Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
tervetuloahaikara: Miten olet saanut testit Postiin eikä kotiovelle? :)

Mun testit pitäis tulla tänään. :) Kahtotaa jos aloittais oviksen testailun jo kp 9, tai 10 jos oikein mielensä malttaa. Mä niin toivon että kierto ois lyhyempi kuin viimeksi eli sen 38 ko se oli nyt...? Ja ovis oli tosiaan silloin kp 22, en suostu sellaseen enää :D

Ja edelleen vuotaa. -_-

HuOmenta!

Onnea boom ja kaikki muutkin plussanneet :heart:

Omanapaisesti: dpo 13 luulisin ja testit näyttää tältä. WP 20141016 007

Jonkin verran vieläkin tulee punaista vuotoa, mutta vähemmän kuin aikaisemmin. Oireita ei kyllä ole. Mua mietityttää jos on kohdunulkoinen... No, ei se auta kuin seurailla tilannetta.
Hookoo-82, mä kans veikkaan että sulla on ollut avulaatio aiemmin? Etkö sä saanut ovistestiin hymynaaman jo tosi aikaisin?

Tsemppiä lalleri!! Hae vaan se kuuri ja hoida vaiva pois :)

Eläinystävä :hug: Pidetään vielä sormet ja varpaat ristissä!

• Tykkää
Reactions: Kengumamma
JeHil: Ihana viiva sulla siellä. Ei ole enää edes mikään haamu. Plussa :heart: Varovasti onnea :)

Leonellan sofissa on jotain :)

boommilla ihanat viivat. Plussa :heart: Varovasti onnea :)

Mulla siis toi pc ei ole koskaan antanu mitään viivanpaikkoja tai muuta turhaan, joten toiveet oin aika korkeella nyt... :) (Lisäks on lapsen puuron haju ällöttänyt ja ollut pahaa oloa. Lämmöt pompsahti 37.0, kun normaalilämpö on 36.2. Toki ne on vähän vaihdelleet, mutta kuumeinen olo ei oo ollu. Ja samoja oireita oli viime raskaudessa :) )

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JeHiL
Huomenta kaikille piinailijoille :)! Olen hetken seuraillut keskusteluja kun vauvakuume putkahti päälle. Nyt on yk 2 ja viime vkl löysin oviksen joten touhuiltu sen mukaan. Eilen oli joitain vatsakipuja ja vihlaisuja emättimes/kohdunsuulla ja aamulla mielenkiinnosta uitin ovistestiä. Sain kaksi vahvaa viivaa testiin ja ihmettelenkin että mitä se tarkottaa? Sit kokeilin perhosten r-testiä eikä siihen mitään tullu, mut eikai nyt näillä päivillä voi tullkaan...

Viimeksi muokattu:
Minulla ainakin raskaustestit (pregcheck) reagoivat ovulaatioon. Mitään vahvaa viivaa ei kuitenkaan tule, mutta silmin haivaittava viiva kuitenkin. Tosin merkkikin vaikuttaa, esim. davidiin ei tule ovulaation aikana minkäänlaista viivaa :)

Boomm veikkaisin että dpo 17 pitäis olla 2-3 jos jo dpo 9 oli 1-2 :)

On: Viimeyön esikoinen herätti 10-15 min. Välein koko yön :( nyt silmät niin ristissä että tihruilen teidän testejä sit kun vähän herään. Sai taas pienen muistutuksen ettei se vauva-aika koko ajan ole yhtä ihanaa. Esikoinen siis nukkunut koko yön 2kk ikäisestä lähtien. Silloin kun oli n. 3 vko ikäinen olin varma että toista lasta ei tähän taloon tule. No heti kun on yhden yön saanut nukuttua kunnolla niin mieli muuttuu :D

Na-Dene hentoa näkyy :) Leonella, niin tuttu näky, sofissa viiva mutta pc tyhjä :( Toivotaan että se lähtisi vahvistumaan!

boomm ja JeHil, ihania viivoja :)

Ovulaatioista, mikäli ovistesti ei näytä postitiivista on hyvin todennäköistä että ovis jää tapahtumatta. Hormonin eritys on suurimmillaan klo 10-20 välillä, jolloin sitä kannattaa tikuttaa. Keskimäärin ovis tulee 10-12 kertaa vuodessa. Yli 30 vuotiaalla paljon harvemmin jne...

