Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
sarasofia, kaikki erilaiset testitulokset tervetulleita :)
Mimmi tuo kuullostaa jotenkin lupaavalta tuo sinun tilanne, odotetaan jännityksellä seuraavaa käännettä. :)

Soitin neuvolan neuvontaan ja sanoivat että ei tarvitse edes käydä missään tarkastuksessa, että kesken kun menee niin menee vaan. Aikamoinen hullunmylly, ensin odotuksesta iloon ja sitten suruun muutamassa päivässä, mutta tätähän tämä on. Nyt pitää reipastua ja löytää intoa seuraavan oviksen metsästykseen. :) Ensi kierrolle otan tavoitteeksi olla tekemättä mitään "ylimääräisiä" testejä, nyt vaan oireita oli niin tuntuvasti että oli pakko testata!
 
Kaisa 27 mullekin sanottiin km (rv 6+0) että sit jos nousee kuume niin vasta tarkistettavaks.. Oli jotenki avuton olo kun eihän sitä voi olla edes varma että menin kesken kun vuodot alkuraskaudessa normaalia. Mulla kyllä tuli ihan siteestä sitten yöllä yli ja kauhee verilammikko niin tiesin et ei siellä enää mitään ole.. Halaus sinulle ja toivotaan että olisi vielä kaikesta huolimatta kyydissä!

En oo tänään testannu kun en jaksa esikoisen kanssa lähtee sateessa kävelee kauppaan (n 2km :)) täytyy pyytä miestä käyttää illalla kaupassa. Sekin jo aamulla kysy et testasinko, mut en kehdannu tunnustaa et testit taas loppu.. Ei kyllä ole muita oireita kun jatkuvat menkkakivut joita oli myös esikoista odottaessa (kuljin monta viikkoa side housussa kun pelkäsin km).. Ovistestin uitin pahimpaan himoon eikä siinä ollut kuin 1 viiva..
 
Voi mimmi mua jotenkin hyvällä tavalla naurattaa tuo "Ovistestin uitin pahimpaan himoon..." :D Tällasia me ollaan, jossakin on viivoja nähtävä, jossei muussa niin ovistesitssä ainakin se yksi! :)

Mulla ei oo tullut mitenkään kauheena verta, lähinnä normimäärä, mutta jotenkin olo on niin "normaali", luulen että kyllä se meni nyt kesken. Ja kun on vasta rv 4+3, niin varmaan km:kin on "lempeämpi" kun kuudennella viikolla. Matka jatkuu. :)
 
Jep. Harmi vaan että alkuraskauden keskenmenot on oikeesti todella yleisiä. "normaalisti" niistä ei yleensä edes saa tietää jos testailee vasta menkkojen myöhästyessä.. Jos ne menkat alkaa niin vois prkl alkaa sit edes ajoissa niin ei tarttis stressata.. Eilinen testi tosiaan ihan puhdas nega, eikä siihen ollu tullu edes roskishaamua :D

Elättelen kyllä vielä hieman toiveita plussasta kun esikoisestakin ekasn testiin dpo 18 tuli niin haalee haamu.. Olis vieläkin lähete pissatestiin mut se taitaa olla herkkyydeltä 50 minkä labrassa tekee niin ihan turha mennä jos ei kotitesteissäkään mitään näy..

eläinystävä mikä tilanne sulla on?
 
Heissan taas! Mä oon taustaillu tän kierron ajan et pysyis nää testaushimot kurissa :D

Onnea plussaneille :)
Vahvistumisia haamuilijoille :)
Ja plussatuulia uuteen kiertoon siirtyneille :)

Mimmi92: toivottavasti se plussa ny tulis sieltä! :)

Kultsipallo: tee digi niin saat sen varmimman tuloksen :)

Kaisa27: voi harmi et kävi noin. Mulla meni kesken viikolla 6-7 pari vuotta sitten ja verta oli vähemmän kun menoissa eikä mitään kipuja. Mut Tsemii uuteen kiertoon! :)
 
Mistäköhän johtuu kun tein positiivisen ovistestin kp 15(oli ihan selkee kun viiva oli tummempi kun se toinen viiva) testasin sitten et lähti haalenemaan ja päivän päästä oli jo täysin nega vain yksi viiva) nyt testasin dbo 5 ovistestillä ja viiva on lähes yhtä tumma kun toinen. ??? En saa kuvia lisättyä kun aijaa ei suostu toimia.
 
Kaisa27: Voi harmi :( Minulla meni juuri noin viime kierto, haalea plussa tuli ja sitten alkoikin myöhässä menkat.

Kengumammalle haamun vahvistumisia!

mimmi92 täällä odotellaan sun testejä :)

ON: Eilen piti menkat alkaa, ei näy...Kauhean flunssan pisti kyllä päälle! "Raskausoireita" ei ole mitään muuta kuin tissit kipeät. Dpo 13 tein digin raskaana 1-2, nyt dpo 15. Toivotaan että pysyy matkassa!
 
Kaisa27 voi ei! Toivotaan että siellä kuitenkin oltaisiin sinnikästä sorttia ja pidettäisiin tiukasti kiinni!

Pihlaja85 onnea raskauteen! :)

Kultsipallo kyllä sulla siellä aijemmin viiva näky! Eiköhän se sieltä rupea tummenemaan. Peukkuja! :)

Dpo9-10 ja nega taas testattu :( ees tissit ei oo kipeytyny tässä kierrossa. Ääh usko alkaa loppua ku monet saaneet jo ees jotain dpo10
 
Almond mulla ainakin oviksen jälkeen ei tuu ku 1 viiva tai sit ihan haaleeta vaan..

Pihlaja onnittelut!

Mies lähti just ostaa mulle testejä :) sillä oli aamulla lääkäri ja saikku jatkuukin niin ei tarvii iltaan odotella :D
 
Samhe, vaikka himotestaaja olenkin niin ikinä en ole saanut dpo 10 yhtään mitään mihinkään testiin. Dpo 12 on aikaisin kun olen saanut kymppitestiin haalean haalean haamun :)
Kaisa, hymyilin mimmin viestissä samalle jutulle :D pahimpaan himoon, tsihih. :D
 
Niinhän sitä voi. Ite taidan kallistua siihen tulokseen, että tais olla ovuloimaton kierto kun en sitä kunnon viivaa niihin testeihin saanut.

Jos ei reiluun viikkoon ole alkanu niin kysäsen asiasta esikoisen neuvolakäynnillä..
 
ViivojaViivoja ! <3

Antaako Pregcheckin testit turhia viivasia/näkyykö viivanpaikka selkeästi ?

Testasin pc:llä eilen, ja sain tällaisen;
Kp22


Aivan kuin ohuenohuthaalenhaalea viivanpaikka/viiva? Väriä en erota, sillä pc:n viiva muuttuu kuivuessaan harmahtavan punaiseksi ja testi on kuvassa kuiva..
 

Yhteistyössä