Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hui kun jänskättää!

OLETTEKO koskaan saaneet pregchekillä (se cittarissa myytävä, sinisessä rasiassa violetti PUIKKO, ei liuska) virheellisiä haamuja?

Mulla tosiaan taustalla kohdunulkoinen raskaus, kesäkuussa. Syyskuussa saatiin lupa jatkaa yrittämistä, tämä nyt ensimmäinen kierto KU:n jälkeen. Siinä KU raskaudessa juurikin sain ensin roskishaamun, ja sitten vasta pikkuhiljaa vahvistui. Ennen KU:ta takana vuosi yrittämistä ja ikinä en ole saanut testeihin mitään vääriä haamuja.. Aina ovat olleet ilmiselviä negoja.

Tuo eilinen pregchekki antoi TODELLA haalean viivan, mutta kuitenkin niin että myös kaveri ja mies näki sen ilman hullua tiirailua. Jotenkin toivon kipinä heräsi, mutta tavallaan pelottaa.. Eilen oli kuitenkin DPO 10, tänään DPO 11. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta perjantaina.

Toisaalta pelottaa myös, että jos olenkin raskaana, niin onkohan tämäkin raskaus tuhoon tuomittu, kun ihan haamujen haamua pukkaa vasta.. Eikö DPO 10 pitäis jo aika selvästi näkyä?

Seawind jos se tuli testiajalla niin eiköhän se ole ihan oikea haamu :) mulla oli rfsu testissä dpo 15 joku haamujen esiäiti minkä mies ainakin tulkitsi negaksi :D vasta dpo 21 oli haalea haamu..

Nyt ite olen jo luovuttanut vaikka vasta dpo 10 eikä tule pc liuskaan edes viivanpaikkaa. Samalla tavallahan tuo puikko ja liuska toimii :)

Onnea kengumamma :heart: Laitas kuvaa meille tulee? :)
seawind, millaisia oireita sulla oli kohdunulkoisessa? Vahvistuiko r-testin viiva hyvin? Kyllä mä luulen että se puikko näyttää oikein ja varsinkin kuin noin pienet dpot :) Tsemppiä!

Harmitus mimmi kun negaa pukkaa, mut voi se vielä muuttua ;)

Huih! Äsken testasin ovistestillä kirkuvan punasen ovisplussan! Ihan samaan aikaan, kun viimeki kierros kp18 aamulla:) Ihan aikasee ku tein ekan ovistestin, niin ei ollu viel testi viiva tummempi, mut äsken oli paljon tummempi kuin se toinen viiva(testasin kun alkoi tuntua menkkamaista kipua alavatsalla) :) Eilen yöllä tuli kahdesti hommailtua:)
Eli tänään siis dpo -1.

Onnittelut kengumamma!

Onko se paras raskautumis aika nyt ovisplussan jälkee vai ennen?:D

Täällä tänään kp19 äsken testattu erittäin tumma ovisplussa :D että niin hienosti tunnen kroppani :/
viime yönä koski törkeenä mahaan ja miehen kanssa vehtailtiin sitte yöllä, en sanonu sille mitää kivusta ettei tuu suorituspaineita ja äsken tein ovistestin ihan huvikseen kun tuli r-testeissä mukana jotai ilmais näytteitä ja tadaa ihan kirkuvan punainen plussa (ovis) :) Nyt sitte venataan kaks piinaavaa viikkoa joskos tärpänny :popcorn:

Onnea plussannaille ja haamuilijoille :heart:

First Signalilla testattu, ylläri ylläri nega :( Yritin tihrustaa testiajan ylikin, turhaan. Menkkoja ei näy ei kuulu. Vatsassa lämmin tunne joka on ollu koko kierron ajan, se on outoa. Ehkäpä pitää varata aikaa lekurille jos noi hormonit ei ala tasaantumaan.

eläinystävä :hug:

Omanapa: jäin tuota miettii ovisplussaa kun testasin myös r-testin ja se anto haamun.. voiks oikeesti lh-huippu antaa haamua r-testiinki? Mun ei itse asiassa enää koske mihkään viime yönä kyllä ihan mahottomasti, yleensä mulle jää jälkimainingit/kipuilua oviksesta pariksi tunniksi tai päiväksi..

Mielipuolisena ensikertalaisena tällä palstalla täällä lueskelen teidän juttuja. 10 päivän ajan mulla on ollut semmoinen olo, että oon raskaana, mutta vielä tänäänkään (kp29) ei testiin tullut viivaa. Normikierto 28 päivää. Argh, oon tulossa hulluksi! Tähän lisäksi elämäni ensimmäinen hiivatulehdus nyt päällä, enkä ole uskaltanut hakea apteekista lääkekuuria, jos vaikka ois tärpännyt. Paitsi että just googletin, että hiivakuurin vois ottaa mahdollisesta raskaudesta huolimatta. Eli näytti huomisaamuinen testi mitä tahansa, taidan käydä apteekissa, koska on nimittäin melko ikävä vaiva tämä hiiva!

Kiitos mimmi ja yemi! :) Unohdin mainita että dpo14 nyt, tai no vaihtunut jo 15 :) rv olisi huikeat 4+1.
Sain dpo 9 ja 13 digiin 1-2, millon vois olla 2-3? Pakko olla himotestaaja kun oireita ei oo minkään näköisiä!

Omanapa; Raskauskeijun testit olivat tulleet Postiin. Tänään oli tarkoitus käydä hakemassa ne, mutta aika vierähti kirpputoreilla niin huomaamattomasti, joten Posti kerkesi jo mennä kiinni. Murr! Täytyy katsoa jos huomenna kävisi hakemassa ne ennen töihin menoa tänne kotiin kappiin kuumottamaan :D

Yhteistyössä