Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tulipa taas ronkittua tuota kohdunnapukkaa :D mä en ihan oikeasti ties miltä sen pitäis tuntua. Tai siis kyllä sieltä jotain kovaa löytyy, mutta en erota onko auki vai ei. Synnyttäneillähän se voi olla koko ajan vähän auki, mut enpä tiiä..

Sunflower11
Kysynkin vielä täältä että millainen kierto teillä on ollut jos ei ole ovulaatiota tapahtunut? Mietin vain että itellä oli esikoista yrittäessä AINA 28 pv. Nyt ollut muutama 30 päivän kierto ja viimekierrossa tuli niin selvä ovisplussa! Luulis että ovuloimaton kierto pitenisi, mutta onko näin?
Mun ovuloimattomat kierrot ovat olleet n. 40päivän mittaisia. Toisilla tuo voi olla vielä normaali ovulaation kanssa, mun kierrot about 24päivää. Ja ovuloimattomia on ollut 50kierrossa 4, eli ei kauheesti. mä huomaan sen puuttuvasta ovulaatio-oireilusta joka on mulla tosi selkeä. Ja jos oon testaillut niin en oo ovisplussaa sit niissä kierroissa saanut.

Kiitoksia sunflower11! :)

Hmm pitää alkaa tarkemmin seuraamaan ovilaatio oireita :) tässä kierrossa oli kyllä todella selvät oireet :) seuraavassa kierrossa jos tulee taas kananmunalimat niin voisin koittaa tikuttaa n. 3-4 tunnin välein että sais sen ovisplussan varmasti saalistettua:D

mä oon sitte vissiin ovuloinnu uuvvestaan kp19, tänään siis kp20.. koska r-testi oli aamulla nega.. joo siis digi ovistestiin sain hymyt kp8 ja kp9.. ja nyt taavetin ovistestiin erittäin tumman ovis+, oon siis tikuttanu koko kierron ajan huvin vuoksi ja ilon kannalta. ja tänään oli ovistesti vahva plussa, muttei niin tumma kun eilen :D että näköjään tällänen vanha kanakin oppii uutta omasta kierrostaan :LOL:

Mä oon joskus saannu odottaa sitä limakalvon rappeutumista ½ vuotta!! Oli siis silloin kauan sitten kun pco oli pahimmillaan eikä siis mitään vauvahaaveita tms.

Tänään tuli ovis- ja raskaustestit luukusta. Vielä kun sais ton vuodon loppumaan... Oli koko aamun ja päivän vuotamatta ja kun heräsin päiväunilta niin oli taas valunu :/ Hetken jo luulin vaikka tiesinkin että ei se ole ennenkään seinään loppunut.

Hookoo, onpas jännä tilanne :)

Täällä mennään yliaikaa dpo13-14 ja ei edes haamuilua. Kuinka kauan te ootte odotellu että menkat alkaa ennen, kun olette lekurille nenny asiasta kertomaan? Tää on eka kerta ikinä kun mulla ei ala menkat ajallaan, kun ei ole edes oloja.. Johtuiski raskaudesta mutta ei :(

Eläinystävä voihan se olla mahdollista että olisitkin raskaana, kun kaikillahan se ei välttämättä näy yhtä aikaisin :) ite lähtisin varmaan viikon odottelun jälkeen lääkäriin..

Hookoo aika outoa. Ja mä oon ymmärtäny et noitten digien pitäis ainaki olla luotettavia :O

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Mies kyseli että millon mulla on seuraava ovulaatio :) ei se raukka ollu tajunnu että se meni jo (vaikka puoliväkisin sen makkariin raahasin :D), kun en ollu esitelly tässä kierrossa ovisplussa tikkuja sille :)

Nyt pitäis reilu 2 viikkoa odottaa uutta yritystä. Mitenhän sen ajan sais kulumaan..

ette usko! eilen 3 pvä ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa sain haalean plussan herkällä testillä! eikö tämä nyt ole hyvä merkki? onhan se niin, että viivan haaleudellä ei ole mainittavaa väliä?

kiitos vastauksesta. toki näin alussa lopputulos voi kääntyä miksi vaan, mutta se, että onnistumisesta on toivoa ilahduttaa kovasti. ja jännitin myös sitä, että olenko todella kuvitellut kaikki oireet, ajatus, että ne eivät ole mielen tuotetta on jotenkin huojentava :D

Onnea kaisa27 plussasta!
Na-dena, näyttäis siinä olevan haamua.

Omaa napaa, täällä oviksen jälkeen (joka oli siis silloin keskiviikko aamuna testin mukaan) on jäänyt oikein housuun asti "holahtava" vv ja pyyhittäessäki tulee joka kerta wc käynnillä. Ja sit tämä jomotus tuolla alavatsalla on ihan menkkakipuja muistuttavaa melkeimpä jatkuvaa. Mistä nää voi johtua? Itse ovis kivut oli silloin keskiviikkona, mut eilen jatkui erilainen kipu ja aamulla ku heräsin nii sama homma.

Onnea Kaisa! :heart:

Riikkunen mullahan alko menkkamaiset kivut viime lauantaina ja oikeestaan vasta eilen meni ohi ja oon itsekki miettinyt, että mistä johtuu.. oviksesta mulla ei oo mitään tietoa.. toki yks mahollisuus mulla on että kivut johtuu clomeista tai teroluteista..

Jomppe ja riikkunen, mulla alkaa menkkakivut oviksen jälkeen ja jatkuu kp 2 saakka :( lääkärissä kävin eikä se oikein keksiny syytä kun ei oo niin kovia että tarttis särkylääkettä :(

Kaisa27 onnea plussasta, toivotaan viivalle vahvistumista :)

Na-dene lupaavalle näyttää :)

Kysyn täälläkin kun epätoivo iskee. Menkat nyt 1-4 pvä myöhässä (en ole varma oviksesta). Digi viikkonäytöllinen sanoi ei raskaana. Menin tyhmänä avaan sen testin ja siel oli kolme vahvaa viivaa... Onko kellään tietoa / kokemusta tuleeko nuo viivat aina vaikka ei olis raskaana?

Päärynärouva mä en osaa tuhon vastata mitään kun en oo koskaan digiä tehny..

On: Dpo 12 ja kohdunnapukka onkin tänään ihan pehmeä. En meinannu löytää kun eilen oli vielä kova :D joten eiköhän viim. sunnuntaina ala menkat..

Yhteistyössä