Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kengumamma mä kävin julkisella puolella ultrassa+verikokeessa kun dpo 21 (vastasi 3 päivää vanhempaa eli olikin dpo 24) vielä haaleeta haamua, oli myös tiputtelua ja kovia vatsakipuja. Oikeessa paikassa oli, vaikka lääkäri olikin jo melkovarma kohdunulkosesta..

Muok. Kyseli myös että tuntuuko hartiassa kovaa pistävää kipua kun se kuulemma on ainakin oire kohdunulkoisessa..
 
Viimeksi muokattu:
Soitin lääkärille, ei omalle hoitavalle, mutta lääkäri sanoi sen raskauden näkyvän vasta oikeestikkin nyt ja olen raskaana :heart:
Ei voi olla näin vaikeeta vaikka onkin jo kolme lasta :LOL:

Elivon raskaustestissa hieman parannusta eiliseen, sekin oli oikeen hyvä vaikka pc tarjoaa keskiviikkoiseen vain rahtusen väriä enemmän.. Kaipa se hormonien nousu on joka raskaudessa ja ihmisellä erillainen..

adell, en näe mitään :| voi olla oman koneen näytössäkin vikaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
adell mun mielestä siinä saattaa pikkusen jotakin näkyäkin.
onnea kengumamma!
tein eilisen haalean testin jälkeen uuden testin tänään ja viiva oli vähän vahvistunut, enää ei tarvinnut katsoa kirkkaimman valon alla viivaa nähdäkseen :D mutta käytin jälleen kyllä herkkää (ilmeisesti 10-tasoinen) testiä, normaalilla ei varmaan viivaa vielä olisi.
 
Kyllä näkyy Na-dene, varovaisesti onnea :) Kengumamma ja kaisa27 myös onnea!

On: Tänään dpo 12 tällainen testi rtesti. Kp 31/33 ja yk2. Viime kierrosta plussasin digitestiin raskaana 1-2 mutta menkat alkoivat 4pvän sisällä. Silloin "tiesin" heti että jotain tapahtui, oli vatsakipuja viikko oviksen jälkeen, jatkuvasti menkkoihin saakka. Nyt ei mitään oireita? Paitsi tissit kipeät, mutta vatsa ei satu. Olisipa hyvä merkki...
 
Voi kun pysyisi vielä kyydissä kun viimeksi ei pysynyt :heart:
Minkäänlaisia oireita ei tosiaan ole ja olinkin ihan varma että testi on nega. Nyt tekisi mieli joka pissasta tikuttaa että onko siellä vielä jotain hailuraa. :D
 
Voi että, paljon paljon paljon onnea haamulaisille ja jopa plussanneille! <3

Päärynä, digin liuskat on on aika viivaa täynnä. Tai ainakin mulla oli silloin kun en ollut raskaana niin kolme viivaa siellä oli silti.
 
Mulla on ollu nyt tosi samoja oireita kuin esikoisestakin. Pari päivää sitte oli huono olo, esikoisen aamupuuro aiheutti. Illalla huono olo vaan muuten. Lämmöt nousi 37,0 ja normaalisti on 36,2. Röyhtäilyttäny hirveesti... Ja sit oli vaan sellanen olo, että voisko nyt olla... :)

Kaisa27: Jos raskaustestiin tulee viiva, jonka näkee lukea, niin yleensä se tarkoittaa raskautta. (Joku täällä tosin kirjotti, että jonkun merkin r-testi hänellä reagoi myös ovulaatioon. ja muutama muu poikkeuskin on, mutta pääsääntöisesti siis :) ) Siispä varovaiset onnittelut :) :heart:

riikkunen: Mulla jomotteli tässä kierrossa oviksen jälkeen oikealta puolelta munasarjan kohdilta. Oletan sen jomottaneen sen irronneen munasolun takia.

päärynärouva: Mä muistelen, että joku olis jossain kohtaa täällä availlut noita digejä ja tulkinnut viivoja, mutta en muista miten ne meni. Haalea ajatus (jossa ei välttämättä ole mitään totuutta mukana) tuli, että kaksi viivaa olisi ollut plussa ja se, missä kohtaa ne on, kertoi vekottimelle, mitkä viikot se näyttää. Löytyiskö googlella?

Kengumamma: Eli kaikki kunnossa :heart: Ihanaa :)

Pihlaja85: Selkeä plussa sulla :heart: Eikös toi RFSU ole vielä niitä "ei niin herkkiä" testejä :) Onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Pihlaja85
kultsipallo, mäkin nään ainakin alemmassa jotakin :)
itte oon nyt hätähousuna testannut aikasemmin kaks negaa ja eilen ja toissapäivänä haaleat viivat ja siis tänään vahvemman kun eilen. nyt aijon malttaa mieleni peräti yhden päivän ja testata seuraavan kerran vasta sunnuntaina, kun menkkojen pitäisikin alkaa :D hohhoi tätä himotestaajan hulluutta :D
 
Onnea na-dene ja kaisa :heart: Selvät viivaset molemmilla :D

Kultsipallo, molemmissa testeissä on viiva, sille vahvistumista :)

Mulla oli aamulla rfsu tämännäköinen: WP 20141017 002 Rauhassa katella mitä tapahtuu kun kuitenkin sitä veristä limaa tulee vielä ihan hienoisesti, mutta ei todellakaan kyllä paljon. Ja muita oireita ei ole yhtään mitään!!

Mukavaa perjantai iltaa kaikille :)
 

Yhteistyössä