Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
tervetuloahaikara, hienoja viivoja <3 Voikun miäkin saisin.

Huominen taitaa jäädä testittömäksi päiväksi, koska ei varmaan ehdi tulla testit ennen kuin lähden töihin. Tai jos tulee niin saatan sitten testata illan hämyssä tai sitten en. Kaiken hyvän lisäksi yövuorot antoi mulle tuliaisiksi ilmeisesti vuosisadan flunssan, eilisestä asti ollut nokka tukossa ja tänään on aivastellut varmaan koko vuoden edestä. No josko se tästä!
 
tervetuloahaikara, viivoja näkyvissä :)

tuuutikki, sepä näissä raskausjutuissa onkin ärsyttävää kun kaikki kuvaamasi oireet voisivat liittyä raskauteen tai olla liittymättä.vähemmästäkin tulee hysteeriseksi! tällä palstalla ymmärretään hössöttämistä, mutta tietysti maltillinen odottaminen olisi paras linjaus. mutta mistä sitä malttia löytää näissä tilanteissa niin se onkin aivan toinen juttu. :) tsemppiä piinailuun!
 
Kiitos vastauksistanne. :) Eli en nähnyt harhoja :D
..en vaan uskalla vielä innostua, jos viiva ei olekaan "sitä itseään".. pelottaa

tuuutikki, tää touhu on yhtä piinailua ja mietiskelyä ! Toivottavasti oireesi kertovat mahdollisesta raskaudesta :) ..ps.mielikin saa oireita aikaan
 
Kiitos vastauksista! Totta, piinailua on tämä kyllä... Mutta jospa lähipäivinä voisi alkaa testailemaan, laskujen mukaan viikonloppuna tai viimeistään lauantaina. Nämä palstat ovat kyllä hieno juttu, niin paljon saman asian kanssa painivia ihmisiä, helpottaa hurjasti kun saa jollekin puhua, läheisille en vielä ala kertoilemaan mitään, vaikka kuinka tekisi.
 
Pc testeistä kysymys: Jos oikein muistan niin ohjeissa luki että pissan pitää olla 18-30 asteista, niin oletteko jäähdyttänyt sitä? :) mä ainakin oon uittanu heti, niin rupesin miettimään, että vaikuttaakohan se testitulokseen?

Tuuutikki kaikki ollaan yhtä vainoharhasia :D toivotaan että oireet olis sitä itteään :)
 
Viimeksi muokattu:
päärynärouva, mä oon ovuloinut tän yrityksen aikana (ya 11/2013) tasan kerran oikealta puolelta, kaikki muut vasemmalta. Taas kipunoinnu tuolta vasemmalta puolen joten ehkäpä taas vasemmalta? Who knows?

kaisa, mulla on tää uus yritys vasta toisessa kierrossa eikä viime kierron kemiallinenkaan mua kamalasti masentanut, mutta varmasti masentaa jos tää tästä taas venyy, tulee taas kemiallinen/keskenmeno. Onneksi saan ajatuksia vähän sivuun tästä yrityksestä kun pääsen töihin ensi kuussa!

mimmi92, sofeja kans pitää jäähytellä ja annan kyl jäähtyä sen viitisen minuuttia :)

th: VIIVA :heart: Kaunis pieni haamulainen! :heart:
 
Kultsipallo, mä muistan ainakin jostain lukeneeni, että vaaleanpunainen vuoto ois normaalia alkuraskaudessa, ja myös semmoinen tuhru jne. Mutta normi kuukautisvuoto sitten ei.. Onko siellä tilanne muuttunut mihinkään suuntaan? Paljon tsemppiä!

Kaisa27, paljon voimia sinne :(

Tuuutikki Tervetuloa mukaan minunkin puolesta! Toivotaan, että siellä jo pienokainen olisi tuloillaan :saint: Minulla myös ollut tuota lämmön nousua iltaisin sinne 37, ja muutenkin päivisin lämmöt koholla.. normisti 36,4.. Plussatuulia!

ON pikainen omanapailu, kuukautiset myöhässä edelleenkin, en ole uskaltanut testata, ajattelin jättää sen tuonne viikonlopuksi. Jos ei siis ala sitä ennen..

