Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
sarasofia hyvä että joku muuki näkee sen! Tän aamusessa ei paljo näytettävää, jotain sielläkin näkyy, mutta ehdottomasti ei ainakaan paremmin kun eilen iltasessa :( Pitääpä tilata testejä lisää jos huomenna ehtis jo postin mukana kotiin! Onneks vielä 2 testiä jäljellä :D Ja ne ovistestit lievittää onneks pahimman testailuhimon :'D <3

MUOX. Tässä tän aamun testistä. Olipas vaikee saada haltioitua yhtään mitään puhelimen huonolla kameralla, mutta jotain siellä näkyy ei taida tosin punertavaa sävyä välittyä ainakaan kuvasta, eikä tosiaan eilistä vahvempi oo, ennemmin päinvastoin :/

WP 001979 – Kopio
WP 001979

Haha silmät ristissä saa tuijottaa näitä :'D

Onko teillä jotain testivinkejä mikä ois herkkä, mutta silti luotettava ja sopihintanen :D clearblue on vähän turhan kallis, testaan sillä stten jos joku muu testi näyttää kunnon viivaa ensin :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sarasofia
Samhe mä käytin viime kierrossa first signal-testejä, maksoi joku alle neljä euroa kpl, sain siis plussan 4 pvä ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. minusta ihan hyvä hinta herkäksi testiksi, halvemmalla saa varmaan netistä tilaamalla mutta jos ei malta odottaa postimiestä. :)
 
mimmi92 tuo digiovistesti on varmasti ihan huippu! eikä tosiaan tarvi arpoa onko se nyt vai eikö oo! :)

kaisa27 kiitos vinkistä! ei tuo hintakaan oo ihan päätä huimaava! :p tuota first signalia ei taija saada netistäkään muutaku YA:n sivulta ;o
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin kp 2, digiovistestit tilattu ja greippimehua eilen metästettiin koko kaupunki ympäri. :D Nyt alkaa siis ihan tosiyritys tässä kierrossa, ja jos ei tärppää ni voi ottaa vähän rennommin sitten taas seuraavassa. Jos kuitenkin nuo ovistestit kertois, että miten tää mun kierto nykyään oikeen etenee...
 
Tiha minäkään en löytäny mistään kaupasta greippimehua. Löysin kyllä lämpimien mehujen puolelta jotai greippijuomaa. Söin siis viime kierrossa joka aamu tuoreen greipin :D nyt pitäiskin lähteä taas ostamaan greippejä. Tuli ainakin mahtavat limat, mutta ilmeisesti ei ovista..

Muok. Meinaan kyllä tikuttaa myös liuskoilla. Aloitan pelkillä liuskoilla ja jos viiva tummuu vähänkin niin otan digit siihen mukaan niin voin vertailla myöhemmin näyttääkö samaan aikaan plussaa:D
 
Viimeksi muokattu:
kp27/28-30 ja kakkos oviksen mukaan dpo8.. vaikeeta mennään koopeitten mukaan mieluite.. No niin eli viime kuussa alkoi menkat kp27.. ja nyt ei mitään jomotusta on havaittavissa ja pääkipua/ tissi kipu, mutta niin ne aina koskee ennen menkkoja. oon kyllä niin pessimisti että eiköhän ne menkat kumminki ala niinku aina ennenkii.. Toivo on niin menny ja kuume rupee todellakin hiipumaan, minulla ja miehellä.
Tämä kierto kun päätökseen saatu, sitten minä häippään täältä lopullisesti, en jaksa tätä seurailua/ muitten plussa uutisia lukea ( vaikka iloinen olen jokaisen plussasta ) mutta silti se syö sisältä minua. Varmaan ymmärrätte ne varsinkin joilla on takana kauemmin yrittämistä.
 
HooKoo82, varsin ymmärrettävä tunne. Vaikka olisi kuinka vilpittömästi iloinen toisen onnesta niin ei se poista sitä, että se saatta silti satuttaa. Varmasti on muutenkin aina sitä parempi mitä rennommin tähän osaa suhtautua ja olisi hienoa jos sitä osaisi muistaa, että tässä asiassa ei ole kyse koko maailmasta ja hyvää elämää on ilmankin vauvoja.
 
Hookoo tsemiä! Toivottavasti menkat ei ala. Musta tämä ketju ei ole pitkään yrittäneille... Vaikka välillä onkin kiva käydä katsomassa plussia, toivoa ja elää mukana :heart:

Mut mä olen luovuttanut, en usko enää luomuraskautumiseen millään. Me yritetään vielä hoitojen kautta. Saas nähdä miten käy.
 
Hei! :)
Täällä ensikertalainen testailija ja tarvitsisin apua tulkinnassa. Kiertoni on aika epäsäännöllinen ollut kierukan poiston jälkeen ja lääkäri kehotti tekemään testin. Muita oireita ei ole ollut, kun vain alavatsakivut (menkkamaiset), jotka jatkuneet jo noin viikon ajan. Lisäksi kahvin juonti aamuisin ällöttää. :)

Mitä mieltä testituloksesta? :O
Raskaustesti
 
Ihanaa, että joku muukin näki siinä jotain... :heart:
Milloin kannattaa testata uudelleen? :) Haittaako vaikkei haamua enää testin kuivuessa erotakkaan, kun se tuli kuitenkin testiajalla ja tarkistusajan jälkeen vasta muuttui hieman vaikeammin nähtäksi, mutta erottaa sen edelleen? :whistle:
 
Prismasta lopulta löyty mehu, Tropicana tais olla merkki! Sielläkin oli kaks eri kylmähyllyä, ja toisestakin onneks tajuttiin kattoa. Lisäks ostin kyllä pari greippiäkin :D

Ja täälläkin on liuskatestejä jo valmiina ovikseen, ja tulossa siis digit. Hahaa, nyt jos menee ovis ohini jo on ihme (ottaen siis huomioon, että se ees tapahtuu...). Yrittämisestä ei tuu jäämään kiinni! :D
 
Mun viimeiset kuukautiset olleet 29.9.2014 ja mulla kierto lyhyt eli kolmenviikon välein tulee menkat eli about 23pvää kierto.. nyt ollut viikon alavatsakipuja, rinnoissa rakkuloita jne... menkkojen pitäs kai alkaa nyt viikonlopun aikana.. testin tein negatiivinen.. millonkohan kandeis tehdä uusi??

Ihan kyllä raskausmaiset olot.
 

Yhteistyössä