Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Cisu, hyvää suklaata ja muita positiivisia ajatuksia sinne! :hug:

En tiiä onko nyt ovulaatio tulossa vai mikä mut itellä aktiivisuutta löytyis enemmän ku esikoiselta päikkäreitä ja päädyttiin sit esikoisen nukkuessa päivän päikkäreitään laittaa lottoa vetämään kuten isäntä asian ilmaisee :p Hyvää harjoitusta jos tässä jokin kierto joskus alkaa.

Paksuja plussia ja masuja kaikille! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30719217:
Cisu halaus! !

Woltin testiä ootellessa :popcorn:. Ei sulla olis ovistestiä millä katsoa suuntaa-antavaa :D?
Ei sitten minkäänlaista testiä, aarrffff :D
Huomiseen joutuu venaa.

Mistähän niitä sais ovis ja raskaustestejä halvalla? (Salaisessa paketissa ettei teini kekase liian ajoissa :D se on ollu se vauvakuumeinen = sisarus viimeset 3v ... XD :D )
 
Pisamapeikko :hug:

Wolt. Saahan niitä vaikka raskauskeijulta netistä tms huomaamattomasti pakattuna.

On: seuraan Pisamapeikkoa kohta. Jos lugea ei olis menkat olis jo alkaneet. Menkkakipuja on aika lailla ja muutkin oireet hormonien romahdukseen sopivia. No, ihan kiva tietää ne verikoe arvot. .
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Himotestaamisesta menee kyllä niin ilo, kun ei mun ovistikuissa oo näemmä enää mitään tulkintavaraa xP Kp18 ja paukuttaa taas selvää negaa että huh.

Hiukan pelkään jo että menkatkin saattaa olla ihan oven takana...kauhee limailu tullu ja lämmötki vaan sitä 36,6 luokkaa :/ Kai täs pitää alkaa ajatella et se ovis on menny ihan bongaamatta ohi jos se on tapahtunu.
 
Pisamapeikko. Eeenhään mää mittää.. :D. Minä ainakaan mittää testaa..mitä mä täällä edes..väärä ketju :whistle:..

Zuhina. No toivottavasti ny ei ainakaan menkat ala!

Täällä menkkakivut jatkuu. Tuntuu että koko emätin ja kohdunsuu räjähtää pihalle. Auh. Mitähän tää nyt on. Migreeniäkin puskee.
 
Nonih, nyt on sit neljänä päivänä peräkkäin heiluteltu peittoja, jos nyt sit oikeesti tärppäis ja pysyis matkassa?! Menis sit jo 2vko nopeesti! Mulla on vaan yks r-testi, yritän säästää sitä siten et jos tuuri käy ni testailen vasta sit kun menkat on viikon myöhässä, mitenköhän sekin onnistuu :O
 
Wolt: aamulla jotakin testiä!

Pisamapeikko: :hug: ja hurja olet, jos pystyt testaamatta olla :p

Tammityttö: mikä dpo sinulla menossa? Jos kuitenkin olisi vain myöhäisen ovulaation tuomia juttuja ;)

ON: apua, - olen jäänyt nyt virallisesti koukkuun tähän testaamiseen. Tänään menin sitten tekemään jo kaksi testiä, toisen aamupäivällä ja toisen illemmalla...Kp12 menossa, ei tuntemuksia kuin yhä "kuplintaa" oikealla puolella jossakin munasarjojen tienoilla. testituloksista en osaa oikein sanoa, - toiveikkaana tietenkin huomaan mukamas viivan vahvistuneen :whistle:
Aamun tulosta:

Illan tulosta


testi-iloa ja plussatuulia kaikille :wave:
 
Täällä kpvat kivut ja muut loppui (johtui ilmeisesti menkkojen "oikeasta ajankohdasta ". Maha laskeutui litteäksi, maitoa tulee eli estrot on laskeneet loppukierron tasolle. Olo on mitä normaalein. Eli huomenna dpo10 ja testi ja luget saa loppua. Tai no..en taida edes tuhlata raskausestiä, raskaana mä en oo.
 
Aliaana. Näkyy! Mikä dpo menossa? Mitkä olot? Teitkö uutta testiä?

Jännä tosiaan miten tää imetys o ehkä paras raskaustesti. Eilen tosiaan täysin tukossa olleet tissit alko taas vuotaa uudelleen ja nännikipu katosi (lugesta huolimatta ). Näin käy myös heti oviksen jälkeen kun estrogeeni romahtaa. Estro ja prola kun toimii vähän niinku toisiaan "estäen". Siks monella lapsi vierottuu alkuraskaudessa kun Maito menee tosi tiukalle eikä lapsi viitsi napeltaa niin kauaa
No..leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Iham kiva saada tietää mitä uusia arvoja amh ja fsh olisi
 

Yhteistyössä