Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ps Heidi, tallettelitteko miten sillo toka plussan kans?

Lukka, joo ..ei ainakaan kovin selvä viiva oo :(!?

On: kappas. Sylkitesti toimii ehkä sittenkin. Vahvistuva viiva ja tänään ruutuun läjähti oikeaoppinen saniainen. Kiva että mies on just yli vuorokauden poissa. Pah ja pyh. Seuraava talletus mahdollista tiistai illalla myöhään. Hope its okei...
 
Kiitti :heart:

Tammityttö pakko se oli hyödyntää kun nää kierrot on ollu mitä on.. Toka ovis+ tuli kp21 (vahvin plussa koskaan kp24), ja rakkautta oli kp:t 20,21 ja 24.

NPÄ:llä näyttää viiva vahvistuvan, varovaiset onnittelut :heart:
 
Lukka, pitäiskö sun kokeilla digiä?!
Emmää tiiä ennää mistää mittää... Ihime touhua mun viivat... Kai sitä kohta pitää raskia digikin ostaa. Mies jo nauro että "Aina vaan uutta testiä, hienompia ja kalliimpia, niin kauan et tulee selkeä plussa" :LOL: :stick: On se kumma kun testihalut heikkenee koko ajan, jotenki haluaa suojella itseään pettymyksiltä eikä viittiskään testata :ashamed: Miten tarkka se digi on? Saiskohan sillä tän lopullisesti pääteltyä, plussa vai ei tälle kierrolle? Ja toisaalta, näyttäiskö turhaan positiivista sekin jos tää on vain jotain kiinnittymistä/kemiallista?
 
Viimeksi muokattu:
pisamapeikko, eikä :( Mullakin oli aiemmista labroista soittoaika hoitajalle niin mainitsin sit mun haamuista raskaustesteissä, eipä tuolla ollu yhtään parempia ideoita ku mullakaan, "oottele". No oottelenhan minä koko ajan :confused:
 
Pisamapeikko mitä! ? Mitä siellä tapahtui?

Sylkitesti perustuu estrogeeni nousuun. Kun.estrot on koholla niin syljen suolapitoisuus muuttaa ja se kiteytyy. Eli siihen "mikroskooppiin pannaan aamulla sylki. Se kuivuu x aikaa (vaikka päivän , tulos ei katoa) ja katsotaan linssiin. Pienet pallot on perus sylkeä, sellanen sekava syherö Lähestyvä estrogeeninousu ja sellanen saniainen kertoo että ovis lähenee eli on päivän parin sisään. Mut tää on herkkä virheille suuntaan ja toiseen. . eli kerranki join mehua ja otin palan juustoa. Joku puoli tuntia siitä muisin testin ja tein sen. Hieno saniainen vaikka ei todellakaan ollu ku tyyliin joku kp 5 menossa :D.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Empuska, ootko varma ettei voi noi viivat raskaudesta johtua? Tuliko testiajalla?
Kokeilisin varmuudeksi toista merkkiä.

Mulla on käynyt niin et oli normimenkat mutta oireiden takia testasin ja tuli haamu kp 10 joka vahvistu päivä päivältä. Ja olin siis raskaana ! Kuukautiset olivat täysin normaalit ja tulivat ajallaan.
Tuulimunaksi se raskaus tosin osoittautu rv 8
 
Lukka kyllä mä siinä viivaa näen. Kokeile digiä mitä se sanoo tai sitten jos terkkari antais veritestiin lähetteen. :)

Muoks. Eikös digi ole 25? Korjatkaa jos oon väärässä. :p

Vaikka mulla ei oo ihan noin paljon kp niin silti aamulla otti päähän testaa kun tiesin että petyn. Kai sitä sitten kuitenkin vähän aina toivoo että jospa sittenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla taas sivulla 269 pc haamu ovuloimattomasta kierrosta.. En osaa laittaa linkkiä.. Kp 18 eikä vieläkään ovisplussaa. Tai siis en oo vielä tänään tehny mut sit kun pääsen töistä niin pakko heti uittaa kun limaa tullu jo viikon :D


Muok. Osasimpas :D
 
Viimeksi muokattu:
Theran, no jotakin punertavaa tuossa sunkin testissä on! Ei vielä kannata luopua toivosta :) :hug:

Meinasin kyllä ostaa digin mutta iski kamala nuukuus ja ostin rfsu:n testin huomisaamuksi :p Miehelle jo sanoinkin että voihan sitä tietty ehkäisyvälineiden sijaan käyttää rahaa sitte raskaustesteihin, ne on kondomeja jännempiä :LOL: Kauhea riippuvuus kehittyny mullaki jo tähän pissaamiseen mut onneks tää on muuten ihan terveellistä, vrt. nyt vaikka tupakointi :p
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Lukka kiitos nauruista! :LOL: Joo mäkin vaihdoin tupakoinnin testaamiseen. Onhan se nyt terveellisempää. :p Eikös noista rfsu testeistä oo sanottu huonoa? En oo uskaltanut ostaa niitä. Tosin niin kyllä predictor earlystäkin ja silti ostin sellaisen. :LOL:
 
sanski
moikka kaikille=) tietääkö joku onko rfsu liuska r-testissä viivanpaikkaa? itse tein tänään sellasen tuli toinen viiva siihen mutta ei ollut ihan valkonen,muttei punertavakaan.en saanut kuvaa otettua.harmi.tsemppiä teille kaikille odotuksen odotukseen.
 
Ai niin piti kysyä onko teillä kanssasiskot heittää mitään teoriaa mistä johtuu tuikkiminen ja jomotus munasarjan kohdalla jos kyse ei ole ovulaatiosta? :O Vähän aiheuttaa nyt minussa ressiä tollanen :( Voiko kystat ym. oireilla noin?
 

Yhteistyössä