Spermapurkki noudettu, tiistaina simpat tutkimukseen :)

Viimeksi muokattu:
Yrittäjä J toivottavasti saatte hyviä uutisia :)

Kysynkin vielä täältä että millainen kierto teillä on ollut jos ei ole ovulaatiota tapahtunut? Mietin vain että itellä oli esikoista yrittäessä AINA 28 pv. Nyt ollut muutama 30 päivän kierto ja viimekierrossa tuli niin selvä ovisplussa! Luulis että ovuloimaton kierto pitenisi, mutta onko näin?

Kiitos vastauksesta yrittäjä j! :)

Kauheesti himottais tehä noi viimeset rfsut pois, mutta mies saikulla loppuviikon eikä se oikein ymmärrä et miks pitää testata ennen ku menkat myöhässä :D jos mä nyt kuitenkin yritän malttaa siihen sunnuntaihin edes :) pyh mun mielestä ne menkat vois alkaa aina negan jälkeen niin pääsis uuteen yritykseen..

Mimmi et sä pysty olla kertomatta niin kauan :) joo tänään jo puolikas.

tervetuloahaikara kerrohan sitten millaiset tulokset saitte.

Mulla on hyvät vipat, ihanaa kun menkat (kp 4) alkaa pikkuhiljaa vähenemään. Yhdellä tampoonilla pärjää jo joitain tunteja... Naikkarillekin on varattu aika. Toivon että apu löytyy sieltä :)

Viimeksi muokattu:
Ihana idea mimmi92, kertoa raskaus miehelle isänpäivänä. Oih :) Jos on vaan raskautunut.
Yrittäjä J, tulen kertomaan kyllä. :) mies on tällä hetkellä reissussa, tulee sunnuntaina. :)

Hirmu hankalaa, kun tässä kierrossa en yhtään tiedä milloin ovis oli (testit loppuivat kesken). Sain Kp12 ja Kp13 ne melkein ovisplussat. (yleensä saanut vasta Kp18-Kp19) Toivottavasti ovis oli tässä kierrossa aiemmin, sillä pupuilut ajoittuivat aikalailla niille päiville. Nyt menossa Kp19, ja JOS ovis oli Kp12, niin tänään olisi Dpo6-7?
Hankalaa touhua ! :D

Pyh negaahan se testi näyttää... Eli tuskin tarvii jännätä tässä kierrosa..

Joo en varmaan pystyiskään olee mut saa sitä haaveilla :) oksentelu alkoi rajuna rv 6 eteenpäin.. esikoisesta kerrottiin ekoille vasta rv 14+ jotain tuon aikasemman keskenmenon (rv 6+0) takia. Ite en silloin ehtinyt kertoa kellekään, mutta mies onnistu kertomaan koko luokallensa :(

tervetuloahaikara sinähän pääset kohta testailemaan :)

hookoo, olen lukenut että ovistestit vahvistuvat loppukierrossa tarkoittamatta mitään. Plussa on tietty eri asia :)

mimmi, ymmärrän hyvin ettei sitä halua kertoa ennen ns. varmoja viikkoja. Mäkään en kertoisi, tai ehkä siskolle, hän tietää mutenkin meidän yrityshistoriasta.

Hei osaisko joku sanoa, miten määritellään kierron ensimmäinen päivä? Kuukautisten alkamisesta joo, mutta kun mulla on ollut esim. kahdet viimeisimmät menkat semmoiset, että ensin tulee kahtena päivänä sellaista pientä rusehtavaa vuotoa ja vasta kolmantena päivänä tulee kunnon verivuoto. Eli lasketaanko kierron alku jo tuhrusta, vai vasta kunnon vuodosta?

Canesten Kombi -kuuri haettu ja jännäilen, alkaako menkat (muoks: aamupäivällä tuli pyyhkiessä vähän verta), vai voinko käyttää tuon puikon. Aamuinen testi oli niin puhdas nega kuin voi vain olla. Tänään kp29 tai 31, riippuu miten se pitäisi laskea.

Mä oon vissiin liian tottumaton tuijottelemaan noita viivoja, kun en kait mä näe monissakaan noissa teidän kuvissa mitään, vaikka täällä monet sanoo, että näkyy näkyy. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä