Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
th (tervetulohaikara): mä sain samanmoisen siinä mun kemiallisessa, tosin sulla on kyllä vahvemman oloinen tuo viirunen kun ei tarvi juurikaan päätä pyöritellä että sen näkis :D Ihanaa, lisää testejä tänään? :)

Tainnu kyllä joku viivasilmä tulla kun oikeesti meinaa nähä niitä viivoja kaikissa testeissä :D Hykertelin eilen onnesta kun ovistestissäkin näkyi toinen viiva ja odottelen että saan taas raskaustestiin samanlaiset viivat.
 
ps. Ei ainakaan taas testipula iske hetkeen, tilattu mammaksi.fi:ltä 12kpl raskaustestejä + ovistestejä mikäli ensi kierrossa taas tarvitsee 8)

Helpommalla pääsisi kun jättäisi testaamisen vknloppuun, koska terolutit kyllä yleensä aloittaa menkat ihan hyvissä ajoin jos ei plussaa tule. (perjantaina olisi jo kp28)
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Minä täällä kans odottelen, että posti tulis ja tois r.testit.. Tilasin ensimmäistä kertaa kotitesti.fiiltä niitä sofi-testejä.. Ja nyt kyllä tuntuu, että en malta ootella mitään. Mulla olis perjantaina kp27.. :) Välillä on ihan sellanen tunne, että nyt oon ihan varmasti raskaana ja välillä taas tunne, että ei varmasti tuu plussaa.. Jotenki vaan luotan clomeihin, kun joka kerta on plussa tullut ensimmäisestä kierrosta.. sormet ja varpaat vaan ristiin ja jalat kans! x)

Ja onnea taas hirmusesti kaikille plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisiä!
Just heitin roskiin sen mun kierron takaisen selvän haamun ja vieläki harmitti ku tipuin korkealta ja kovaa, kun menkat sitten alkoiki..
 
Onko teillä jotakin vinkkejä, miten saada intoa uuteen kiertoon? Jotenkin kun raskaustestin plussa hiipuu vuodoksi niin sen jälkeen olo on tosi nukkavieru ja voimat vähän hakusessa. Monilla on varmasti vastaavasta kokemuksia. Onneksi seuraavaan odotettuun ovulaatioon ei ole edes kahta viikkoa, mutta toisaalta toivon ja innokkuuden herrättäminen tässä aikataulussa tuntuu pikkusen haastavalta.
 
Kaisa27
Mä en ymmärrä millä jaksoin neljä ja puoli vuotta tehdä, lukuisia keskenmenoja ja pettymyksiä..
Nytkin on taas reilusti yli vuosi ja neljä keskenmenoa.. ei olo ole yhtään positiivinen.
Ainut mikä ehkä on se että JOS se raskaustesti näyttäis tän kierron lopussa plussaa ja JOS se pysyy loppuunasti..
En ole edes sellainen ihminen luonteeltani joka malttais odottaa, enempi sellanen Mulle-Kaikki-Nyt-Heti...
 
kaisa27, voi kun sais näin virtuaalisesti lähetettyä sinne vähän voimia! Itellä ei oo paljoakaan yrittämistä vielä takana, mutta ajatusten pitäminen parhaassa mahdollisessa lopputuloksessa eli vauvassa saa innon pysymään. Mutta saattaa se turhautuminen tulla vielä itellekin...

Minä oon täällä tihrustanu noita teidän laittamia testejä, enkä nää oikeestaan missään viivoja vaikka kuinka säätää näytön kirkkauttakin... Alkaa mietityttämään, että oonko sitten missannu "haamuja" omissakin testeissä :D Mulla on kp 28, menkkatuntemuksia on ollu n. puoltoista viikkoa mutta mitään ei kuitenkaan tullu. Tänään KAIKKI menkkatuntemukset hävis, mitä tää nyt on?! Ja liuskoihin ei ainakaan omasta mielestä oo tullu minkäänlaista haamun haamua, vaikka niitä nyt joka päivä on tullu tehtyä, kun ei kivuista huolimatta oo vuotoa alkanu.
 
Itsellä alkoi jo oviskivut vaik kp vasta 4 eli olisko munasolun kasvukipuja.. Se vaan mietityttää kun kivut samal puolella kuin viime kierros voiko munasolu siis irrota samalt puolelt peräkkäisinä kk:Na?

Haamuilijoille viivan vahvistumista <3

Muille tsemppiä ja voimahaleja <3
 
Päärynärouva yleensähän irtoaa vuorotellen, mutta on myös mahdollista että irtoaa samasta peräkkäin :) mun yhellä kaverilla ei ole kun toinen munasarja ja välillä sillä on peräkkäisinä kiertoina ovis, mutta usein jää se ovis välistä..

Kaisa27 voimia sinne!
 
emmääkään nää mitää kenenkään testeissä.. :( noh jospa pian näkyis..