Kohdunnapukkaa kokeilin tänään pitkästä aikaa, jos siitä oisin voinut päätellä noiden kuukautisten suuntaa.. Mutta yllättävää, en tuntenutkaan sitä enään ollenkaa, sinne se ylös taakse on noussut... Yleensä sen olen tuntenut ilman kauheampia yrittelyjä, ja nyt ei mitään.. Ihme. Yleensä mulla ennen kuukautisia rinnat ns. ''kovettuu'' ja turpoaa, ja nyt ei ole sitäkään..

Raskaana en tosiaankaan tunne olevani. Onhan mulla näitä ''oireita'' ja monia, mutta silti se itse tunne puuttuu..

Kaikille yhteisesti tsemppiä, paljon plussatuulia, ja haamuille vahvistumisia ;)

Yemi Kp 31-32/28 yk 1
 
Adell, minä näen kyllä selkeen hailun viivan:) Vahvistumista sille!

Tännehä ei jää kohta ketään ens kiertoon mun kanssa:D Kaikki raskautuu:) Tietysti huippu juttu, mut mietiskelin vaa oonko ainut kellä ei oo oikein mitään oireita? Tänään tulee testejä postissa toivottavasti, mut tuntuu turhalle testaillakkaa, kun ei mitään raskauteen viittaavaa. Nyt dpo6 vasta.
 
Sarasofia ei ole muita kuin menkkatuntemuksia. Luulen että ei ollutkaan ovista, mutta mistä nää jo viikon kestäneet ihan just alkaa olot? Esikoisesta oli jo ennen ku menkkojen olus pitäny alkaa hirvee väsymys (nukuin koko häämatkan. Mies tykkäs hirveesti :D) ja tissit tosi kipeet ja turvoksissa.. Nyt ei ole mitään.

Yemi testiä kehiin :)

Mies lupas tilata mulle noita cb digi ovistestejä seuraavaan kiertoon niin ei tarvii arpoo viivojen kanssa :)
 
mimmi92 & sarasofia ei vaan jollain tasolla, ehkä jopa uskalla. Jos se nega tulee niin se on sitten niin kylmä.. Huomisen ainakin tarkkailen täti-oireita vielä, kun tänään tuli se yksi hentoinen pienen pieni tippa verta, ja pikkuisen vaaleanpunaista vv, niin jos se sieltä yllättää. Infoilen täältä kun jotain tapahtuu :kieh:

Yemi kp32/28 yk1
 
Paljon onnea jehil, ihanaa. Kiitos myös yemi vastauksista. Mulla tuli eilen myös ihan todella pieni tippa verta vessassa käynnin yhteydessä, mistähän johtuu? Toivottavasti hyvä merkki. Valkovuotoa oli taas ja oli jotenkin sitkeää. Anteeksi kuvailu mutta voisikohan liittyä asiaan, vai tuleeko juuri viikkoa ennen menkkoja tavallisesti. Ei ole ennen tarvinnut tällaisia miettiä. Yemi jään jännittämään sinunkin tilannettasi!
 
Adell nyt en kyllä ole ihan varma, mutta niinkuin siellä jotain hailakkaa näkyis? :) toivon sille vahvistumisia!

Tervetuloahaikara äää ihanaa onnea haamusta! :)

Täällä kp30 ja dpo11-12 (?) eilen en testaillut, enkä möskään tänään. Vähä alavatsassa tuntemuksia ja odottelenkin huomiseksi menkkojen saapuvan :( minkäänlaisia tuntemuksia ei muuten ole kun tuo alavatsa olot, ei rintojen kipeytymistä, ei turvotusta eikä mitään ;o
 
Muutaman päivän kun on pois ihan hirveesti plussalaisia :) Kohta oon ainoa, jotka on täällä mun tullessa jännittäny. Mahtavaa että joillain tärppää nopeesti.

Täällä odotellaan menkkoja loppuvaksi Seuraavaan kiertoon ei kyllä suuria odotuksia. Jotenki tuntuu yhtä todennäköseltä raskautua kun saada lottovoitto :(
 

Yhteistyössä