Hei! Täällä uusi vauvasta haaveilija! Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa, kun tuntuu että pää ihan sekaisin, osaisiko joku kertoa onko ollut samanlaisia oireita, vai kuvittelenko vain niin toiveajatteluissani, eikai voi tietää?
laskelmien mukaan ovulaatio oli n. 11.10.2014 ja sen viikon aikana ja vähän myös seuraavan viikon aluilla tuli peittoa heiluteltua, vähän varmojen päivien jälkeenkin, koska en saanut ovulaatiotesteistä selkoa, haalea toinen viiva joka välillä oli tummempi ja haaleampi, muttei missään vaiheessa yhtä tumma kuin se alkuperäinen viiva... Kyseessä oli apteekin oma testi.
Ensin olin varma, etten tullut raskaaksi heti ensimmäisellä kierrolla, koska oli vain yksinkertaisesti sellainen olo ettei mitään tapahtunut.... Mutta n. viikko ovulaatiosta tuli aika paljon valkovuotoa pikkuhousuihin, piti mennä ihan vessaan katsomaan alkoiko menkat etuajassa. Valkovuotoahan se oli, ei ole koskaan muistaakseni niin paljon tullut, se loppuikin siihen sitten, jatkui normaalina kuin ennenkin. Sen jälkeen rupesin oireita lukemaan netistä ja siellä sanottiin tämän olevan yksi oireista. Samalla päätin huvikseni testata lämmöt ja oli n. 37. Vaikka normaalisti on alempi ruumiinlämpötila. Seuraavana iltana 36.7 astetta. Siitä seuraavana päivänä huomasin lisää, vai onkohan nämä kuvitelmaa vain... Haistoin yhtäkkiä mieheni vieressä omituisen tutun hajun. Hänen gollegehousunsa jostain syystä... Myös hiukseni ovat ruvenneet rasvoittumaan todella usein, silloin mietin että johtuukohan hatun käytöstä, kun nyt on ollut ensimmäisiä kertoja hattu päässä kylmemmillä keleillä. Jos ne siellä alla ovat rasvoittuneet. Vetistelin myös 3 kertaa samana päivänä, mutta lähipiirissä myös vähän vaikeata ja niitä asioita tuli mietittyä, ja katsoin illalla nyyhkyleffan, silloin aukesi hanat ihan kunnolla. Myös suussani on ollut joku haava, ja rupesin miettimään onkohan se afta, luin että jollain oli ollut aftoja suu täynnä. Tämä ei kylläkään muistuta aftaa niinkään, vaikka siltä tuntuu. Tuona päivänä lämpö oli 36,8 astetta. Nämä huomasin siis eilen, eli viikko ja yksi päivä oletetusta ovulaatiosta. Noh ja tänään huomasinkin aivan uuden jutun, karvankasvu lisääntynyt ja levinnyt.... Voiko olla totta tämä ihanuus vai onko vain niin kova halu uskoa tähän, että mieli tekee tepposia. Ja tämä on myös vielä, aina olen ollut temperamenttinen mutta nyt enemmän, ja kun olen suuttunut, olen saattanut välillä nauraa ja olla yhtä aikaa suuttunut ja nauravainen.... Onko joku teistä tuntenut samanlaisia tuntemuksia? Kiitos jo etukäteen!! <3