoakaan...
Ihmiskeho on niin ihmeellinen, ettei tästä kyllä ota selvää itse erkkikään. :headwall: