Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nopeasti tuunnyt kirjottelemaan, joten en valitettavasti ehdi kommentoida kaikkea, mutta näin yleisesti onnea plussanneille ja tsemppiä myös haamun saaneille!

Täällä dpo 7-8 (?) ja nenästä tulee verta aivan yllättäen? Voisko tää olla joku merkki raskaudesta? :D (epätoivoinen haaveilija ;) )
 
Superisti onnea kaikille plussanneille :heart:


ON: Mä testasin tänään aamulla, dpo 12, negan. Kävin ostamassa pari testiä lisää ja huomenna jatkuu.. Pikkusen kyllä alkaa jo toiveet hälvenemään.. Mutta jos ei niin ensikerralla uusi yritys. Ainiin siitä aamuisesta testistä, oli ehkä jotain haamujen esiesiäitiä näkyvillä, mutta nakkasin roskiin kun mulla varmaan silmät piirtelee ittekseen viivoja :D

Yemi kp27/28 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Kengumamma, no voi höh. Toisaalta niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa. Vaikka tiedän kuinka paljon ärsyttää tälläisten länkyttäminen kun yleensä se oma vaisto on oikeassa tälläisissä asioissa. Kun mäkin vaistosin omassa kemiallisessa että kaikki ei oo hyvin. Tsemppiä vuodon odotteluun jos se sieltä sitten on tuloillaan.

ON: Mun vuoto on vihdoin tyrehtynyt, JES :D Tänää kp 7 :p
 
Tänään taitaa olla dpo7-8 ja aamulla oli pakko pissiä tikkuun ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli :( mutta eipä voi näillä päivillä muuta odottaakkaan :( Mää niin toivon, että tää ois SE kierto, en millään jaksais enään oottaa!
 
Onnea plussanneille ja haamuilijoille tarrasukkia :)

Omanapainen: Täällä DPO 15-16 Onkohan nyt KP 31/27-28. Eilen tuli siis aivan minimaalisen vähän verta paperiin pyyhittäessä ja sen jälkeen ei mitään. Ei kipuja ei mitään. Testit Negatiivisia ihan joka ikinen, ei haamun haamua. varmaan pakko varata aikaa johonkin.
 
Kengumamma mä oon ymmärtäny että hcg tuplaantuu parin päivän välein. Jos sulla solut alkaa jakaantumaan aamuisin? :)

Eläinystävä aika outoa


Mulla kp 30 ja dpo 13. Menkkakivut kovenee ja luulisin vuodon alkavan huomenna..
 
Ja taas negaa täällä.. Ihmetyttää ku ei ole minkäänlaisia oireiluja menkoista.. Hmmmh... No jos niitä ei kuulu niin huomenna aamulla taas testaamaan.. Pitäisköhän mun käydä ostamassa semmonen digi? Eikö se ole vähän herkempi? Kun täältä löydän vaan näitä 25 herkkyyksisiä.. Auttakaa viisaammat =)

Yemi kp 28/28 dpo 13 yk1
 
Tässä tämän aamun testejä. En oo ehtiny laittaa aikasemmin. :LOL: Haaleita viivoja, mutta luonnossä näky pikkusen selvemmin. Ja koska kaks eri merkkistä testiä näyttää plussaa, niin kai se on uskottava, että on raskaana. Nyt vaan odotellaan...







Ja Kengumamma: Mäkin saan päivä- ja iltapissoista vahvempia viivoja kuin aamuisin. Voisko se johtua jotenkin oviksen ajankohdasta? Mullahan oli tässä kierrossa ovis n. klo 13. :)
 
Viimeksi muokattu:
adell mä olin näkeväni jotain tuossa. :)

ahdistaa, menkkojen pitäisi tänään alkaa, vielä ei ole alkaneet, tein uuden r-testin ja se viiva on edelleen tosi haalea. kyllä sen näkee, mutta tosi haalea se on. ja käytin vieläpä herkkää testiä.
 
Onnea boom :heart: Ja onnittelut kaikille muillekin haamuilijoille/plussanneille :)

Onpas sulla yrittäjäJ runsaat kuukautiset. Mukkakin aina ollut, mut ei ihan noin kuitenkaan....

Täällä oma napainen jälleen.... Dpo10-11 ja pc tarjoilee viivaa. Mutta mutta vuotoa edelleen. Vahvistuuko kohdunulkoisessa viiva ihan niinkuin normaalistikin?

Pc 3min: WP 20141014 004

Pc 10min. WP 20141014 010

Ja kuivia, uusin alla: WP 20141014 015

Mun on oikeesti vaikea uskoa, että tää onnistaisi, sillä koskaa aiemmin ei ole ollut vuotoa. Tosin sen määrä ei ole tässä lisääntynyt eikä nyt ole kipuja muuta kuin nivusia kolottelee ja selkää välillä polttelee..

Tsemppiä muille =)
Hei :wave:
Mun on ny pakko huudella ulkopuolelta,et 4 vuotta sitten tipuuttelin viikot 5-8 ja kuitenki terve 3.5v taapero riehuu tuol olkkaris ;) syy ei koskaan selvinny vaikka kävin ultrassa vko 5 ja 7

ja noihin "haamuihin! jos näkyy värillinen viiva,se on AINA plussa,olkoonki kuinka hailakka.
tähän nykyiseen raskauteen en edes saanu ku pari hailakkaa testiä,mut digi sen vahvisti ku pärähti raskaana 1-2
tän jälkeen tein digin

onnea plussille :D
 
Tombatar, kiitos vastauksesta :) Ja onnea sinulle plussasta :heart: Kyllähän sanasi rohkaisivat. Nyt tilanne se, että vuotoa ei ole tullut tänään ollenkaan. Eilen aamulla vielä minimaalisen vähän ekalla veskireissulla, mutta ei sen jälkeen. Olisko tänään dpo16? Tein kyllä rfsu testin ja olisko pissa ollu rakossa ehkä 30min ja tuli ihan hyvä viiva minusta. Oireet pysyvät poissa, eilenkin touhuttiin koko perheen kesken monta tuntia pihatöissä ja itse raivasin pensaspuita uuteen uskoon :D

Ihania viivoja täällä menelle tullut :heart:
Iso :hug: kaikille tädin yllättämille.
 

Yhteistyössä