ON: mulla ois nyt dpo6.. pientä jomotusta ollu mahassa mutta en kyllä mee varmaks sanomaan onko se just oire vai piakkoin alkavat menkat.. koopeet ois jo 25 että viimeks alko menkat kp28.. että perjantaina ois odotettavissa menkat mutta toisaaltaan mulla menkat alkaa aina dpo14-16 välissä. Ne on taas näitä nää loppu piinavat päivät, vahdataan millo lörähtää housuun :stick:
 
Adell, en ainakaan mitään selkeää erota.. Toivotaan, että sellainen ilmestyisi! :p

Mulla ei ole mitään hajua mikä Dpo mulla on menossa.. sen takia olen aloittanut jo R-testeillä testailut. Jos ovis tapahtui silloin Kp12-Kp13, niin nyt minulla olisi Dpo10-Dpo11. Mutta jos ovis tapahtui vasta Kp18-Kp19, niin nyt olisi vasta Dpo5-6

Tässä kuvia eilisestä Raskauskeijun herkästä puikkotestistä (Kp23);
Kp23
IMG 2202-001

Ja tämän päivän "saalis" (Kp24);
Kp24
IMG 2211-001

Viivanpaikka, vai jopa haamu?
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Tervetuloahaikara mä nään kyllä selvän haamun :) veikkaisin että on toi dpo 10-11 :)

Huomenna aamulla teen uuden testin kun ei menkat vieläkään oo alkanu (kp 33 dpo 16 menossa) on kyllä piinaavaa tää odottelu. Ei oo koskaan ollu näin pitkä kierto..
 
Hei! Täällä uusi vauvasta haaveilija! Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa, kun tuntuu että pää ihan sekaisin, osaisiko joku kertoa onko ollut samanlaisia oireita, vai kuvittelenko vain niin toiveajatteluissani, eikai voi tietää? :D laskelmien mukaan ovulaatio oli n. 11.10.2014 ja sen viikon aikana ja vähän myös seuraavan viikon aluilla tuli peittoa heiluteltua, vähän varmojen päivien jälkeenkin, koska en saanut ovulaatiotesteistä selkoa, haalea toinen viiva joka välillä oli tummempi ja haaleampi, muttei missään vaiheessa yhtä tumma kuin se alkuperäinen viiva... Kyseessä oli apteekin oma testi.
Ensin olin varma, etten tullut raskaaksi heti ensimmäisellä kierrolla, koska oli vain yksinkertaisesti sellainen olo ettei mitään tapahtunut.... Mutta n. viikko ovulaatiosta tuli aika paljon valkovuotoa pikkuhousuihin, piti mennä ihan vessaan katsomaan alkoiko menkat etuajassa. Valkovuotoahan se oli, ei ole koskaan muistaakseni niin paljon tullut, se loppuikin siihen sitten, jatkui normaalina kuin ennenkin. Sen jälkeen rupesin oireita lukemaan netistä ja siellä sanottiin tämän olevan yksi oireista. Samalla päätin huvikseni testata lämmöt ja oli n. 37. Vaikka normaalisti on alempi ruumiinlämpötila. Seuraavana iltana 36.7 astetta. Siitä seuraavana päivänä huomasin lisää, vai onkohan nämä kuvitelmaa vain... Haistoin yhtäkkiä mieheni vieressä omituisen tutun hajun. Hänen gollegehousunsa jostain syystä... Myös hiukseni ovat ruvenneet rasvoittumaan todella usein, silloin mietin että johtuukohan hatun käytöstä, kun nyt on ollut ensimmäisiä kertoja hattu päässä kylmemmillä keleillä. Jos ne siellä alla ovat rasvoittuneet. Vetistelin myös 3 kertaa samana päivänä, mutta lähipiirissä myös vähän vaikeata ja niitä asioita tuli mietittyä, ja katsoin illalla nyyhkyleffan, silloin aukesi hanat ihan kunnolla. Myös suussani on ollut joku haava, ja rupesin miettimään onkohan se afta, luin että jollain oli ollut aftoja suu täynnä. Tämä ei kylläkään muistuta aftaa niinkään, vaikka siltä tuntuu. Tuona päivänä lämpö oli 36,8 astetta. Nämä huomasin siis eilen, eli viikko ja yksi päivä oletetusta ovulaatiosta. Noh ja tänään huomasinkin aivan uuden jutun, karvankasvu lisääntynyt ja levinnyt.... Voiko olla totta tämä ihanuus vai onko vain niin kova halu uskoa tähän, että mieli tekee tepposia. Ja tämä on myös vielä, aina olen ollut temperamenttinen mutta nyt enemmän, ja kun olen suuttunut, olen saattanut välillä nauraa ja olla yhtä aikaa suuttunut ja nauravainen.... Onko joku teistä tuntenut samanlaisia tuntemuksia? Kiitos jo etukäteen!! <3
 

Yhteistyössä