Mulla on ollu nyt tosi samoja oireita kuin esikoisestakin. Pari päivää sitte oli huono olo, esikoisen aamupuuro aiheutti. Illalla huono olo vaan muuten. Lämmöt nousi 37,0 ja normaalisti on 36,2. Röyhtäilyttäny hirveesti... Ja sit oli vaan sellanen olo, että voisko nyt olla...
Kaisa27: Jos raskaustestiin tulee viiva, jonka näkee lukea, niin yleensä se tarkoittaa raskautta. (Joku täällä tosin kirjotti, että jonkun merkin r-testi hänellä reagoi myös ovulaatioon. ja muutama muu poikkeuskin on, mutta pääsääntöisesti siis
) Siispä varovaiset onnittelut
:heart:
riikkunen: Mulla jomotteli tässä kierrossa oviksen jälkeen oikealta puolelta munasarjan kohdilta. Oletan sen jomottaneen sen irronneen munasolun takia.
päärynärouva: Mä muistelen, että joku olis jossain kohtaa täällä availlut noita digejä ja tulkinnut viivoja, mutta en muista miten ne meni. Haalea ajatus (jossa ei välttämättä ole mitään totuutta mukana) tuli, että kaksi viivaa olisi ollut plussa ja se, missä kohtaa ne on, kertoi vekottimelle, mitkä viikot se näyttää. Löytyiskö googlella?
Kengumamma: Eli kaikki kunnossa :heart: Ihanaa
Pihlaja85: Selkeä plussa sulla :heart: Eikös toi RFSU ole vielä niitä "ei niin herkkiä" testejä
Onnea!